Suvaitsevaisuudeksi kutsuttu ilmiö

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Re: Suvaitsevaisuudeksi kutsuttu ilmiö

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Ifigeneia kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 1:38 pm Tätä kun on turha edes yrittää kysyä missään muualla, niin kysyn täällä.

Tiedättekö ketään suvakkia, joka olisi myöhemmin tullut katumapäälle? Jota hävettäisi tai edes harmittaisi, että on ollut hitusenkaan vertaa mukana siinä toiminnassa, mikä on mahdollistanut turvapaikanhakijaa larppaavien elintasoturistien ja lippahivossa olevien rikollisten suomalaisiin kohdistamat raiskaukset ja rötökset?
En tiedä ketään suvakkia, joka hyväksyisi rikollisten ulkomaalaisten Suomessa olon.

Sen sijaan tiedän useita oikeistopuolueita, jotka vallassa ollessaan haalivat tuota halpatyövoimaa Suomeen, joka jää sitten osittain veronmaksajien harteille, kun yritysten tarve halpatyövoimalle loppuu.

Tällainen politiikka on todella haitallista isänmaallemme mitä oikeisto harjoittaa. Onko tämän hallituksen aikaan tullut taas 100 000 halpatyöläistä lisää Suomeen loikoilemaan.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Ai jaa. Koska en ole kuullut suvaitsevaisten inahtavankaan ulkkisten rikoksista, olen olettanut että kiusallisesta aiheesta halutaan vaieta. Ja leikkiä ettei moista ilmiötä edes ole.

Poislukien yksi kerta. Jossain suvakkiryhmässä naiset vouhottivat että jos lentokoneessa on pakkopalautettavia turviksia, lentokapteenin pitää kieltäytyä lentämästä. Pari miestä huomautti että paitsi jos palautettavat ovat rikollisia. Naiset eivät sanoneet siihen mitään.

Myöskin olen nähnyt jonkun ihme varis-muijan keuhkoavan netissä, että hänen ryhmänsä on valmis vaikka väkivaltaan jos näkevät pakkopalautustilanteen.

Pienimpäänkään uhkan mahdollisuuteen eivät myöskään uskoneet ne hyväntahtoiset(?) hölmöt, jotka juoksuttivat turviksia kouluissa ja lasten seurakuntakerhoissa.

Kun itse pohdin aihetta ulkkikset + raiskarit + suvakit, en ajattele mitään tänne töihin tekemään tulleita, vaan vääryyvellä ja viekkauvella turvapaikanhakujärjestelmää väärinkäyttäneitä juippeja. Minun muistini kun ylettyy näet vuosikymmenen päähän.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Ifigeneia kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 3:56 pm Ai jaa. Koska en ole kuullut suvaitsevaisten inahtavankaan ulkkisten rikoksista, olen olettanut että kiusallisesta aiheesta halutaan vaieta. Ja leikkiä ettei moista ilmiötä edes ole.

Poislukien yksi kerta. Jossain suvakkiryhmässä naiset vouhottivat että jos lentokoneessa on pakkopalautettavia turviksia, lentokapteenin pitää kieltäytyä lentämästä. Pari miestä huomautti että paitsi jos palautettavat ovat rikollisia. Naiset eivät sanoneet siihen mitään.

Myöskin olen nähnyt jonkun ihme varis-muijan keuhkoavan netissä, että hänen ryhmänsä on valmis vaikka väkivaltaan jos näkevät pakkopalautustilanteen.

Pienimpäänkään uhkan mahdollisuuteen eivät myöskään uskoneet ne hyväntahtoiset(?) hölmöt, jotka juoksuttivat turviksia kouluissa ja lasten seurakuntakerhoissa.

Kun itse pohdin aihetta ulkkikset + raiskarit + suvakit, en ajattele mitään tänne töihin tekemään tulleita, vaan vääryyvellä ja viekkauvella turvapaikanhakujärjestelmää väärinkäyttäneitä juippeja. Minun muistini kun ylettyy näet vuosikymmenen päähän.
No Suomessahan piti talojen palaa ja tulla satoja terroristi-iskuja, mutta kuinkas sitten kävikään? :wink:

Ei kannata 90%:sta suomalaisista vetää yhtä ryhmää äänekkäimpien riekkujien perusteella.

No ketkäs näitä turvapaikanhakijoita halusivat 2015 Suomeen? Eihän vaan Kokoomus, Keskusta ja Perussuomalaiset? Eihän? Muistanko nyt väärin 10v taakse.

Sipiläkin miljonäärinä varmasti omaa oikeistolaisen erinomaisuuden sekä ajatukset.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

En tapaa em. puolueita järin äänestellä. Olisin mieluusti ollut vasenta laitaa, mutta tapahtumat vuosikymmen sitten pilasivat senkin minulta. Tai olisin voinut olla vihreä, jos heitä olisi kiinnostanut luonto. But nööööööyyyy...
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Olen yrittänyt hahmottaa että miksi suvakit eivät ole kiinnostuneita vähemmistöjen naisiin kohdistuvista ihmisoikeusrikkomuksista silloin kun tekijät ovat samaa ryhmää. Tai silloin kun tekijät ovat muslimeja. Ainutkaan suvakki ei inahtanutkaan jesidinaisten puolesta. Isis-naisten puolesta kyllä ulistiin, ihan kuin nämä täysin natseihin verrattavissa olevat ämmät olisivat viattomia.

Nyttemmin olen kuullut että islam ei ole syypää siihen että muslimit ovat osattomia ihmisparkoja. Näin ollen tulee mieleen että syypää paskoihin oloihin on kulttuuri. Siis nämä kulttuurit joissa silvotaan lapsia, pikkutyttöjä myydään vanhoille kääkille panopuiksi yms. tavanomaista.

Mutta suvakkimieli lienee sen verran ovela härpäke, että hoksaavat että kulttuuri on yhtä kuin joukko ihmisiä. Ja (ei-länkkäri)ihmisten syyttäminen paskasta kulttuurista tai ylipäätään yhtään mistään (tekemistään asioista) on RASISMIA.

Koska rasismia ei missään nimessä voida hyväksyä, tulee siis olla hiljaa kuin susi kukassa ja vaieta kaikesta ihmisrääkkäyksestä.
Vastaa Viestiin