Oletko jo pyytänyt anteeksi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
McCall
Perry Mason

Oletko jo pyytänyt anteeksi?

Viesti Kirjoittaja McCall »

Nykyään pitää pyytää anteeksi. Ei sillä väliä kuinka kauan siitä on aikaa tai onko aihetta. Pitää pyytää anteeksi. Se trendaa nyt.
Mites nämä hollantilaisen Boomerang -sketsissä olleet koomikot kun tekivät vitsiä vammaisista?

https://en.wikipedia.org/wiki/In_de_gloria
Merenkulkija
Hercule Poirotin viikset

Re: Oletko jo pyytänyt anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Merenkulkija »

Ei ole vielä tullut anteeksi pyydeltyä.

Sori siitä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

anteeks äärioikeistolaiset että oon vienyt teitä täällä ja muualla ku litran mittaa tiedän ettei sais kiusata heikompiaan mut aion parantaa tapani ja kohdella teitä jatkossa paremmin :oops:
Antifa Free Palestina
McCall
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja McCall »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 7:04 am anteeks äärioikeistolaiset että oon vienyt teitä täällä ja muualla ku litran mittaa tiedän ettei sais kiusata heikompiaan mut aion parantaa tapani ja kohdella teitä jatkossa paremmin :oops:
Saat anteeksi ainakin minulta vaikka en koe kuuluvani ääri- tai laitaoikeistoon. Se on sinänsä hyvä, että tämän maan asioita ei ratkota netissä, joten taistelu jatkuu.

Suomessa ei oikein ole äärioikeistoa, oikeampi termi lienee laitaoikeisto jos viittaat Perussuomalaisiin.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Valkoinen lihaa syövä heteromies on lujilla kun ei tiedä minne päin kumartaa. Onneksi meitä saa kohdella kuin koiraa, esimerkiksi tv-mainoksissa on mukamas hauskaa kun isä pannaan asumaan koirankoppiin. Uskon että Juice sanoisi että ettekö ole ymmärtäneet että "Maksamme velkaa"-biisin sanat oli kännissä ja läpällä tehty.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Moonshiner
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 7:04 am anteeks äärioikeistolaiset että oon vienyt teitä täällä ja muualla ku litran mittaa tiedän ettei sais kiusata heikompiaan mut aion parantaa tapani ja kohdella teitä jatkossa paremmin :oops:
Nyt vähennät wondersienien popsintaa, vaikka todellisuus sitten kolahtaisikin takaraivoon kivuliaasti!
Ja sori ylläolevasta. :mrgreen:
QwertyKeyboard
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Joo pyytelen kokoajan anteeksi kaikkea. Varsinkin valkoisena miehenä olemista, koska sorran olemassaolollani maapallon enemmistöä eli maapallon miljardeja keltaista ja ruskeasta väestöstä koostuvaa osaa.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

En jaksa, niin laitan Caven Nickin sanomaan puolestani.

Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Vastaa Viestiin