Kiva kun koet tuon minun sinulle kertoman tilastotiedon hyödyllisenä. Minähän sinulle todellakin nuo luvut 14//100 ja 86/100 jaoin lähteineen ja useaan kertaan vielä toisttinpsavo kirjoitti: La Tammi 10, 2026 5:01 pmAivan kuten itse linkittämässäsi tutkimuksessa todettiin, sivulla 14, 13% kaikista henkirikoksista tehtiin se täysin tuntemattoman toimesta, kaikissa lopuissa tekijällä on jokin suhde uhriin, niin ne vain tilastot kertooNjord kirjoitti: La Tammi 10, 2026 3:50 pmNoppa jossa on 2500 sivua, mutta vain yhdellä sivulla lukee Annukka…psavo kirjoitti: La Tammi 10, 2026 1:56 pm
Kuitenkin Jukan murhaaja on todennäköisesti hänet tunteva tai läheinen, joihin Annukkakin kuuluu, kuten tilastotkin kertovat todennäköisimmäksi. Sinua tuntuu harmittavan todella paljon, että Annukkakin vain siellä listalla mukana riippuu uudessakin tutkinnassa. Hyvähän se on että tapausta tutkitaan kunnolla, jotta uhrille saadaan lopulta oikeutta, ei se Jukka itse itseään murhannut![]()
siellä se Annukkakin on vaan edelleen tutkittavien joukossa.
https://helda.helsinki.fi/server/api/co ... b0/content
Jaan tässä sinulle vähän uutta tilastodataa. Vain n 5-10 pinnaa naisten henkirikoksista on erityisen raakoja. 0,5 prosenttia henkkareista sisältää lavastamista. Kaikista henkkareista 10 pinnaa on naisten tekemiä. Miesten tekemistä henkirikoksista jopa 20-30 pinnaa on erityisen raakoja. Näistä tilastoista suurin osa Profiloija kirjasta.
Näillä luvuilla saadaan laskettua yleisyydet A) hupparin tekemä henkirikos ja B) Annukan tekemä henkirikos siten, että tapauksen A) yleisyys on 3,78 prosenttia kaikista henkirikoksista ja B) 0,002 prosenttia kaikista henkirikoksista. Noin joka 26 henkirikos on ulkiopuolisen ulkopuolisen Huppiksen tekemä. Annukan tekemiä murhia esiintyy yleisyydellä 1/46 000 henkirikosta.
——>
On siis noin 1700 kertaa todennäköisempää että tekijä on ollut Huppis