Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kilomies kirjoitti: To Helmi 19, 2026 9:08 am
damfin kirjoitti: Ke Helmi 18, 2026 3:51 pm Samaa tekee minullakin ainakin tietokoneella, eli tekee satunnaisesti itsestään saman minkä tuo "insert image" painike tekisi, vaikka ei sitä painaisikaan.
Ok.

18. Tammikuuta laitettiin uusi etusivu ja samalla päivitettiin keskustelupalstan softa.
Tuliko tämä sen jälkeen?

P.S. Joku yittää taas tänä aamuna Suomen aikaa kaataa palvelun, joten suojamoodi on päällä.

En valitettavasti osaa sanoa milloin tuo alkoi, on siitä varmaan jo ainakin pari viikkoa eli voisi olla tuon 18. tammikuuta jälkeen.
Puhelimella käyttäessä en kyllä tuota huomaa, selaimena molemmissa käytössä Edge.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Ok.
P.S. Joku yrittää taas tänä aamuna Suomen aikaa kaataa palvelun, joten suojamoodi on päällä.
Jaahas...
Taitaa olla silakka-jengi asialla. Nehän vaikka kulkis viikon lanttu hanurissa, jos vaan saisivat Minfon nurin. 8)
X X X X X
Tupla
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Helmi 19, 2026 5:13 pm
Ok.
P.S. Joku yrittää taas tänä aamuna Suomen aikaa kaataa palvelun, joten suojamoodi on päällä.
Jaahas...
Taitaa olla silakka-jengi asialla. Nehän vaikka kulkis viikon lanttu hanurissa, jos vaan saisivat Minfon nurin. 8)
En kuulu noihin sisäpiireihin :lol:, mutta uskon Kilomiehen sanaan särkemisyrityksestä.

Noita kaatamisyrityksiä tuntuu riittävän, mutta edelleen kiinnostaa tämä tvisti tässä.
Vain kolme tietyn, mielestäni kyseenalaisen statuksen omaavaa, on kertonut henkilökohtaisesta ongelmasta. Lähtölaskenta alkanut, karma iskenyt?

Odottelen mahdollista selontekoa poistumatta palstalta. Toistaiseksi.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Kilomies
System Administrator

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

damfin kirjoitti: To Helmi 19, 2026 3:35 pm
damfin kirjoitti: Ke Helmi 18, 2026 3:51 pm Samaa tekee minullakin ainakin tietokoneella, eli tekee satunnaisesti itsestään saman minkä tuo "insert image" painike tekisi, vaikka ei sitä painaisikaan.
Ok.

18. Tammikuuta laitettiin uusi etusivu ja samalla päivitettiin keskustelupalstan softa.
Tuliko tämä sen jälkeen?

En valitettavasti osaa sanoa milloin tuo alkoi, on siitä varmaan jo ainakin pari viikkoa eli voisi olla tuon 18. tammikuuta jälkeen.
Puhelimella käyttäessä en kyllä tuota huomaa, selaimena molemmissa käytössä Edge.
kuvanappi.png
kuvanappi.png (109.88 KiB) Katsottu 1676 kertaa

Ainakin kuvan lisääminen sujuu taas.
Kertokaa jos tulee ongelmia.

Tuossa tulee kyllä yksi asiaan liittyvä päivitys vielä viim. maanantaina.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Kilomies kirjoitti: Pe Helmi 20, 2026 11:48 pm
damfin kirjoitti: To Helmi 19, 2026 3:35 pm

Ok.

Tuliko tämä sen jälkeen?

kuvanappi.png

Ainakin kuvan lisääminen sujuu taas.
Kertokaa jos tulee ongelmia.

Tuossa tulee kyllä yksi asiaan liittyvä päivitys vielä viim. maanantaina.
Hei saanko tässä samalla kysyä seuraavaa; Vapaan keskustelun alueella on hyvä ketju "mitä katsoit viimeksi youtubesta" tai vastaavaa. Mutta saan ainakin itse paljon hyviä ja hauskoja klippejä muiltakin some-alustoilta, vaikken itse niitä käytäkään.

Anyway, yritin siis jo luoda tällaista ketjua, mutta ei ollutkaan järkeä tehdä sitä (ainakaan vielä), koska en itse(kään) saanut linkitettyä niitä mulla olevia some-klippejä. Niitä ei siis hyväksytty. Klipit on mulla tallennettuina oman puhelimen tiedostoissa.
Edit. poistin nyt kuitenkin varmuuden vuoksi tuon aiemman laittamani kuvan, koska en tiedä onko sen lähettäminen kuitenkaan riittävän turvallista. Mutta tiedostomuoto on siis .mp4 tjsp. ja tämä on ilmeisesti Minfoon väärä, vai?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
murha.infon tiimi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Bird kirjoitti: La Helmi 21, 2026 12:16 am Hei saanko tässä samalla kysyä seuraavaa; Vapaan keskustelun alueella on hyvä ketju "mitä katsoit viimeksi youtubesta" tai vastaavaa. Mutta saan ainakin itse paljon hyviä ja hauskoja klippejä muiltakin some-alustoilta, vaikken itse niitä käytäkään.

Anyway, yritin siis jo luoda tällaista ketjua, mutta ei ollutkaan järkeä tehdä sitä (ainakaan vielä), koska en itse(kään) saanut linkitettyä niitä mulla olevia some-klippejä. Niitä ei siis hyväksytty. Klipit on mulla tallennettuina oman puhelimen tiedostoissa.
Edit. poistin nyt kuitenkin varmuuden vuoksi tuon aiemman laittamani kuvan, koska en tiedä onko sen lähettäminen kuitenkaan riittävän turvallista. Mutta tiedostomuoto on siis .mp4 tjsp. ja tämä on ilmeisesti Minfoon väärä, vai?
Systeemi ei toistaiseksi ota vastaan mp4 videotiedostoja suoraan.
Ainoastaan linkkejä esim. Twitter, youtube, imgur etc palveluihin.

Ne saa näkyviin videoina tuolla medianapilla:

medianappi.png
medianappi.png (40.24 KiB) Katsottu 1602 kertaa
Take one for the team!
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

murha.infon tiimi kirjoitti: La Helmi 21, 2026 10:03 am
Systeemi ei toistaiseksi ota vastaan mp4 videotiedostoja suoraan.
Ainoastaan linkkejä esim. Twitter, youtube, imgur etc palveluihin.

Ne saa näkyviin videoina tuolla medianapilla:

medianappi.png
Okei, kiitos tiedoista.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Winchester
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Winchester »

Mikä sivustoa vaivaa, kun sivuja ei pysty klikkaamaan seuraavalle tai edes valitsemalla sivunumeroa? Pitää päivittää sivu monta kertaa ennen kuin toimii? Sama jos yrittää vastata viestiin tai klikata yläreunasta johonkin keskustelualueelle? Ikäänkuin linkit eivät toimisi? Tämä siis mobiilissa ja safarin selaimella.
LeaSommer
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Winchester kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 5:28 pm Mikä sivustoa vaivaa, kun sivuja ei pysty klikkaamaan seuraavalle tai edes valitsemalla sivunumeroa? Pitää päivittää sivu monta kertaa ennen kuin toimii? Sama jos yrittää vastata viestiin tai klikata yläreunasta johonkin keskustelualueelle? Ikäänkuin linkit eivät toimisi? Tämä siis mobiilissa ja safarin selaimella.
Just olin tulossa kysymään samaa. Ensin (alkuvuodesta) luulin että se johtuu uudesta puhelimestani, että kosketus olisi jotenkin heikko. Mut ei toimi myöskään työpuhelimella. Mielestäni tää vika tule minulle noin tammikuussa. "Hyvä" että muillakin on, niin ei tarvi lähteä puhelinkaupoille.
murha.infon tiimi
Agentti Scully

LeaSommer kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 6:39 pm
Winchester kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 5:28 pm Mikä sivustoa vaivaa, kun sivuja ei pysty klikkaamaan seuraavalle tai edes valitsemalla sivunumeroa? Pitää päivittää sivu monta kertaa ennen kuin toimii? Sama jos yrittää vastata viestiin tai klikata yläreunasta johonkin keskustelualueelle? Ikäänkuin linkit eivät toimisi? Tämä siis mobiilissa ja safarin selaimella.
Just olin tulossa kysymään samaa. Ensin (alkuvuodesta) luulin että se johtuu uudesta puhelimestani, että kosketus olisi jotenkin heikko. Mut ei toimi myöskään työpuhelimella. Mielestäni tää vika tule minulle noin tammikuussa. "Hyvä" että muillakin on, niin ei tarvi lähteä puhelinkaupoille.
Tuo on huomattu.
Tuli viime päivityksen jälkeen.

Korjaus tulossa ensi viikolla.
Take one for the team!
McCall
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja McCall »

Miksi tuo ketju on lukittu: viewtopic.php?t=10465
OEK avasi uuden kun on ETPK jaossa: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=50139
Crisuliini
Alokas

Viesti Kirjoittaja Crisuliini »

murha.infon tiimi kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 10:44 pm
LeaSommer kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 6:39 pm
Tuo on huomattu.
Tuli viime päivityksen jälkeen.

Korjaus tulossa ensi viikolla.
Tää vika ei ole ainakaan meikäläisellä vieläkään korjaantunut?
murha.infon tiimi
Agentti Scully

Crisuliini kirjoitti: Ti Maalis 03, 2026 9:31 pm

Viime yönä ja tänä aamuna ajettiin isompi korjaussarja.
Take one for the team!
Xeelo
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Xeelo »

Yksityisviestinä saatu kuva ei näy. Näkyy vain tiedostonimi.
LeaSommer
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

murha.infon tiimi kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 7:34 am
Crisuliini kirjoitti: Ti Maalis 03, 2026 9:31 pm

Viime yönä ja tänä aamuna ajettiin isompi korjaussarja.
Eipä toimi vieläkään...
Vastaa Viestiin