psavo kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:58 pmSe että kuvaa ei Jensin koneella ole ollut, ei tarkoita, että sitä ei olisi ollut olemassa. Poikahan kertoi("Jens selaili digijärkkärin sisältöä kameran ruudulla ja naureskeli") nähneensä kuvan Jensin kameran näytöltä, silloinhan kuvaa ei välttämättä ole koskaan koneelle siirrettykään, vaan ainoastaan kuva, jossa asento sama ilman sitä pulloa, olettaen että samasta tilanteesta on sillä kameralla räpsitty useampia kuvia.arkibaldi kirjoitti: To Joulu 11, 2025 12:20 pm Verkkokalvoille palaminen
Kello 10.13
Syyttäjä kysyy, kävikö perhe saunassa, kun Auer oli lapsineen heillä kylässä.
– Mä en mielestäni ole saunonut, me ei porukalla saunottu. Ei oltu samassa saunavuorossa. Heijastelen sitä, että oon joskus nähnyt Jensin ja naisystäviä alasti jossain saunakontekstissa. Vähän sellainen fiilis ollut niissä, että outoa. En muista nähneeni Anneli Aueria alasti, mies sanoo.
– Uskon, että hänen alasti näkemisestään olisi jäänyt jonkin näköinen verkkokalvoille palaminen.
Kello 11.08
Gummerus kertoo, että Kukan koneelta on löytynyt tällainen kuva, jossa Anneli makaa lattialla, eikä kuvassa ole mitään pulloa takapuolessa.
– Niin kuin totesin aikaisemmin, se on nähty vilaukselta. Tuo konttauskeissi on se, mistä mä olen aivan varma, että kuvassa on kontillaan oltu. Mä en tiedä, mistä pullo on tuohon kontekstiin uinut, mies vastaa.
– On hyvin mahdollista, että mä oon sekoittanut jotain konteksteja.
Se vaan että poika muisti esitutkintamatskusta sellaisen kuvan nähneen. Aina on toki mahdollista että jollain on ollut joku kuva jota ei enää ole. Ja että joku toinen näki joskus sen jossain vilaukselta vuonna 2008.