Ihan terveetkin lapset ovat jossain ikävaiheessa kiinnostuneita saatananpalvonnasta ja muusta jännittävästä, esimerkiksi spiritismistä tai kummitusjutuista, Stephen Kingin kirjoista tai leffoista, manaajaleffoista jne. Pään seinään hakkaaminen ei ole aivan tavanomaista, mutta sitä onkin esiintynyt vasta Minnan ja Arin hoivissa. Mahdollisesti edeltävästi laitoksessa, en tiedä. Normaali lapsi voi hyvinkin itkeä puoli tuntia, teini pidempäänkin.Sfo kirjoitti: To Joulu 18, 2025 1:28 pmEsimerkiksi kertoa juttuja saatananpalvonnasta, käyttäytyä täysin poikkeuksellisesti, hakata päätä seinään, itkeä puoli tuntia jne jne jne jne:Mikisu kirjoitti: To Joulu 18, 2025 1:25 pmTarkalleen mikä on tuota vakavaa oireilua?Sfo kirjoitti: To Joulu 18, 2025 1:22 pm Mä olen tämän oikeudenkäynnin myötä entistä varmempi, että Anneli tappoi Jukka S. Lahden .
Ilmiselvästi lapset ovat oireilleet vakavasti tuohon tapaukseen.
Osa kertomuksista on tuota oireilua, osa on jotain muuta. Jens on aiheuttanut jotain pahaa pojalle (tuota mä en enää epäile yhtään).
Vanhin tytär on vastenmielinen.
Syynä eivät todellakaan ole olleet sijaisvanhemmat.
Anneli teki todella väärin kun otti huomioon vain vanhimman tyttären ja hylki nuorempia. Tuo lisäsi traumoja.
Olen yrittänyt oirehtimisesta puhuvilta kysyä konkreettisia esimerkkejä, ei ole tähän mennessä keltään tullut.
Älä sano että olet noin vajavainen, että et osaa tulkita ihmisiä edes niin vähän, että tietäisit milloin lapset oireilevat.
Noista vain pään hakkaaminen voisi olla oirehtimista, mutta vaikea sanoa, kun en tunne kyseistä lasta. Tiedän itsepäisiä lapsia, jotka hakkaavat päätään seinään, kun eivät saa tahtoaan läpi. Heitä pitää silloin estää ja tarvittaessa hakea heille apua, ei alkaa tenttaamaan jostain oletetuista tapahtumista.
Minna ja Ari ovat saaneet aikaan paljon pahaa.