viivahattu kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 5:22 pm
En o perusporilaine, mutta voin vastata omasta puolestani. RL11/6 on niin päivänselvä roolihahmo, että eipä siitä oikein muuta mieltä voi olla kuin että onko rooli viihdyttävä vai ei, ja kyllähän henkilö tämän hahmon takana kirjoittaa osaa. Luulen tunnistavani kirjoitustyylin jo yli 20 vuoden takaa toiselta foorumilta, mutta varma en voi olla muusta kuin että ei tämä tyyppi ensimmäistä kertaa ole pappia kyydissä näiden performanssien kanssa.
Päätellen niistä aiheista, joiden kohdalla Rellun roolin kuori rakoilee paljastaen autenttisen tuntuisia ajatuksia, hän on varhaiskeski-ikäinen, älykäs ja verbaalisesti lahjakas, mutta pahemman kerran elämän katkeroittama mies, jonka kontrolli on jossakin vaiheessa lipsunut oikein kunnolla. Takana on jaksoja suljetulla osastolla, eikä suinkaan lääkärinä. Mielenterveyspotilaana olemisesta Rellu nimittäin osaa kirjoittaa aidon kuuloisesti ja hänellä on päivänselvästi todellista ja omakohtaista kaunaa suomalaista mielenterveysjärjestelmää kohtaan.
Tarinat neekerihuorien nussimisesta Ibizalla ja vastaavista kaiken nähneen rikkaan ja menestyneen maailmanmiehen kokemuksista taas ovat sellaisia päivänselvästi keksittyjä novelleja, joita joko jaksaa lukea tai sitten ei. Niin ja kerranhan Rellulla menivät konseptit kunnolla sekaisin, kun joku kirjoitti asialliseen sävyyn ihan oikeista seksuaalikokemuksista, ja se sitten oli Rellulle liikaa. Tämän perusteella päättelen, että vaikka hän ei olisikaan seksuaalisesti täysin kokematon, niin vähintäänkin hän on seksuaalisesti syvästi turhautunut ja juttujensa perusteella mahdollisesti latentti homoseksuaali.
Noin pähkinänkuoressa, Rellu on äärimmäisen provokatiivinen satuseppo, jonka juttuja joko jaksaa tai sitten ei. Ja siihen hän pyrkiikin, henkeen ja vereen sellainen oikein rehti vanhan koulukunnan trolli kun on.
Ei se haittaa, päinvastoin hyvä, jos keskustelua syntyy useamman keskustelijan toimesta.
Mitä nyt nopeasti muistan (sori vain muille, jos unohdan jotain), mutta olet ehkä eka, joka kaikesta huolimatta myöntää, että RL11/6 osaa kirjoittaa, on älykäs, verbaalisesti lahjakas ja, että joko on tai ei ole viihdyttävä ym.
Toi on itse asiassa mielenkiintoista, että onko Suomen nettipiirit tosiaan niin pienet, että voi tunnistaa jonkun pelkästä kirjoitustyylistä 20 vuoden jälkeen jollain aivan toisella nettipalstalla. Toisaalta, ei se toki täysin uskomatonta ole.
Kuvailusi saivat mut itse asiassa muistamaan yhden Minfon tietonikkarin lisää; Dazu (jos nickin oikein muistan). Ja totta kai kiinnostaa nähdä RL11/6:sta kohdalla tätä mainitsemaasi infoa;
"pahemman kerran elämän katkeroittama mies, jonka kontrolli on jossakin vaiheessa lipsunut oikein kunnolla. Takana on jaksoja suljetulla osastolla, eikä suinkaan lääkärinä. Mielenterveyspotilaana olemisesta Rellu nimittäin osaa kirjoittaa aidon kuuloisesti ja hänellä on päivänselvästi todellista ja omakohtaista kaunaa suomalaista mielenterveysjärjestelmää kohtaan."
En nimittäin ole sellaista vielä nähnyt.

Toki minun näkemiseni eivät kerro välttämättä lopulta (vielä) yhtään mitään. "Kuoren rakoilu" kuitenkin kiinnostaa aina, joten sitä odotellessa - ihan kaikkien kirjoittajien kohdalla.
Mistä päättelit/tiedät jaksot suljetulla vai oliko se omaa spekuasi? Koska siinä missä RL osaa kirjoittaa aidonkuuloisesti mt-potilaana olosta niin kyllä se osaa kirjoittaa myös lääketieteellistä tietoa - vaikka sitten lääkärin oloisesti.

Tosin myönnettäköön, että tähän mennessä en ole pitänyt sitä kumpanakaan - lisätietoa odotellessa.
En tiedä lopulta mistä on kyse, mutta kaikki noi neekerihuorien nussimiset oon ajatellutkin keksittyinä palstan pervoille rasisteille vittuilemisena tjsp. Ja, koska palstan rasistiset pervot vie täällä ihan liikaa tilaa, oon pitänyt sitä vaan hyvänä. Mutta sitten tajusin, että eihän nämä palstan neropattirasistipervot edes varmasti tajua, jos ja kun heistä pilaillaan/heille vittuillaan.

Enkä siis puhu nyt rasisteista, joilla on älliä, infoa ja kirjoitustaitoakin, mitä ketjuihin tuovat, vaan oikeasti niistä palstan tohvelieläimistä, joiden pöksyt kostuu siitä, että kirjoittavat netissä sanan "neekeri" sensuroimatta sitä.
Tääkin kiinnostaisi tosi paljon:
"Niin ja kerranhan Rellulla menivät konseptit kunnolla sekaisin, kun joku kirjoitti asialliseen sävyyn ihan oikeista seksuaalikokemuksista, ja se sitten oli Rellulle liikaa. Tämän perusteella päättelen, että vaikka hän ei olisikaan seksuaalisesti täysin kokematon, niin vähintäänkin hän on seksuaalisesti syvästi turhautunut ja juttujensa perusteella mahdollisesti latentti homoseksuaali."
Muistatko yhtään mistä tällaista hahmotit?
En haluaisi millään luopua omasta kuvitelmastani, että RL11/6 on joku seksikäs hetero-älykkö.

siis ihan kamalaa, täällä on jo veikattu sitä sinitukkaiseksi naiseksi ja nyt vielä piilohomoksi.

En tiedä miten voi elää kaiken tän kanssa.
Pähkinänkuoresi lienee kyllä oikea arvio. Sekään ei silti todellakaan estä mua suosimasta RL11/6:sta.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell