RL11/6 kirjoitti: La Joulu 27, 2025 4:15 am
En tiedä kyseistä henkilöä, mutta naisten, kuten sinun, ongelmasi on perisuomalainen, naisten yleisin tarve olla huomionhakuinen ja äärimmäisen dysmorfiininen, eli halu hakea sitä ymmärrystä muilta kuin itseltäsi. Miten voit tehdä mitään työtä, jossa sinun tulisi poliisin tavoin olla ihmistuntija, jos et edes tunne itseäsi? Sitten teillä on niitä kissoja, jotka "ymmärtävät teitä". Aina teillä on myös niitä kuviteltuja stalkkereita kuin jossakin draamasarjassa. Jos koko elämä on yhtälailla kuin Salatut Elämät, niin eikö silloin kannattaisi muuttaa sinne Pihlajakadulle?
Huoh, miten röyhkeä olet

. Mutta pisteet tosta, että myönnät, että et tiedä Sapolskyä (vaatii tervettä itsetuntoa [tai näyteltyä sellaista], että uskaltaa tällaista myöntää). Pisteitä myös noista tietyistä yksityiskohdista; itsehän tosiaan toivoin, että profiloit mut, joten olen kiitollinen.
Ainakin alat olla tehnyt kotiläksyjäsi. Pisteet siitäkin.
En itse asiassa ole huomionhakuinen, en esimerkiksi ota itsestäni selfieitä someen tai ole koko ajan äänessä ryhmätilanteissa ynnä muuta vastaavaa. En silti ole seinäruusukaan. Mun kohdalla asia on mennyt niin, että olen saanut sitä huomiota ihan liikaakin ja sen vain jatkuttua aloin oikeastaan vain inhoamaan sitä.
En ole eikä musta tule mitään kissojensa kanssa elelevää naista (vaikka lämmin halaus kaikille niille). Lisäksi olen tosi allerginen kissoille, joten ei kiitos. (Vaikka ihania ja älykkäitähän ne on.)
Jos oikeasti olisit "tällä alalla" tai ylipäänsä ko. asiasta tietävä, niin tietäisit, että "dysmorfinen" ei tarkoita tuota miten sitä kuvailit.
Mutta suurin yllätys mulle on se, että SÄ saatat katsoa Salattuja elämiä.

Googletin nimittäin ton Pihlajakadun ja siihen Salattu elämä -sarjaanhan se liittyy. Aikamoista! Mikä sua oikein vaivaa??
Katsoitko/katsotko myös Kauniita ja rohkeita? Esitetäänkö sitä edes enää, en tiedä. En kyllä tiedä esitetäänkö Salattuja elämiäkään. Mutta sä varmasti tiedät?
Tekis mieli avata asioita ja selittää ihan sun kiusaksi, mutta enpä ainakaan tässä ketjussa viitsi. Ja siis selittää ihan vaikka siksi, että sentään toinen meistä olisi aina välillä jatkossakin rehellinen.
Ps. Lähetän sulle kebabin ohjeen, jos vain löydän sen, ettei sun tarvitse sitä lenkkimakkaraa höylätä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell