Tossa osuudessa oli osa omaa analyysiä, mutta siis eihän Jens mihinkään ole omasta mielestä syyllinen. Ei mihinkään.peltirumpu kirjoitti: Pe Joulu 12, 2025 10:01 pmsilent.whisperer kirjoitti: Pe Joulu 12, 2025 9:41 pmHyvin monen. Sun kannattaa aloittaa esimerkiksi Taksarin avoimesta kirjeestä, joka sisältää mm.:
On olemassa yksi asia, joka ei liity millään tavalla tähän nyt kyseessä olevaan asiaan, se on asia, joka on minulle henkilökohtaisesti hyvin kipeä ja se on ollut minun vaikea hyväksyä. Minut tuomittiin 21.6.201? lasteni pahoinpitelystä. Tämä tuomio oli täysin yllättävä sekä vastoin kaikkea oikeustajua. Päätin kuitenkin ensiksi keskusteltuani omaisteni kanssa siitä että en valita tuomiosta, vaikka siihen olisi ollut täydet edellytykset. En tahtonut jatkaa riitelyä lasteni kanssa oikeudessa, sen sijaan tahdoin antaa tilaa sille mahdollisuudelle että saisimme vielä joskus välit kuntoon lasteni kanssa. Uskon vahvasti siihen että tämä päätökseni oli oikea, vaikka saamani tuomio ei tuntunut oikeudenmukaiselta. Lapseni tietävät sydämissään varmasti mtien se koko asia mini oikean totuudenmukaisesti. Nyt täytyy vain antaa ajan kulua sekä lasteni omatuntojen työskennellä. Siitäkin huolimatta, että en ole mielissäni lasteni teoista ja aikaan saannoksista tässä asiassa, he ovat lapsiani ja todella toivon, että saisimme välimme takaisin kuntoon, toivottavasti pian.Tuollaista höpöttelit. Ja siihen vastasin.silent.whisperer kirjoitti: Pe Joulu 12, 2025 7:49 pm Ehkä Jens on kaikkeen syytön. Sattunut vain huonot lapset, puolisot jne.. Vähän kuten rikolliset usein ovat kaikkeen syyttömiä, ja vika on aina muissa.
Ja mitä tulee ketjujen lukemiseen, niin jatka ihmeessä. Minä olen jo kaikki lukenut![]()
Jens ei tietääkseni tälle palstalle kirjoittele, ainakaan virallisesti.