Miss Suomi Satu Tuomisto saa tappouhkauksia

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Agathon
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Mä en aikaisemmin edes tiennyt koko hahmon olemassaolosta. Nyt tiedän ja julkisuuden perässähän tässä näemmmä taas mennään. Onnistui tämäkin tyyppi tehtävässään.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200812138750047_vi.shtml

"Viikonvaihteen (13.-14.12) Iltalehdessä Satu pohtii parisuhteensa tulevaisuutta ja poseeraa joulun upeimmissa pitsialusvaateissa." (johan rupes keikkaa pukkaamaan)
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

apollo kirjoitti:
loneliness kirjoitti:En nyt julkisuushakuisuuden piikkiin tätä välttämättä laittaisi.
Minä laittaisin. Tulisiko itsellesi mieleen soittaa lehdistölle,
Oliko Satu ottanut yhteyttä lehdistöön asiaa koskien?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Agathon
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Mitenhän muuten asia olisi tullut kaiken kansan tietoon? "Uhkailijan" toimestako?
Marsalkka
Horatio Caine

Agathon kirjoitti:Mitenhän muuten asia olisi tullut kaiken kansan tietoon? "Uhkailijan" toimestako?
Aivan. Toimittajat eivät koskaan lähesty missejä eli ilmiselvästi Satu oli soittanut asiaan liittyen lehdistölle.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
uusi78
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja uusi78 »

Jeltsin kirjoitti:Sen siitä saa kun muuttaa stadiin. Ja varsinkin sörkkaan.

Tuli tästä mieleen, kaveri asuu töölössä ja siellä pyörii joku serbimies, sellanen noin 50 ikänen vekkuli herrasmies joka sylkee vastaantulijoita kasvoihin ja manaa omalla kielellään. Kyllä näitä riittää jokapuolella mutta ilmeisesti varsinkin stadissa.
No kuvitelkaapa vaan millaista se on Amerikassa, varsinkin suurkaupungeissa..
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Siellä niitä sentään saa ampua.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

uusi78 kirjoitti:
Ei se Suomi mikään lintukoto ole, vaikka tälläistä tarinoidaan siellä sun täällä..
Jenkeissä on esim mahdollista päästä myös sähkötuoliin(kyllä edelleen!!) tai voi saada myrkkypiikin suoneen.
Joten kannattaako kaikkea vertailla, varsinkin kuin tieto on sangen yksinpuolista?
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Jep.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Marsalkka kirjoitti:Toimittajat eivät koskaan lähesty missejä
Lähde ja perustelut?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Jaakko Terävä
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Jaakko Terävä »

Mike Manner, marsalkkahan iski silmää :wink: , eihän marsalkka siis tosissaan, kuten ehkä sinä.

Toimittaja on todennäköisesti tehnyt missi-Satusta ihan tavallisen henkilöjutun tai julkistanut haastatellulla lisätyn kuvaussession. Siinä sitten samalla kysynyt, että onko sinulle, Satu, tapahtunut Helsingissä nyt mitään erikoista tai poikkeavaa?

Satu siihen sitten:

- Tässä yksi päivä kun kuljin, niin... Juttu on jo tuolloin lähes valmis.
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Jaakko Terävä kirjoitti:Mike Manner, marsalkkahan iski silmää.
Joo, tähän kans sellainen hymiö. Jokainen voi miettiä ihan itselleen sopivan hymiön... Itselläni ei ole oikeen mitään mielessä... Ihan sama millainen... Kunhan se on keltainen... Ja sillä on silmät ja suu.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Marsalkka
Horatio Caine

Eppu74 kirjoitti:Siellä niitä sentään saa ampua.
Saako vaikkapa New Yorkissa ampua vastaantulijan, joka sylkee päälle ja manaa omalla kielellään? Antaako tuo omalla kielellä tapahtyva manaus oikeuden ampua?
Viimeksi muokannut Marsalkka, Su Joulu 14, 2008 1:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Jaakko Terävä kirjoitti:
Toimittaja on todennäköisesti tehnyt missi-Satusta ihan tavallisen henkilöjutun tai julkistanut haastatellulla lisätyn kuvaussession. Siinä sitten samalla kysynyt, että onko sinulle, Satu, tapahtunut Helsingissä nyt mitään erikoista tai poikkeavaa?

Satu siihen sitten:

- Tässä yksi päivä kun kuljin, niin... Juttu on jo tuolloin lähes valmis.
Ohhoh! Teoriassa tällainenkin voisi tietysti olla mahdollista. Mutta on se kyllä erittäin epätodennäköistä...

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
uusi78
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja uusi78 »

Harriet Makepeace kirjoitti:
uusi78 kirjoitti:
Ei se Suomi mikään lintukoto ole, vaikka tälläistä tarinoidaan siellä sun täällä..
No kyllä se on Jenkkeihin verrattuna. Uskaltaisitko Jenkeissä paljon yksin pimeällä liikkua jossain isommassa kaupungissa, tai ei välttämättä edes niin isossa?

Tosin en väitä etteikö hesassa niitä hörhöjä riittäisi.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Hahah tunnen paikan hyvin. Ei oikein missille sopivaa miljöötä :lol: Tai kenties onkin, mutta vain niille erinäisille takavuosien huumemisseille.

Minun puolestani jonnekin tonne Kurvin kulmille voisi pudottaa täsmäaseena fosforinapalmia. Helsinginkadun voisi sitten siitä asemalta tuonne uimahallilla puhdistaa samalla lailla kuin elokuvassa Resident Evil 2.
Vastaa Viestiin