Jokelan koulusurmat 7.11.2007

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
BrDead
Remington Steele

Re: Jokelan koulusurmat 7.11.2007

Viesti Kirjoittaja BrDead »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Su Elo 03, 2025 8:10 am Gerd taas oli tapaus erikseen, koska oli pommimies. Kenellä hyvänsä, joka on hieman kemiasta perillä, on mahdollisuus hankkia ainakin pieniä määriä kemikaaleja räjähteitä valmistaakseen. Gerd opiskeli kemiaa AMK:ssa ja oli varsinkin räjähteistä kiinnostunut.
Gerdt. Sama sukunimi kuin yhdellä Mannerheim-ristin ritareista.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Juuri tässä elokuussa 2025 on julkaistu aika kattava video : https://www.youtube.com/watch?v=lLHxO0c2M9c
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tuossa on kyllä käytetty tekoälyä luomalla liikkuvaa kuvaa koulun sisältä, pohjana valokuvat paikalta. Samoin oli joitain lapsuuden kuvia Pekka-ericistä joita ei ole koskaan tullut vastaan...taasko keinoälyä? Näinä aikoina pitää olla takrkkana kuin porkkana eikä sekään aina riitä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
henkisestikuollut
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja henkisestikuollut »

Jack the Ripper kirjoitti: Ma Elo 11, 2025 11:54 pm Tuossa on kyllä käytetty tekoälyä luomalla liikkuvaa kuvaa koulun sisältä, pohjana valokuvat paikalta. Samoin oli joitain lapsuuden kuvia Pekka-ericistä joita ei ole koskaan tullut vastaan...taasko keinoälyä? Näinä aikoina pitää olla takrkkana kuin porkkana eikä sekään aina riitä.
Mun mielestä tolla Dire Tripillä on aina ollut hyviä videoita, tykkään paljon.
Coffeehouse Crime kanssa tosi hyvä. Documenting Evil myös erinomainen, tosin käyttää AI-ääntä, koska oma ääni ei sovi.
Someday i might disappear or not...
SuomenColumbo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja SuomenColumbo »

Onko muuten tietoa, että olivatko ne lukiolaisuhrit luokkataustaltaan ylempää keskiluokkaa, kun Auvinen väitti siinä manifestissaan teon olevan poliittinen ?

Eikös Pekka-Ericin äitillä ollut aika äärivasemmistolaisia ja Pentti Linkolamaisia ajatuksia ?
Vastaa Viestiin