Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyllisyyttä?
Re: Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyllisyyttä?
Joo, kyllä ekana tulee mieleen murhat ja seksuaalirikokset kun tuota lasta katsoo. Aivan älytöntä ja sairasta ajatella, miten on kiusattu tuollaista suloista pientä tyttöä. Enkä tarkoita, että vähemmän suloista saisi kiusata yhtään enempää, mutta ajatus että voi katsoa tuota lasta ja ajatella
Tutkittiinko käsilaukku?Kuolemannaakka kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 10:46 pmIhan on murhaajan näköinenkin.Arkipäiväinen kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 9:06 pm Tässä kuvaus Amandasta surman jälkeen, miten hän hiljaisella äänellä valehtelee poliisille päin naamaa:
P: Ja sä menit huoneest sit sinne…
A: Kattomaan
P: Joo
A Mä olisin laittanut valot päälle, mut mä en uskaltanut, ku siellä oli koko huone täynnä lasinsirpaleita
P: Joo, sä menit siihen takkahuoneen reunalle kattomaan. Mitä sä näit siellä?
A: Mä näin iskän lattialla.
P: Missä äiti oli silloin?
A: Äiti oli muistaakseni soittamassa ja sit kun mä menin pois sieltä, niin kun mä tulin sinne taas vähän ajan päästä, mä näin kun se mies pakeni ikkunasta.
P: Siitä oven ikkunasta?
A: Joo.
Koulun lokero kyllä tutkittiin, ja kaikki muuki omaisuus moneen kertaan, mutta kyllä tuonne muutama kääntöveitsi mahtuu Santiksen papereissa
"Santaojan mukaan pahinta johdattelua on se, kun uskotellaan kuulusteltavalle asioita, jotka ovat vailla todenperäisyyttä"
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
En erottanut teidänlailla valhetta, voisitteko kertoa valhekohdat, kitooos.Arkipäiväinen kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 9:06 pm Tässä kuvaus Amandasta surman jälkeen, miten hän hiljaisella äänellä valehtelee poliisille päin naamaa:
P: Ja sä menit huoneest sit sinne…
A: Kattomaan
P: Joo
A Mä olisin laittanut valot päälle, mut mä en uskaltanut, ku siellä oli koko huone täynnä lasinsirpaleita
P: Joo, sä menit siihen takkahuoneen reunalle kattomaan. Mitä sä näit siellä?
A: Mä näin iskän lattialla.
P: Missä äiti oli silloin?
A: Äiti oli muistaakseni soittamassa ja sit kun mä menin pois sieltä, niin kun mä tulin sinne taas vähän ajan päästä, mä näin kun se mies pakeni ikkunasta.
P: Siitä oven ikkunasta?
A: Joo.
Ei veneellä pääse eteen päin, jos liikuttaa airoja ilmassa, eikä veden alla 
Huopaajat menee ympyrää ja peesaajat pitää perää
Kun et kirjoita mitään, et voi kirjoittaa väärinkään
Huopaajat menee ympyrää ja peesaajat pitää perää
Kun et kirjoita mitään, et voi kirjoittaa väärinkään
.... Tämä oikeudenkäynti, mikä nyt on käynnissä.
Se oli viimeinen niitti.
Mulla ei ole tämän jälkeen epäilystäkään etteikö Anneli olisi tappanut Jukka S. Lahtea.
Se oli viimeinen niitti.
Mulla ei ole tämän jälkeen epäilystäkään etteikö Anneli olisi tappanut Jukka S. Lahtea.
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Minulle on ollut alusta asti selvää, ettei murhaaja ole Anneli. Te rotanpaskanetsijät alatte olemaan vähemmistössä harhojenne kanssaSfo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:34 pm .... Tämä oikeudenkäynti, mikä nyt on käynnissä.
Se oli viimeinen niitti.
Surullista, mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.peltirumpu kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:40 pmMinulle on ollut alusta asti selvää, ettei murhaaja ole Anneli. Te rotanpaskanetsijät alatte olemaan vähemmistössä harhojenne kanssaSfo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:34 pm .... Tämä oikeudenkäynti, mikä nyt on käynnissä.
Se oli viimeinen niitti.
Mulla ei ole tämän jälkeen epäilystäkään etteikö Anneli olisi tappanut Jukka S. Lahtea.![]()
Ja kuvastaa paljon, että se Annelia syyttömänä pidätte käytätte alentavaa kieltä.
Olette ihan kuin Anneli itse.
Lyötkö sinäkin lapsiasi LAUTASELLA PÄÄHÄN?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000177512.html
"Santaoja kuulusteli Aueria viime syys-lokakuun 'tunnustuskuulusteluissa', jotka Auer on sittemmin kumonnut."
Puheiden peruminen jälkikäteisesti herättää epäilyksiä, tätä ei voi kukaan kiistää.
Mitäköhän Auer tarkoitti, kun puhui sisäisestä möykystä?
"Santaoja kuulusteli Aueria viime syys-lokakuun 'tunnustuskuulusteluissa', jotka Auer on sittemmin kumonnut."
Puheiden peruminen jälkikäteisesti herättää epäilyksiä, tätä ei voi kukaan kiistää.
Kun ei tee mitään, niin ei tee mitään väärinkään.
Jack Daniels pullo?Cohle kirjoitti: To Joulu 11, 2025 1:37 pm https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000177512.html
SisäinenMöykky.jpg
"Santaojan mukaan pahinta johdattelua on se, kun uskotellaan kuulusteltavalle asioita, jotka ovat vailla todenperäisyyttä"
-
peltirumpu
- Adrian Monk
En lyö. Oivallisen älykästä keskustelua sinultaSfo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:48 pm
Surullista, mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.
Ja kuvastaa paljon, että se Annelia syyttömänä pidätte käytätte alentavaa kieltä.
Olette ihan kuin Anneli itse.
Lyötkö sinäkin lapsiasi LAUTASELLA PÄÄHÄN?
-
peltirumpu
- Adrian Monk
*Poistettu hymiöillä kuitattu pitkä lainaus*tm
*pltmtxtvp*tm
Ja sitten jotain lihaa luiden ympärille? Fiilis pohjalta vedellään, samoin kuin aiemmin syyttäjät.Sfo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:34 pm .... Tämä oikeudenkäynti, mikä nyt on käynnissä.
Se oli viimeinen niitti.
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Annelista kerrottiin vain että hän on hidas ja tyhmä, mutta hän on kuitenkin mestarillinen lavastaja ja äärimmäisen nopea murhaaja =)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Onneksi selvä enemmistö suomalaisista myös tietää että Anneli on syytön ja oikea murhaaja on jossain vapaana.peltirumpu kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:40 pmMinulle on ollut alusta asti selvää, ettei murhaaja ole Anneli. Te rotanpaskanetsijät alatte olemaan vähemmistössä harhojenne kanssaSfo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:34 pm .... Tämä oikeudenkäynti, mikä nyt on käynnissä.
Se oli viimeinen niitti.
Mulla ei ole tämän jälkeen epäilystäkään etteikö Anneli olisi tappanut Jukka S. Lahtea.![]()
Yleensä ne murhat selviää, mutta on hiukan ristiriitaista tosiaan, että samaan aikaan hidas ja tyhmä, mutta kykenee vuosisadan mysteerin toteuttamaan.Kuolemannaakka kirjoitti: To Joulu 11, 2025 3:49 pm Annelista kerrottiin vain että hän on hidas ja tyhmä, mutta hän on kuitenkin mestarillinen lavastaja ja äärimmäisen nopea murhaaja =)