Kerran jouduin käyttämään vessaa jossa käy kummatkin sukupuolet. Oli yleinen, yhteinen tila missä on ne lavuaarit, ja kopit erikseen. Tilaan tuli herra ja näytti todella kiusaantuneelta. Ei se minullekaan mitään riemujuhlaa ollut. Pääasiassa käytän vammaisen vessaa aina kun voin, kun ei välttämättä ole aina kiinnostunut olemaan edes oman sukupuolensa edustajien kanssa. En ole "ujo pissa", mutta haluan enemmän tilaa ja on tässä oikeasti vaivojakin, että tulee kipuja ahtaassa kopissa operoinnista. Ne varsinaiset ujopissat ovat kyllä rasittavia, kun huomaa että toisessa kopissa joku kuuntelee ja odottaa että koska suvaitsisin häipyä koko kompleksista, että daami pääsee lorottamaan. Itse olen enempi ujokakka, mutta onneksi harvemmin joutuu yleisissä tiloissa paskomaan.
Sukupuolestaan epäselvät tai siltä näyttävät voisivat aivan mainiosti käyttää vammaisten vessaa, tai jotain vastaavaa mikä on varattu kaikille sen
lisäksi, että on ne naisten ja miesten hyyskät.
Näin tuon gray-seksuaalin taannoin jossain, ja jäin aivan ulalle että mitä helvettiä sekin tarkoittaa. En jaksanut selvittää. Itselleni sopivaa termiä en ole vielä löytänyt (en tosin ole etsinytkään). Minä kun tykkään ainoastaan hyvännäköisistä miehistä.