Jep, hän on tehnyt useasti nuo lainaukset aikaisempiin kommentteihin niin sekavasti, että ei itsekään ota selvää, kenen kommenttiin vastailee.loaded kirjoitti: To Joulu 11, 2025 9:28 amAshvault: olen jo kerran kertonut, että sotket mun ja psavon kirjoitukset toisiinsa. Tuo lainaus on minun kirjoituksesta. Onko sulla tähän keissiin jotain sanottavaa vai haluatko vain sotkea ketjua? En voi sua estääkään, ainakaan vielä, koska sitten et näe vastaustani.AshVault kirjoitti: To Joulu 11, 2025 8:10 amTämähän ei ollut sun alkuperäinen väite eikä edelleenkään vastaa mun kysymykseen. Olit sitä mieltä, etää syyttömällekään ei tule maksaa korvauksia, jos suku on hänet lavastanut. "Mun oikeustajuun ei vain sovi, että sukulaisten väärät ilmiannot (oli sitten lasten tai Auerin veljen keksintöä) olisivat aihe maksaa koppikorvauksia." Eihän kukaan syylliselle ole mitään korvauksia maksamassa.psavo kirjoitti: Ke Joulu 10, 2025 8:24 pm
Jokaiselle ansaitsemansa mukaan. Vieläkään ei ole tiedossa kuka on syyllinen ja kuka syytön.
Ei savua ilman tulta ja tuon perheen ympärillä on ollut niin paljon savua, että kyllä siellä tultakin on jossain oltava.
Kiitos oikaisusta.