Nykyään pitää pyytää anteeksi. Ei sillä väliä kuinka kauan siitä on aikaa tai onko aihetta. Pitää pyytää anteeksi. Se trendaa nyt.
Mites nämä hollantilaisen Boomerang -sketsissä olleet koomikot kun tekivät vitsiä vammaisista?
https://en.wikipedia.org/wiki/In_de_gloria
Oletko jo pyytänyt anteeksi?
-
Merenkulkija
- Hercule Poirotin viikset
Re: Oletko jo pyytänyt anteeksi?
Ei ole vielä tullut anteeksi pyydeltyä.
Sori siitä.
Sori siitä.
anteeks äärioikeistolaiset että oon vienyt teitä täällä ja muualla ku litran mittaa tiedän ettei sais kiusata heikompiaan mut aion parantaa tapani ja kohdella teitä jatkossa paremmin 
Antifa Free Palestina
Saat anteeksi ainakin minulta vaikka en koe kuuluvani ääri- tai laitaoikeistoon. Se on sinänsä hyvä, että tämän maan asioita ei ratkota netissä, joten taistelu jatkuu.Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 7:04 am anteeks äärioikeistolaiset että oon vienyt teitä täällä ja muualla ku litran mittaa tiedän ettei sais kiusata heikompiaan mut aion parantaa tapani ja kohdella teitä jatkossa paremmin![]()
Suomessa ei oikein ole äärioikeistoa, oikeampi termi lienee laitaoikeisto jos viittaat Perussuomalaisiin.
-
PaikallaJack the Ripper
- Jessica Fletcher
Valkoinen lihaa syövä heteromies on lujilla kun ei tiedä minne päin kumartaa. Onneksi meitä saa kohdella kuin koiraa, esimerkiksi tv-mainoksissa on mukamas hauskaa kun isä pannaan asumaan koirankoppiin. Uskon että Juice sanoisi että ettekö ole ymmärtäneet että "Maksamme velkaa"-biisin sanat oli kännissä ja läpällä tehty.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Moonshiner
- Nikke Knatterton
Nyt vähennät wondersienien popsintaa, vaikka todellisuus sitten kolahtaisikin takaraivoon kivuliaasti!Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 7:04 am anteeks äärioikeistolaiset että oon vienyt teitä täällä ja muualla ku litran mittaa tiedän ettei sais kiusata heikompiaan mut aion parantaa tapani ja kohdella teitä jatkossa paremmin![]()
Ja sori ylläolevasta.
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
Joo pyytelen kokoajan anteeksi kaikkea. Varsinkin valkoisena miehenä olemista, koska sorran olemassaolollani maapallon enemmistöä eli maapallon miljardeja keltaista ja ruskeasta väestöstä koostuvaa osaa.
En jaksa, niin laitan Caven Nickin sanomaan puolestani.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?