Poliisi tutkii epäiltyä murhaa Tampereella, 18.1.26
-
katinkontit
- Alokas
Re: Poliisi tutkii epäiltyä tappoa Tampereella, 18.1.26
Poliisi nyt vahvistanut, että tutkitaan murhana koska teossa käytetty vakaata harkintaa
Tämä on siis virallisesti myös poliisin toimesta todettu, että ig-päivitystä uhri ei ole itse kirjoittanut? Se lukee jossakin poliisin tiedotteessa, joka multa on mennyt ohi? On voinut mennä ohi tosiaan, linkkiä siihen lausuntoon pyydän, jotta pääsen ajan tasalle. Siis sellaiseen, jossa varmasti todetaan, että uhri ei kirjoittanut ko. julkaisua ja se on poliisille täysin varmaa jo tässä kohtaa tutkintaa.candyman×5 kirjoitti: To Tammi 22, 2026 8:32 pm
Kannattaa päivittää spekus. Sekä poliisi että ystävät maininneet ettei IG-kirjoitus ollut uhrin tekemä
Spekulointi kuuluu foorumin luonteeseen ja ystävien mielipiteet on otettava huomioon, he uhrin tuntevat, me emme. Hyvinkin mahdollista, että ystävät tajuavat, että hei eihän tämä kuulosta ollenkaan uhrin kirjoittamalta. Heidät pitää ottaa siinä silloin vakavasti. Nämä ystävät ovat ehkä kommentoineet asiaa jollakin somealustalla?
Candida pro causa ense candido
Itse olen käsittänyt lukemastani että poliisi on tietoinen viestistä ja ja selvittää sen alkuperää.ChingShih kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 12:37 amTämä on siis virallisesti myös poliisin toimesta todettu, että ig-päivitystä uhri ei ole itse kirjoittanut? Se lukee jossakin poliisin tiedotteessa, joka multa on mennyt ohi? On voinut mennä ohi tosiaan, linkkiä siihen lausuntoon pyydän, jotta pääsen ajan tasalle. Siis sellaiseen, jossa varmasti todetaan, että uhri ei kirjoittanut ko. julkaisua ja se on poliisille täysin varmaa jo tässä kohtaa tutkintaa.candyman×5 kirjoitti: To Tammi 22, 2026 8:32 pm
Kannattaa päivittää spekus. Sekä poliisi että ystävät maininneet ettei IG-kirjoitus ollut uhrin tekemä
Spekulointi kuuluu foorumin luonteeseen ja ystävien mielipiteet on otettava huomioon, he uhrin tuntevat, me emme. Hyvinkin mahdollista, että ystävät tajuavat, että hei eihän tämä kuulosta ollenkaan uhrin kirjoittamalta. Heidät pitää ottaa siinä silloin vakavasti. Nämä ystävät ovat ehkä kommentoineet asiaa jollakin somealustalla?
-
vanhellsing
Samoin itse olen käsittänyt, taitaa candyman jauhaa vaan paskaa. Lähteen porukka voisi laittaa jos väittää jotain sellaista mikä ei ole ketjussa aikaisemmin tullut esiin tai sitten olla kirjoittamatta faktana asioita mitkä eivät sellaisia ole.Rambo123 kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 8:19 amItse olen käsittänyt lukemastani että poliisi on tietoinen viestistä ja ja selvittää sen alkuperää.ChingShih kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 12:37 amTämä on siis virallisesti myös poliisin toimesta todettu, että ig-päivitystä uhri ei ole itse kirjoittanut? Se lukee jossakin poliisin tiedotteessa, joka multa on mennyt ohi? On voinut mennä ohi tosiaan, linkkiä siihen lausuntoon pyydän, jotta pääsen ajan tasalle. Siis sellaiseen, jossa varmasti todetaan, että uhri ei kirjoittanut ko. julkaisua ja se on poliisille täysin varmaa jo tässä kohtaa tutkintaa.candyman×5 kirjoitti: To Tammi 22, 2026 8:32 pm
-
katinkontit
- Alokas
Löyty uusin kuva tästä äijästä
- Liitteet
-
- IMG_3155.png (1.08 MiB) Katsottu 5921 kertaa
Kunnon kehariharitus silmissä, mahtaakohan olla kaikki muumit laaksossa kuvan perusteella vai onko kamoissa?
-
viivahattu
- Watson itse
Aineissa olevalta tuo enemmän näyttää kuin keharilta, mutta yksittäisessä kuvassa ilme voi olla mitä vaan ilman huimausaineitakin.Anoteus kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 11:40 am Kunnon kehariharitus silmissä, mahtaakohan olla kaikki muumit laaksossa kuvan perusteella vai onko kamoissa?
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Katsotaan kuka täällä paskaa jauhaavanhellsing kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 10:25 amSamoin itse olen käsittänyt, taitaa candyman jauhaa vaan paskaa. Lähteen porukka voisi laittaa jos väittää jotain sellaista mikä ei ole ketjussa aikaisemmin tullut esiin tai sitten olla kirjoittamatta faktana asioita mitkä eivät sellaisia ole.Rambo123 kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 8:19 amItse olen käsittänyt lukemastani että poliisi on tietoinen viestistä ja ja selvittää sen alkuperää.ChingShih kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 12:37 am
Tämä on siis virallisesti myös poliisin toimesta todettu, että ig-päivitystä uhri ei ole itse kirjoittanut? Se lukee jossakin poliisin tiedotteessa, joka multa on mennyt ohi? On voinut mennä ohi tosiaan, linkkiä siihen lausuntoon pyydän, jotta pääsen ajan tasalle. Siis sellaiseen, jossa varmasti todetaan, että uhri ei kirjoittanut ko. julkaisua ja se on poliisille täysin varmaa jo tässä kohtaa tutkintaa.
Aikas pitkästi on jo ottanpesua, kun sisäkummia on näkyvissä noin nuoreksi mieheksi
Ei oo uusin kuva ja ootko tehny ihan tunnukset siks että voit laittaa tänne toisen osapuolen omaisen yksityiseltä sometililtä pöllityn kuvan?
Aika pitkälti sinä ja se on fakta. Paljon olis sanomista mutta kun liippaa kohtuu liki niin vaikenen. Mut katsotaan ja odotellaan.candyman×5 kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 3:32 pmKatsotaan kuka täällä paskaa jauhaavanhellsing kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 10:25 amSamoin itse olen käsittänyt, taitaa candyman jauhaa vaan paskaa. Lähteen porukka voisi laittaa jos väittää jotain sellaista mikä ei ole ketjussa aikaisemmin tullut esiin tai sitten olla kirjoittamatta faktana asioita mitkä eivät sellaisia ole.Rambo123 kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 8:19 am
Itse olen käsittänyt lukemastani että poliisi on tietoinen viestistä ja ja selvittää sen alkuperää.![]()
No ei se hirveen yksityinen some tili ole jos sieltä pysty kuvia pöllimäänche che kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 4:35 pmEi oo uusin kuva ja ootko tehny ihan tunnukset siks että voit laittaa tänne toisen osapuolen omaisen yksityiseltä sometililtä pöllityn kuvan?
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
No kyllä se onHKV kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 5:33 pmNo ei se hirveen yksityinen some tili ole jos sieltä pysty kuvia pöllimäänche che kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 4:35 pmEi oo uusin kuva ja ootko tehny ihan tunnukset siks että voit laittaa tänne toisen osapuolen omaisen yksityiseltä sometililtä pöllityn kuvan?![]()
-
vanhellsing
Alla olevassa lainauksessa sinun väittämä mistä tämä keskustelu lähti liikkeellecandyman×5 kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 3:32 pmKatsotaan kuka täällä paskaa jauhaavanhellsing kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 10:25 amSamoin itse olen käsittänyt, taitaa candyman jauhaa vaan paskaa. Lähteen porukka voisi laittaa jos väittää jotain sellaista mikä ei ole ketjussa aikaisemmin tullut esiin tai sitten olla kirjoittamatta faktana asioita mitkä eivät sellaisia ole.Rambo123 kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 8:19 am
Itse olen käsittänyt lukemastani että poliisi on tietoinen viestistä ja ja selvittää sen alkuperää.![]()
Eli ei tässä sen enempää tarvii tätä jauhaa kun laitat linkin tuohon missä poliisi on maininnut ettei IG-kirjoitus ollut uhrin tekemä niin asia on selvä. Ite en ota kantaa siihen että ketä sen on kirjoittanut koska minulla ei ole asiasta tietoa. Jos sellaista poliisin mainintaa ei löydy mikä on kirjoitettu ennen kuin sinun kommenttisi niin silloin jauhat paskaa, jos sellainen lähde löytyy niin silloin et jauha paskaa, yksinkertaista.Kannattaa päivittää spekus. Sekä poliisi että ystävät maininneet ettei IG-kirjoitus ollut uhrin tekemä