Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyllisyyttä?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Timet
Alibin satunnaislukija

Re: Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyllisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Timet »

Joo, kyllä ekana tulee mieleen murhat ja seksuaalirikokset kun tuota lasta katsoo. Aivan älytöntä ja sairasta ajatella, miten on kiusattu tuollaista suloista pientä tyttöä. Enkä tarkoita, että vähemmän suloista saisi kiusata yhtään enempää, mutta ajatus että voi katsoa tuota lasta ja ajatella
Bullit
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Bullit »

Kuolemannaakka kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 10:46 pm
Arkipäiväinen kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 9:06 pm Tässä kuvaus Amandasta surman jälkeen, miten hän hiljaisella äänellä valehtelee poliisille päin naamaa:

P: Ja sä menit huoneest sit sinne…
A: Kattomaan
P: Joo
A Mä olisin laittanut valot päälle, mut mä en uskaltanut, ku siellä oli koko huone täynnä lasinsirpaleita
P: Joo, sä menit siihen takkahuoneen reunalle kattomaan. Mitä sä näit siellä?
A: Mä näin iskän lattialla.
P: Missä äiti oli silloin?
A: Äiti oli muistaakseni soittamassa ja sit kun mä menin pois sieltä, niin kun mä tulin sinne taas vähän ajan päästä, mä näin kun se mies pakeni ikkunasta.
P: Siitä oven ikkunasta?
A: Joo.
Ihan on murhaajan näköinenkin.
Tutkittiinko käsilaukku?
Koulun lokero kyllä tutkittiin, ja kaikki muuki omaisuus moneen kertaan, mutta kyllä tuonne muutama kääntöveitsi mahtuu Santiksen papereissa
"Santaojan mukaan pahinta johdattelua on se, kun uskotellaan kuulusteltavalle asioita, jotka ovat vailla todenperäisyyttä"
nihilistinahalisti
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja nihilistinahalisti »

Arkipäiväinen kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 9:06 pm Tässä kuvaus Amandasta surman jälkeen, miten hän hiljaisella äänellä valehtelee poliisille päin naamaa:

P: Ja sä menit huoneest sit sinne…
A: Kattomaan
P: Joo
A Mä olisin laittanut valot päälle, mut mä en uskaltanut, ku siellä oli koko huone täynnä lasinsirpaleita
P: Joo, sä menit siihen takkahuoneen reunalle kattomaan. Mitä sä näit siellä?
A: Mä näin iskän lattialla.
P: Missä äiti oli silloin?
A: Äiti oli muistaakseni soittamassa ja sit kun mä menin pois sieltä, niin kun mä tulin sinne taas vähän ajan päästä, mä näin kun se mies pakeni ikkunasta.
P: Siitä oven ikkunasta?
A: Joo.
En erottanut teidänlailla valhetta, voisitteko kertoa valhekohdat, kitooos.
Ei veneellä pääse eteen päin, jos liikuttaa airoja ilmassa, eikä veden alla :lol:
Huopaajat menee ympyrää ja peesaajat pitää perää :lol:
Kun et kirjoita mitään, et voi kirjoittaa väärinkään :lol:
Sfo
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Sfo »

.... Tämä oikeudenkäynti, mikä nyt on käynnissä.
Se oli viimeinen niitti.

Mulla ei ole tämän jälkeen epäilystäkään etteikö Anneli olisi tappanut Jukka S. Lahtea.
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Sfo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:34 pm .... Tämä oikeudenkäynti, mikä nyt on käynnissä.
Se oli viimeinen niitti.

Mulla ei ole tämän jälkeen epäilystäkään etteikö Anneli olisi tappanut Jukka S. Lahtea.
Minulle on ollut alusta asti selvää, ettei murhaaja ole Anneli. Te rotanpaskanetsijät alatte olemaan vähemmistössä harhojenne kanssa :mrgreen:
Sfo
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Sfo »

peltirumpu kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:40 pm
Sfo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:34 pm .... Tämä oikeudenkäynti, mikä nyt on käynnissä.
Se oli viimeinen niitti.

Minulle on ollut alusta asti selvää, ettei murhaaja ole Anneli. Te rotanpaskanetsijät alatte olemaan vähemmistössä harhojenne kanssa :mrgreen:
Surullista, mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.
Ja kuvastaa paljon, että se Annelia syyttömänä pidätte käytätte alentavaa kieltä.
Olette ihan kuin Anneli itse.

Lyötkö sinäkin lapsiasi LAUTASELLA PÄÄHÄN?
Cohle
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Cohle »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000177512.html

"Santaoja kuulusteli Aueria viime syys-lokakuun 'tunnustuskuulusteluissa', jotka Auer on sittemmin kumonnut."

Puheiden peruminen jälkikäteisesti herättää epäilyksiä, tätä ei voi kukaan kiistää.

Mitäköhän Auer tarkoitti, kun puhui sisäisestä möykystä?
SisäinenMöykky.jpg
SisäinenMöykky.jpg (19.18 KiB) Katsottu 1188 kertaa
Kun ei tee mitään, niin ei tee mitään väärinkään.
Bullit
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Bullit »

Cohle kirjoitti: To Joulu 11, 2025 1:37 pm https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000177512.html

"Santaoja kuulusteli Aueria viime syys-lokakuun 'tunnustuskuulusteluissa', jotka Auer on sittemmin kumonnut."

Puheiden peruminen jälkikäteisesti herättää epäilyksiä, tätä ei voi kukaan kiistää.

Mitäköhän Auer tarkoitti, kun puhui sisäisestä möykystä?

SisäinenMöykky.jpg
Jack Daniels pullo?
"Santaojan mukaan pahinta johdattelua on se, kun uskotellaan kuulusteltavalle asioita, jotka ovat vailla todenperäisyyttä"
peltirumpu
Adrian Monk

Sfo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:48 pm
Surullista, mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.
Ja kuvastaa paljon, että se Annelia syyttömänä pidätte käytätte alentavaa kieltä.
Olette ihan kuin Anneli itse.

Lyötkö sinäkin lapsiasi LAUTASELLA PÄÄHÄN?
En lyö. Oivallisen älykästä keskustelua sinulta :mrgreen:
peltirumpu
Adrian Monk

*Poistettu hymiöillä kuitattu pitkä lainaus*tm
Sfo
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Sfo »

*pltmtxtvp*tm
Hasselko
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Hasselko »

Se oli viimeinen niitti.

Ja sitten jotain lihaa luiden ympärille? Fiilis pohjalta vedellään, samoin kuin aiemmin syyttäjät.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Annelista kerrottiin vain että hän on hidas ja tyhmä, mutta hän on kuitenkin mestarillinen lavastaja ja äärimmäisen nopea murhaaja =)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Joosua
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Joosua »

peltirumpu kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:40 pm
Se oli viimeinen niitti.

Onneksi selvä enemmistö suomalaisista myös tietää että Anneli on syytön ja oikea murhaaja on jossain vapaana.
Hasselko
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Hasselko »

Kuolemannaakka kirjoitti: To Joulu 11, 2025 3:49 pm Annelista kerrottiin vain että hän on hidas ja tyhmä, mutta hän on kuitenkin mestarillinen lavastaja ja äärimmäisen nopea murhaaja =)
Yleensä ne murhat selviää, mutta on hiukan ristiriitaista tosiaan, että samaan aikaan hidas ja tyhmä, mutta kykenee vuosisadan mysteerin toteuttamaan.
Vastaa Viestiin