Kilomies kirjoitti: Pe Helmi 20, 2026 11:48 pm
damfin kirjoitti: To Helmi 19, 2026 3:35 pm
Kilomies kirjoitti: To Helmi 19, 2026 9:08 am
Ok.
18. Tammikuuta laitettiin uusi etusivu ja samalla päivitettiin keskustelupalstan softa.
Tuliko tämä sen jälkeen?
P.S. Joku yrittää taas tänä aamuna Suomen aikaa kaataa palvelun, joten suojamoodi on päällä.
En valitettavasti osaa sanoa milloin tuo alkoi, on siitä varmaan jo ainakin pari viikkoa eli voisi olla tuon 18. tammikuuta jälkeen.
Puhelimella käyttäessä en kyllä tuota huomaa, selaimena molemmissa käytössä Edge.
kuvanappi.png
Ainakin kuvan lisääminen sujuu taas.
Kertokaa jos tulee ongelmia.
Tuossa tulee kyllä yksi asiaan liittyvä päivitys vielä viim. maanantaina.
Hei saanko tässä samalla kysyä seuraavaa; Vapaan keskustelun alueella on hyvä ketju "mitä katsoit viimeksi youtubesta" tai vastaavaa. Mutta saan ainakin itse paljon hyviä ja hauskoja klippejä muiltakin some-alustoilta, vaikken itse niitä käytäkään.
Anyway, yritin siis jo luoda tällaista ketjua, mutta ei ollutkaan järkeä tehdä sitä (ainakaan vielä), koska en itse(kään) saanut linkitettyä niitä mulla olevia some-klippejä. Niitä ei siis hyväksytty. Klipit on mulla tallennettuina oman puhelimen tiedostoissa.
Edit. poistin nyt kuitenkin varmuuden vuoksi tuon aiemman laittamani kuvan, koska en tiedä onko sen lähettäminen kuitenkaan riittävän turvallista. Mutta tiedostomuoto on siis .mp4 tjsp. ja tämä on ilmeisesti Minfoon väärä, vai?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell