Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bird
Axel Foley

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Bird »

perusporilaine kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 12:57 am Noh, mä voin "tytöille" paljastaa ryssäliisa16:n neljä viestityyppiä:
- vakuuttavaa(keksittyä) OT-paskaa asian vierestä
- uhrista/keissistä keksittyä paskaa
- uusien/tyhmien harhaanjohtamista keksityllä paskalla
- lisää keksittyä paskaa lautamiehissä :D

Hyvän esimerkin tuosta harhaanjohtamisesta voi käydä katsomassa vaikka täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... start=9750
Ehti jo ottaa bännit OT-paskasta, niin jäi multa nuo raportoimatta, mutta toivottavasti joku muu nyt korjaa tilanteen.
Kiitos, olet selvästi tehnyt läksysi hyvin. Edelleen myönnän, että en tiedä asiasta noin paljoa, mutta pidän vieläkin kiinni nykyisestä vaikutelmastani, koska näyttöä muun puolesta ei vieläkään ole tarpeeksi. :)

@perusporilaine, en tiedä sinustakaan juuri mitään. Mutta arvostaisin kovin, jos kertoisit sen perimmäisen syyn, miksi RL11/6 saa vastustuksesi (ja näemmä joidenkin muiden vastustuksen)? :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Bird kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 3:48 pm Mutta siis miten tollaiselle vois olla nauramatta? :) Ei kai kukaan noita tosissaan ota (ainakaan kokonaan :D )?
Hyvin voi, tämä ei ole mikään vitsifoorumi. Tämä sinitukkainen siiderivalas ei koskaan kirjoitttanut mitään asiallista asiallisiin aiheisiin silloin kauan sitten kun pellen kirjoituksia näin. Nyt en onneksi enää näe.
Tuskin edes kykenee muuhun läppändeerokseen.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Bird kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 4:35 pm
perusporilaine kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 12:57 am Noh, mä voin "tytöille" paljastaa ryssäliisa16:n neljä viestityyppiä:

Ehti jo ottaa bännit OT-paskasta, niin jäi multa nuo raportoimatta, mutta toivottavasti joku muu nyt korjaa tilanteen.
Kiitos, olet selvästi tehnyt läksysi hyvin. Edelleen myönnän, että en tiedä asiasta noin paljoa, mutta pidän vieläkin kiinni nykyisestä vaikutelmastani, koska näyttöä muun puolesta ei vieläkään ole tarpeeksi. :)

@perusporilaine, en tiedä sinustakaan juuri mitään. Mutta arvostaisin kovin, jos kertoisit sen perimmäisen syyn, miksi RL11/6 saa vastustuksesi (ja näemmä joidenkin muiden vastustuksen)? :)
En o perusporilaine, mutta voin vastata omasta puolestani. RL11/6 on niin päivänselvä roolihahmo, että eipä siitä oikein muuta mieltä voi olla kuin että onko rooli viihdyttävä vai ei, ja kyllähän henkilö tämän hahmon takana kirjoittaa osaa. Luulen tunnistavani kirjoitustyylin jo yli 20 vuoden takaa toiselta foorumilta, mutta varma en voi olla muusta kuin että ei tämä tyyppi ensimmäistä kertaa ole pappia kyydissä näiden performanssien kanssa.

Päätellen niistä aiheista, joiden kohdalla Rellun roolin kuori rakoilee paljastaen autenttisen tuntuisia ajatuksia, hän on varhaiskeski-ikäinen, älykäs ja verbaalisesti lahjakas, mutta pahemman kerran elämän katkeroittama mies, jonka kontrolli on jossakin vaiheessa lipsunut oikein kunnolla. Takana on jaksoja suljetulla osastolla, eikä suinkaan lääkärinä. Mielenterveyspotilaana olemisesta Rellu nimittäin osaa kirjoittaa aidon kuuloisesti ja hänellä on päivänselvästi todellista ja omakohtaista kaunaa suomalaista mielenterveysjärjestelmää kohtaan.

Tarinat neekerihuorien nussimisesta Ibizalla ja vastaavista kaiken nähneen rikkaan ja menestyneen maailmanmiehen kokemuksista taas ovat sellaisia päivänselvästi keksittyjä novelleja, joita joko jaksaa lukea tai sitten ei. Niin ja kerranhan Rellulla menivät konseptit kunnolla sekaisin, kun joku kirjoitti asialliseen sävyyn ihan oikeista seksuaalikokemuksista, ja se sitten oli Rellulle liikaa. Tämän perusteella päättelen, että vaikka hän ei olisikaan seksuaalisesti täysin kokematon, niin vähintäänkin hän on seksuaalisesti syvästi turhautunut ja juttujensa perusteella mahdollisesti latentti homoseksuaali.

Noin pähkinänkuoressa, Rellu on äärimmäisen provokatiivinen satuseppo, jonka juttuja joko jaksaa tai sitten ei. Ja siihen hän pyrkiikin, henkeen ja vereen sellainen oikein rehti vanhan koulukunnan trolli kun on.
Bird
Axel Foley

Private dick kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 4:39 pm
Bird kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 3:48 pm Mutta siis miten tollaiselle vois olla nauramatta? :) Ei kai kukaan noita tosissaan ota (ainakaan kokonaan :D )?
Hyvin voi, tämä ei ole mikään vitsifoorumi. Tämä sinitukkainen siiderivalas ei koskaan kirjoitttanut mitään asiallista asiallisiin aiheisiin silloin kauan sitten kun pellen kirjoituksia näin. Nyt en onneksi enää näe.
Tuskin edes kykenee muuhun läppändeerokseen.
Aww, okei. Ymmärtänen mitä tarkoitat. Eihän tämä mikään vitsifoorumi tosiaan olekaan, oot ihan oikeassa. Eikä tietenkään omakaan tarkoitukseni ole täällä oikeasti nauraa tmv. rikosketjuille.

Tiedän kuitenkin oman (raskaan ja välillä kamalankin) työni kautta, että on olemassa niin sanottua selviytymishuumoria, mikä auttaa välillä vaikeiden asioiden kohtaamisessa/käsittelemisessä. Siksi en näe huumoria pelkästään huonona asiana täälläkään. Rajansa kaikella totta kai.

Vaikken aina RL11/6:n huumoria ymmärräkään/ymmärtäisikään, niin omasta mielestäni sitä ei vain voi kieltää, etteikö hänellä olisi tosi paljon tietoa erilaisista asioista. Ei, vaikka ko. nimimerkki kuinka ärsyttäisi. Ja siis tämä tietomäärä (ja se taito, millä se kaikki tieto on sidottuna kirjoituksiin) on ollut alunperin se syy, miksi RL11/6 on saanut paikkansa mun suosikeissa.

Varmuuden vuoksi todettakoon, että en tietenkään allekirjoita kaikkea RL11/6:n kirjoittamaa. Kyllähän hän rajoja venyttää ja rikkookin, mutta ainakaan hän ei tee sitä, kuten Minfon aivottomat apinat, jotka pilaavat ketjun jos toisen neekeri-arvailuillaan tuomatta ketjuihin koskaan mitään uutta saati järkevää. Tai palstan monet lynkkaajat, jotka tekevät huhuistakin sekunnissa faktoja. Jatkankin tällä hetkellä edelleen saamani infon pohjalta suhtautumalla RL11/6: n kirjoituksiin nokkelina, paljon erilaista infoa sisältävinä sanailuina, joilla hän joko tuo tai ei tuo(?) lisänsä ketjuihin. Pidän silti toki edelleen avoinna mahdollisuuden, että kyse on jostain muustakin, mitä minä "tyhmä" en (vielä) tajua tai halua tajuta.

En kuulu Minfon suurkuluttajiin, mutta sen, mitä täällä olen ketjuja lukenut, niin en vain muista yhtäkään toista kirjoittajaa, jolla olisi yhtälailla tietoa kuin RL11/6:lla JA, joka osaisi vielä kirjoittaa ne ko.muotoon. Toinen monen asian tietäjä on H.Moilanen, jota en kylläkään ole nähnyt enää aikoihin ja sen, mitä olen nähnyt, on varmasti murto-osa kaikesta hänen osallistumisestaan.

Mietin vielä sellaista, että jos esim. mua pidetään nyt "tyhmänä" koska ihailen ennen kaikkea RL11/6:n tietomäärää, niin jos se ärsyttää täällä muita, niin miksi nämä muut sitten eivät osoita omaa tietämystään yhtälailla Minfon kirjoituksissa?
En tiedä kuulutko sinä Private Dick näihin? Siis en todellakaan kysy tätä esim. provosoidakseni, vaan mua aidosti kiinnostaa se.

Tokihan edelleen myönnän, että nään RL11/6:n kirjoituksia täällä vain tosi harvoin. Olen nykyään itse muutenkin kyllä tosi valikoiva siinä, mitä ketjuja luen. Mutta ehkä nyt voisikin mun kohdalla puhua edelleen ensivaikutelmasta RL11/6:n suhteen. Tutkailen ja pohdiskelen. Otan muiden näkemyksiä huomioon.

Joka tapauksessa, iso kiitos vastauksestasi.

Ai niin, vielä ps. Mistä on tullut käsitys siitä, että kyseinen nicki olisi nainen? :shock: saati sinitukkainen siiderivalas? 😅
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Axel Foley

viivahattu kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 5:22 pm
En o perusporilaine, mutta voin vastata omasta puolestani. RL11/6 on niin päivänselvä roolihahmo, että eipä siitä oikein muuta mieltä voi olla kuin että onko rooli viihdyttävä vai ei, ja kyllähän henkilö tämän hahmon takana kirjoittaa osaa. Luulen tunnistavani kirjoitustyylin jo yli 20 vuoden takaa toiselta foorumilta, mutta varma en voi olla muusta kuin että ei tämä tyyppi ensimmäistä kertaa ole pappia kyydissä näiden performanssien kanssa.

Päätellen niistä aiheista, joiden kohdalla Rellun roolin kuori rakoilee paljastaen autenttisen tuntuisia ajatuksia, hän on varhaiskeski-ikäinen, älykäs ja verbaalisesti lahjakas, mutta pahemman kerran elämän katkeroittama mies, jonka kontrolli on jossakin vaiheessa lipsunut oikein kunnolla. Takana on jaksoja suljetulla osastolla, eikä suinkaan lääkärinä. Mielenterveyspotilaana olemisesta Rellu nimittäin osaa kirjoittaa aidon kuuloisesti ja hänellä on päivänselvästi todellista ja omakohtaista kaunaa suomalaista mielenterveysjärjestelmää kohtaan.

Tarinat neekerihuorien nussimisesta Ibizalla ja vastaavista kaiken nähneen rikkaan ja menestyneen maailmanmiehen kokemuksista taas ovat sellaisia päivänselvästi keksittyjä novelleja, joita joko jaksaa lukea tai sitten ei. Niin ja kerranhan Rellulla menivät konseptit kunnolla sekaisin, kun joku kirjoitti asialliseen sävyyn ihan oikeista seksuaalikokemuksista, ja se sitten oli Rellulle liikaa. Tämän perusteella päättelen, että vaikka hän ei olisikaan seksuaalisesti täysin kokematon, niin vähintäänkin hän on seksuaalisesti syvästi turhautunut ja juttujensa perusteella mahdollisesti latentti homoseksuaali.

Noin pähkinänkuoressa, Rellu on äärimmäisen provokatiivinen satuseppo, jonka juttuja joko jaksaa tai sitten ei. Ja siihen hän pyrkiikin, henkeen ja vereen sellainen oikein rehti vanhan koulukunnan trolli kun on.
Ei se haittaa, päinvastoin hyvä, jos keskustelua syntyy useamman keskustelijan toimesta. :)

Mitä nyt nopeasti muistan (sori vain muille, jos unohdan jotain), mutta olet ehkä eka, joka kaikesta huolimatta myöntää, että RL11/6 osaa kirjoittaa, on älykäs, verbaalisesti lahjakas ja, että joko on tai ei ole viihdyttävä ym.

Toi on itse asiassa mielenkiintoista, että onko Suomen nettipiirit tosiaan niin pienet, että voi tunnistaa jonkun pelkästä kirjoitustyylistä 20 vuoden jälkeen jollain aivan toisella nettipalstalla. Toisaalta, ei se toki täysin uskomatonta ole.

Kuvailusi saivat mut itse asiassa muistamaan yhden Minfon tietonikkarin lisää; Dazu (jos nickin oikein muistan). Ja totta kai kiinnostaa nähdä RL11/6:sta kohdalla tätä mainitsemaasi infoa;

"pahemman kerran elämän katkeroittama mies, jonka kontrolli on jossakin vaiheessa lipsunut oikein kunnolla. Takana on jaksoja suljetulla osastolla, eikä suinkaan lääkärinä. Mielenterveyspotilaana olemisesta Rellu nimittäin osaa kirjoittaa aidon kuuloisesti ja hänellä on päivänselvästi todellista ja omakohtaista kaunaa suomalaista mielenterveysjärjestelmää kohtaan."

En nimittäin ole sellaista vielä nähnyt. :) Toki minun näkemiseni eivät kerro välttämättä lopulta (vielä) yhtään mitään. "Kuoren rakoilu" kuitenkin kiinnostaa aina, joten sitä odotellessa - ihan kaikkien kirjoittajien kohdalla. :wink:
Mistä päättelit/tiedät jaksot suljetulla vai oliko se omaa spekuasi? Koska siinä missä RL osaa kirjoittaa aidonkuuloisesti mt-potilaana olosta niin kyllä se osaa kirjoittaa myös lääketieteellistä tietoa - vaikka sitten lääkärin oloisesti. :) Tosin myönnettäköön, että tähän mennessä en ole pitänyt sitä kumpanakaan - lisätietoa odotellessa.

En tiedä lopulta mistä on kyse, mutta kaikki noi neekerihuorien nussimiset oon ajatellutkin keksittyinä palstan pervoille rasisteille vittuilemisena tjsp. Ja, koska palstan rasistiset pervot vie täällä ihan liikaa tilaa, oon pitänyt sitä vaan hyvänä. Mutta sitten tajusin, että eihän nämä palstan neropattirasistipervot edes varmasti tajua, jos ja kun heistä pilaillaan/heille vittuillaan. :lol: Enkä siis puhu nyt rasisteista, joilla on älliä, infoa ja kirjoitustaitoakin, mitä ketjuihin tuovat, vaan oikeasti niistä palstan tohvelieläimistä, joiden pöksyt kostuu siitä, että kirjoittavat netissä sanan "neekeri" sensuroimatta sitä.

Tääkin kiinnostaisi tosi paljon:

"Niin ja kerranhan Rellulla menivät konseptit kunnolla sekaisin, kun joku kirjoitti asialliseen sävyyn ihan oikeista seksuaalikokemuksista, ja se sitten oli Rellulle liikaa. Tämän perusteella päättelen, että vaikka hän ei olisikaan seksuaalisesti täysin kokematon, niin vähintäänkin hän on seksuaalisesti syvästi turhautunut ja juttujensa perusteella mahdollisesti latentti homoseksuaali."
Muistatko yhtään mistä tällaista hahmotit?

En haluaisi millään luopua omasta kuvitelmastani, että RL11/6 on joku seksikäs hetero-älykkö. :D siis ihan kamalaa, täällä on jo veikattu sitä sinitukkaiseksi naiseksi ja nyt vielä piilohomoksi. :shock: En tiedä miten voi elää kaiken tän kanssa. :lol:

Pähkinänkuoresi lienee kyllä oikea arvio. Sekään ei silti todellakaan estä mua suosimasta RL11/6:sta. :D
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

viivahattu kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 5:22 pm
Bird kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 4:35 pm

Olen pääpiirteittäin samaa mieltä ja perustelit hyvin.

"hän on varhaiskeski-ikäinen, älykäs ja verbaalisesti lahjakas"

Rellu on syntynyt vuosien 1979-1984 välisellä ajanjaksolla. Lapsuutensa hän viettänyt Vesalassa tai Itäkeskuksessa. Hän on kielellisesti keskivertoa jonkin verran lahjakkaampi (kieliopillisesti keskitasoa), mutta muilla älykkyyden osa-alueilla noin keskiverto. Tosin luovuutta vaativissa tehtävissä selvästi keskivertoa lahjakkaampi.

"mies, jonka kontrolli on jossakin vaiheessa lipsunut oikein kunnolla." Rellu on mahdollisesti opiskellut yliopistossa, mutta hän on menettänyt akateemisen työn. Hän elää epäsäännöllistä elämää ja tekee fyysistä keikkatyötä (rakennusalalla). Lähes varmasti hänellä on ollut päihdeongelma, ja sen takia hän osaa kirjoittaa päihteistä ja päihdehoidoista aidon oloisesti. Hän myös kuvailee katujen päihderottia ja muutenkin päihdemaailmaa asiantuntevasti.

Arvioni on, että Rellun katkeruus on peräisin niiltä vuosilta, kun hän syrjäytyi pikkutakkimaailmasta. Tosin poliisivastaisuus saattaa olla myös verenperintöä. Rikollinen hän ei kuitenkaan ole, eikä ole koskaan ollut.
Rellu ivaa taviksia ja tavallisuutta, koska hän ei ole sopeutunut joukkoon, eikä koe itseään tavalliseksi. Uskoisin, että Rellun maaseutuviha selittyy myös tällä kyseisellä seikalla. Maaseutu edustaa Rellulle vaatimusta tavallisuudesta. Stadilaisuus on Rellun identiteeteistä ainoa, josta hän on ylpeä. Siksi hän myös sitä korostaa.

"juttujensa perusteella mahdollisesti latentti homoseksuaali."

Lähes varmasti Rellulla ei ole ollut isää, tai isäsuhde on jäänyt epämääräiseksi. Tässä on myös mahdollinen selitys Rellun kaappihomouteen.
Mitä te dorkat dorkailette?
Bird
Axel Foley

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 3:58 pm
Esa Tikkanen totesi aikoinaan, että "me tykätään jääkiekosta!" Esaa mukaillen: Me tykätään Murhainfosta.

Kyllä mä ainakin olen nauranut usein Rellun jutuille, vaikka virkani puolesta yritän hänelle vähän vittuilla.
Lainausta lyhennetty.

Kiitti, kun kerroit. :)

Mä sain itse asiassa Minfosta ainoat tähän astiset bannit nimenomaan RL11/6:sta kanssa "keskustelusta". 😅 Mutta se oli kaiken sen arvoista. :lol:
Edit. Lisäys: Ja oltiin siis eri mieltä.
Viimeksi muokannut Bird, Pe Joulu 05, 2025 7:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 6:46 pmHän myös kuvailee katujen päihderottia ja muutenkin päihdemaailmaa asiantuntevasti.
Taas meni ihan vitusti yli :lol: ryssäliisa ku rännittää kaulavaltimoon vai mihin se nyt oli. Tieto ja taito 0.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Paikalla
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Luin ketjusta vain otsikon, en siis kahlannut kokonaan läpi. Haluan kuitenkin esittää betoniin valettuna kantanani, että en koe RL11/6:n kirjoituksia riidanhaluisina. Pikemminkin raivokasta, omalla tavallaan puhdistavaa kynäilyä, jonka tarkoituskaan ei ole ehkä haastaa riitaa kenenkään kanssa. Itse en ole koskaan kokenut siis hänen tekstejään riidanhaluisiksi, ennemminkin tanssiinkutsuksi. Kuka sitten lähtee ja kuka ei, on jokaisen oma valinta.

Usein hänen juttunsa aidosti naurattavat, ehkä juuri aiemminkin mainituista syistä (olettaisin, että nämä OT- ja muut lähtökohdat on täällä käsitelty). Myös ylläpito tuntuu suhtautuvan hnänen teksteihinsä melko sallivasti, koska hän ei juuri koskaan käytä esim. persu- tai neekeri- sanoja, vaan korvaa ne noin 40 sanan kiertoilmaisuilla.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Piristävä persoona, siis näin netin välityksellä.

Täällä kyllä palstailee ihan aidosti riidanhaluistakin porukkaa. Siis heitä, jotka ovat ottaneet tiettyjä kirjoittajia maalitauluikseen ja kommentoivat aina ja aiheesta riippumatta näitä samoja kirjoittajia. Arvostelevat, haukkuvat jne. Mielestäni RL11/6 ei kukulu tähän kategoriaan.

Nythän tämä hate/ rage bait -ilmiö on muodikasta. Jos menemme itseemme ja pohdimme hetken, mihin näiden henkilöiden julkisuus perustuu saamme ehkä vastauksia. Miettikää nyt jotain Stagalaa. Ihan karmea jätkä, kekkuloi kruunu päässä ja korostaa omaa (katteetonta) ylemmyyttään. Kuitenkin sillä perusteella, vihaan, vitutukseen ja raivoon perustuen, hänen seuraajakuntansa moninkertaistui hetkessä. Miksi siis seuraatte tällaisten henkilöiden sometilejä? Samasta syystä ehkä luette RL11/6:n tekstejä? Ja vedätte niistä kierroksia? Mielestäni aika hölmöläisen hommaa.
Bird
Axel Foley

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 6:46 pm Olen pääpiirteittäin samaa mieltä ja perustelit hyvin.

"hän on varhaiskeski-ikäinen, älykäs ja verbaalisesti lahjakas"

Rellu on syntynyt vuosien 1979-1984 välisellä ajanjaksolla. Lapsuutensa hän viettänyt Vesalassa tai Itäkeskuksessa. Hän on kielellisesti keskivertoa jonkin verran lahjakkaampi (kieliopillisesti keskitasoa), mutta muilla älykkyyden osa-alueilla noin keskiverto. Tosin luovuutta vaativissa tehtävissä selvästi keskivertoa lahjakkaampi.

"mies, jonka kontrolli on jossakin vaiheessa lipsunut oikein kunnolla." Rellu on mahdollisesti opiskellut yliopistossa, mutta hän on menettänyt akateemisen työn. Hän elää epäsäännöllistä elämää ja tekee fyysistä keikkatyötä (rakennusalalla). Lähes varmasti hänellä on ollut päihdeongelma, ja sen takia hän osaa kirjoittaa päihteistä ja päihdehoidoista aidon oloisesti. Hän myös kuvailee katujen päihderottia ja muutenkin päihdemaailmaa asiantuntevasti.

Arvioni on, että Rellun katkeruus on peräisin niiltä vuosilta, kun hän syrjäytyi pikkutakkimaailmasta. Tosin poliisivastaisuus saattaa olla myös verenperintöä. Rikollinen hän ei kuitenkaan ole, eikä ole koskaan ollut.
Rellu ivaa taviksia ja tavallisuutta, koska hän ei ole sopeutunut joukkoon, eikä koe itseään tavalliseksi. Uskoisin, että Rellun maaseutuviha selittyy myös tällä kyseisellä seikalla. Maaseutu edustaa Rellulle vaatimusta tavallisuudesta. Stadilaisuus on Rellun identiteeteistä ainoa, josta hän on ylpeä. Siksi hän myös sitä korostaa.

"juttujensa perusteella mahdollisesti latentti homoseksuaali."

Lähes varmasti Rellulla ei ole ollut isää, tai isäsuhde on jäänyt epämääräiseksi. Tässä on myös mahdollinen selitys Rellun kaappihomouteen.
Edit. Lainausta lyhennetty.

No niin, tämähän vaan paranee ja paranee. :D
Miten vois olla tykkäämättä, kun ihmisillä on sana hallussa. (Etenkin, jos ne on miehiä :lol: )

Harmi kyllä, että päähenkilö on edelleen bannattu.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Jollain muulla foorumilla olisi saanut ikibännit näin monen lyhytbännin jälkeen.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Sipi kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 7:21 pm Luin ketjusta vain otsikon, en siis kahlannut kokonaan läpi. Haluan kuitenkin esittää betoniin valettuna kantanani, että en koe RL11/6:n kirjoituksia riidanhaluisina. Pikemminkin raivokasta, omalla tavallaan puhdistavaa kynäilyä, jonka tarkoituskaan ei ole ehkä haastaa riitaa kenenkään kanssa. Itse en ole koskaan kokenut siis hänen tekstejään riidanhaluisiksi, ennemminkin tanssiinkutsuksi. Kuka sitten lähtee ja kuka ei, on jokaisen oma valinta.

Usein hänen juttunsa aidosti naurattavat, ehkä juuri aiemminkin mainituista syistä (olettaisin, että nämä OT- ja muut lähtökohdat on täällä käsitelty). Myös ylläpito tuntuu suhtautuvan hnänen teksteihinsä melko sallivasti, koska hän ei juuri koskaan käytä esim. persu- tai neekeri- sanoja, vaan korvaa ne noin 40 sanan kiertoilmaisuilla.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Piristävä persoona, siis näin netin välityksellä.

Täällä kyllä palstailee ihan aidosti riidanhaluistakin porukkaa. Siis heitä, jotka ovat ottaneet tiettyjä kirjoittajia maalitauluikseen ja kommentoivat aina ja aiheesta riippumatta näitä samoja kirjoittajia. Arvostelevat, haukkuvat jne. Mielestäni RL11/6 ei kukulu tähän kategoriaan.

Nythän tämä hate/ rage bait -ilmiö on muodikasta. Jos menemme itseemme ja pohdimme hetken, mihin näiden henkilöiden julkisuus perustuu saamme ehkä vastauksia. Miettikää nyt jotain Stagalaa. Ihan karmea jätkä, kekkuloi kruunu päässä ja korostaa omaa (katteetonta) ylemmyyttään. Kuitenkin sillä perusteella, vihaan, vitutukseen ja raivoon perustuen, hänen seuraajakuntansa moninkertaistui hetkessä. Miksi siis seuraatte tällaisten henkilöiden sometilejä? Samasta syystä ehkä luette RL11/6:n tekstejä? Ja vedätte niistä kierroksia? Mielestäni aika hölmöläisen hommaa.
Jos tämä Minfo muodostuisi pelkästään perusporilaisista, niin olisihan tämä aika ankea palsta (vielä ankeampi). Rellun kanssa on hauska sanailla ja hänen kommenttinsa JR-osiossa ovat pääsääntöisesti hauskoja ja osuvia.
Mitä te dorkat dorkailette?
Bird
Axel Foley

Ah, no nyt mä muistin, missä törmäsin RL11/6 sta ihan ekan kerran. Sehän oli tietenkin Profilointeja palstalaisista -ketjussa, missä on hänen taidon näytteitään. Yritin itsekin profilointia nimimerkistä Jepulis82:n (monet varmasti muistaakin hänet? Mitähän sillekin kuuluu. ) Joku ehkä 4-5 vuotta sitten, kuka muistaa - en minä ainakaan. :)

viewtopic.php?t=9103&start=525
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Private dick kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 7:25 pm Jollain muulla foorumilla olisi saanut ikibännit näin monen lyhytbännin jälkeen.
Jos arvaukseni henkilöstä osuu oikeaan, niin juuri näin hänelle on alkuperäisellä mellastuskentällään FutisForumissa käynytkin jo vuosia sitten. Rellu voi bänneistä vapauduttuaan sitten kommentoida vaikka yksärillä, että onko koskaan kasvatellut rairuohoa huhtikuussa H. V.:n kuvan valvovan silmän alla, vaikka tuskinpa hän mitään myöntää vaikka näin olisikin.
Bird
Axel Foley

Sipi kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 7:21 pm Luin ketjusta vain otsikon, en siis kahlannut kokonaan läpi. Haluan kuitenkin esittää betoniin valettuna kantanani, että en koe RL11/6:n kirjoituksia riidanhaluisina. Pikemminkin raivokasta, omalla tavallaan puhdistavaa kynäilyä, jonka tarkoituskaan ei ole ehkä haastaa riitaa kenenkään kanssa. Itse en ole koskaan kokenut siis hänen tekstejään riidanhaluisiksi, ennemminkin tanssiinkutsuksi. Kuka sitten lähtee ja kuka ei, on jokaisen oma valinta.

Taas Sipiltä hyvää tekstiä ja painavaa asiaa. Olen samaa mieltä - sen mitä nyt näistä asioista tällä hetkellä tiedän. Lisätietoja hankkiessa siis. :)
Vastaa Viestiin