Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Semmonen tumma violetti/dark purplehan se mutta ei liian tumma. Pusero on ns. villaa... en minä näitä termejä tiedä 
Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Oikea vastaus on: tummansininen college-pusero, jossa logo on valko-punaisin kirjaimin.
Lähimmäksi pääsi Jani Pervo. Puseron alla mulla oli sini-valkoraitainen tee-paita. Joissain vastauksissa se tummuus oli oikein, esim. tummanharmaa, tumman liila, mutta väri oli tummansininen.
Onnittelut lähimmäksi päässeelle Jani Pervolle.

Kiitos kaikille vastanneille, tuli ihania veikkauksia pinkistä vasarakuvioiseen puseroon jne.
Jos kiinnostusta riittää, voidaan taas "pelata" eri päivänä ja miksei muutkin voisi esittää tässä telepaattisen/arvauksellisen kysymyksen, johon sitten haetaan vastausta.
Lähimmäksi pääsi Jani Pervo. Puseron alla mulla oli sini-valkoraitainen tee-paita. Joissain vastauksissa se tummuus oli oikein, esim. tummanharmaa, tumman liila, mutta väri oli tummansininen.
Kiitos kaikille vastanneille, tuli ihania veikkauksia pinkistä vasarakuvioiseen puseroon jne.
Jos kiinnostusta riittää, voidaan taas "pelata" eri päivänä ja miksei muutkin voisi esittää tässä telepaattisen/arvauksellisen kysymyksen, johon sitten haetaan vastausta.
Mahdollisesti näin.
En tiedä, mitä kaliipereja hirvikivääreissä edes käytetään, niin en voi arvatakaan. Jos joku muu onnistuu sen keksimään.RL11/6 kirjoitti: To Tammi 22, 2026 9:38 pmVoisin joskus kirjoittaa tuosta itsesuggestiosta artikkelin siltä pohjalta miksi eri työkalut näyttäytyy siinä pelissä eri väreissä.
Arvatkaa minkä kaliiperinen hirvikiiväri minulla on nyt humalassa kädessä?
Ketjuun saa laittaa siis omia kysymyksiä, joihin muut vastailevat. Mutta valheelliset kysymykset/temput ovat kiellettyjä, siis esim. jos päällä ei ole mitään sukkia ja sitten kysyy, mitkä sukat ovat jalassa.
Mahdollisesti näin.
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
Arvatkaa mitä lihaa laitoin kananuudeleiden sekaan? Sen verran tulen vastaan, että ei ole ihmistä, eikä ahventa. Nyt olisi mahtava tosin käydä pilkkimässä kunnolla ahvenia. Näillä pakkasilla kun ne säilyy hyvin toisin kuin kesähelteellä. Nyt alkaa myös madekausi, mutta se on jotenkin niin epäkelpoa, etten viitsisi aikaani tuhlata siihen. Hauki on mielestäni erityisen hyvä kala kaikkeen. Etenkin savustettu hauki on aivan loistava soppakala yhdessä pakastesein kanssa kun laittaa sekaan vielä katkarapuja ja pari simpukkaa. Aserikoslain muutoksen kunniaksi olen etsinyt nettikirppareilta tupellista fileerausveistä, jota voisi kaupungilla kantaa näkyvästi vyöllä oikein tuppi vaseliinilla kiilloitettuna kuin Levillä sukurutsaiset poromiehet, joille on heidän perinnöllisen vammaisuutensa vuoksi annettu positiivisen erityiskohtelun kautta pitää vyöllään leukujaan jopa kapakassa käydessään. Jos käy joka päivä kalassa, niin silloin mielestäni veitsen kantaminen on perusteltua, kun on kalamies. Eikä se ole kalamies, jolla ei ole kalapamppua, jonka kokoa laki ei tarkemmin määrittele. Tämän vuoksi kumipamppu on oikein hyvin kalan tainnuttamiseen soveltuva kalanuija.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
^ Olisiko poroa tai savulohta?
Mahdollisesti näin.
Sardiineja?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Jani Pervo
Tattista vaanAlsSie kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 2:13 am Oikea vastaus on: tummansininen college-pusero, jossa logo on valko-punaisin kirjaimin.
Kiitos kaikille vastanneille, tuli ihania veikkauksia pinkistä vasarakuvioiseen puseroon jne.![]()
Oikea vastaus olisi ollut Kotimaista Uunilenkkiä, johon teen viiltoja, joihin asetan murskattuja valkosipulin kynsiä ennen uuniin laittoa. Kotimaista Uunilenkki on suomalainen versio nürnbergiläisestä makkaraosaamisesta. Se on myöskin täysin lihaton ja sisältää huiman määrän kunnon nitriittiä, jota tosin saa myöskin Xtran meetvurstista. Suomalainen varusmies tulee toimeen 3 ravintotuotteella, jotka kaikki ovat tässä lueteltu: kananuudeleilla, Kotimaista Uunilenkillä sekä Xtran meetvurstilla. Kananuudeleista saa tarvittavan määrän palmuöljyä ja mausteliemi nesteyttää, jos sen tajuaa hörppiä soppakulhosta. Ihminen tarvitsee paitsi runsaan määrän suolaa, myös nitriittiä, jota saa nitraattipitoisessa maaperässä viljellyistä vihanneksista sekä meetvurtista erityisesti. Toki ihminen tarvitsee paljon myös sokeria, mutta sitä saa aamukahvissa, jos laittaa ainakin 6-8 sokeripalaa sekä sokeriravinteikkaasta Coca-Cola ravintoliuosvirvoitusjuomasta. Freewaycola on aspartaamipitoista, sitä ei kannata juoda. Nitriittiä saa muuten K-kauppiaalta, eli Kaivonmyrkyttäjäjuutalaisen myymästä geenimanipuloidusta steroidikalasta, jota myydään "kirjolohena". Näin jossain uutisen, että sieltä saisi taas alle kympillä kilon tuota nitriittikalaa. Kaivonmyrkyttäjäjuutalaisen kirjolohi on revontulenpunaista, kun Kaivonmyrkyttäjäjuutalainen ripottelee kunnolla nitriittiä ja rotanmyrkkyä sen päälle ennen myyntitiskille asettamista.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
No, enpä olis tota arvannut. Hyvät perustelut sulla sille on.RL11/6 kirjoitti: La Tammi 24, 2026 11:14 amOikea vastaus olisi ollut Kotimaista Uunilenkkiä, johon teen viiltoja, joihin asetan murskattuja valkosipulin kynsiä ennen uuniin laittoa. Kotimaista Uunilenkki on suomalainen versio nürnbergiläisestä makkaraosaamisesta. Se on myöskin täysin lihaton ja sisältää huiman määrän kunnon nitriittiä, jota tosin saa myöskin Xtran meetvurstista. Suomalainen varusmies tulee toimeen 3 ravintotuotteella, jotka kaikki ovat tässä lueteltu: kananuudeleilla, Kotimaista Uunilenkillä sekä Xtran meetvurstilla. Kananuudeleista saa tarvittavan määrän palmuöljyä ja mausteliemi nesteyttää, jos sen tajuaa hörppiä soppakulhosta. Ihminen tarvitsee paitsi runsaan määrän suolaa, myös nitriittiä, jota saa nitraattipitoisessa maaperässä viljellyistä vihanneksista sekä meetvurtista erityisesti. Toki ihminen tarvitsee paljon myös sokeria, mutta sitä saa aamukahvissa, jos laittaa ainakin 6-8 sokeripalaa sekä sokeriravinteikkaasta Coca-Cola ravintoliuosvirvoitusjuomasta. Freewaycola on aspartaamipitoista, sitä ei kannata juoda. Nitriittiä saa muuten K-kauppiaalta, eli Kaivonmyrkyttäjäjuutalaisen myymästä geenimanipuloidusta steroidikalasta, jota myydään "kirjolohena". Näin jossain uutisen, että sieltä saisi taas alle kympillä kilon tuota nitriittikalaa. Kaivonmyrkyttäjäjuutalaisen kirjolohi on revontulenpunaista, kun Kaivonmyrkyttäjäjuutalainen ripottelee kunnolla nitriittiä ja rotanmyrkkyä sen päälle ennen myyntitiskille asettamista.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Jatkanpa huvikseni itsekin tätä ketjua:
Arvaa, minkälaiset hiukset mulla on?
Ja, jotta tätä voidaan viedä pidemmälle, niin kerro ihmeessä samalla, minkälaiset hiukset itselläsi on.
Ja, jotta tätä voidaan viedä pidemmälle, niin kerro ihmeessä samalla, minkälaiset hiukset itselläsi on.
-
Jani Pervo
Vaaleahkot, polkkatukkamaiset.Bird kirjoitti: La Tammi 24, 2026 1:00 pm Jatkanpa huvikseni itsekin tätä ketjua:
Ja, jotta tätä voidaan viedä pidemmälle, niin kerro ihmeessä samalla, minkälaiset hiukset itselläsi on.![]()
-
Jani Pervo
^omiani en paljasta..
Okei, oletan siis joillekin minfolaisille tyypillisellä halki-poikki-pinoon -tyylillä, että sulla on hiusraja pahasti karannut. Ehkä kokonaan. Se on yksi miehiä koskeva iso ja joskus tosi kipeäkin ongelma, mistä kannattaisi puhua enemmän. Herättää aina myötätuntoni; en osaa kuvitella, miltä se tuntuu. Mutta muista; tosi monet naiset (ja miehet) pitää kaljuista miehistä.
Odottelen lisävastauksia vielä iltaan saakka, kiitos osallistumisestasi.
En nyt sitten alkuun aiemmin muistanut, että tämähän on Huuhaa-osastolla ja vastauksia tulee sen mukaan. Jos tulee. Voisin pidentää vastausaikaa vaikka ma-iltaan, mutta en pistä lainkaan pahaksi, jos muutkin laitatte jo kysymyksiä - päinvastoin, niin on parempikin.
Harmi, että en ehtinyt veikkaamaan AlsSien paidan väriä.