Tuohon länsimedia-sanan kohdalle kun vaihtaa Ano-sanan, niin jopas onkin hyvin kuvaava lause.Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:52 pm Ne ei voi kuin ihmetellä sitä miten härski voi se länsimedia olla, että se suoria valheita laukoo tulemaan ja pokkana ja jatkaa sitä edelleen.
Siinä mediat jäävät kyllä kakkoseksi kun Turtiaisen valehteluun ja propagandaan vertaillaan.
No voi kiitos tästäkin ylitsepursuavasta rakkaudesta Suomea ja suomalaisia kohtaan.Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:52 pmSiitä voidaan vetää sellainen johtopäätös, että suomalaiset ovat maailman tyhmin kansa.
Siis mitäpä vattua taas sitä lukea saa?Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:52 pmFoliohattujen pitäisi mennä Suomessa samalla tiellä kuin Orban niin että he vaatisivat Orbania Suomen johtajaksi.
Anolla ne ei vinksahtaneet kötinät kyllä kesken lopu!
Siis minkä helkkarin roolin se Turtiainen on jo Venäjän armeijaan itselleen mielikuvitellut?Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:52 pmJos siellä Suomessa on vielä sotakiimaisia jotka haluaa rintamalle, niin siinä kohtaa kun ne on Venäjän vankina, sotavankina, se on - tervetuloa vaan jutteleen - se oon minä joka haastattelen niitä jos siihen rooliin pääsen.
Siis ihan täytyy vielä toistaen hämmästellä että minkä helkkarin roolin se Turtiainen on jo Venäjän armeijaan itselleen mielikuvitellut?Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:52 pmJos mä saan sanoa silloin Venäjälle esityksen niin mä esitän niille että se on se nelostie siinä se raja.
Ja Anon mielestä ne on ihan muut jotka niitä sotahulluja ovat.Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:52 pmMe tarvitaan PV, nimenomaan Venäjän kanssa yhdessä. Meidän pitää osoittaa sille Äiti Venäjälle että me pystytään olemaan itsenäisiä. Me pystytään Venäjän kyljessä taistelemaan meille takaisin ne alueet jotka kuuluu meille ja taistelemaan lännen suuntaan.
Mielenterveysongelmainen voi kyllä kuvitella olevansa vaikka mitä ja kuka.Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Joulu 22, 2025 10:52 pmMähän oon pelkkä viestintuoja. Siellä haukutaan paljon minua, mutta te haukutte viestin tuojaa, muistakaa se. Syy siitä haukkumisesta. Te tuutte sen itse kantamaan. Se vastuu on teillä. Kun postimiestä haukutte niin joudutte itse siinä kantamaan vastuun.
Kaiken tämänkin kötinän jäljiltä voi vain todeta että jospa joulupukki toisi Anolle kuivat sahanpurut sinne foliohatun alle vaihdettavaksi.