Miss Suomi Satu Tuomisto saa tappouhkauksia
Mä en aikaisemmin edes tiennyt koko hahmon olemassaolosta. Nyt tiedän ja julkisuuden perässähän tässä näemmmä taas mennään. Onnistui tämäkin tyyppi tehtävässään.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200812138750047_vi.shtml
"Viikonvaihteen (13.-14.12) Iltalehdessä Satu pohtii parisuhteensa tulevaisuutta ja poseeraa joulun upeimmissa pitsialusvaateissa." (johan rupes keikkaa pukkaamaan)
http://www.iltalehti.fi/viihde/200812138750047_vi.shtml
"Viikonvaihteen (13.-14.12) Iltalehdessä Satu pohtii parisuhteensa tulevaisuutta ja poseeraa joulun upeimmissa pitsialusvaateissa." (johan rupes keikkaa pukkaamaan)
Oliko Satu ottanut yhteyttä lehdistöön asiaa koskien?apollo kirjoitti:Minä laittaisin. Tulisiko itsellesi mieleen soittaa lehdistölle,loneliness kirjoitti:En nyt julkisuushakuisuuden piikkiin tätä välttämättä laittaisi.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Aivan. Toimittajat eivät koskaan lähesty missejä eli ilmiselvästi Satu oli soittanut asiaan liittyen lehdistölle.Agathon kirjoitti:Mitenhän muuten asia olisi tullut kaiken kansan tietoon? "Uhkailijan" toimestako?
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
No kuvitelkaapa vaan millaista se on Amerikassa, varsinkin suurkaupungeissa..Jeltsin kirjoitti:Sen siitä saa kun muuttaa stadiin. Ja varsinkin sörkkaan.
Tuli tästä mieleen, kaveri asuu töölössä ja siellä pyörii joku serbimies, sellanen noin 50 ikänen vekkuli herrasmies joka sylkee vastaantulijoita kasvoihin ja manaa omalla kielellään. Kyllä näitä riittää jokapuolella mutta ilmeisesti varsinkin stadissa.
-
Harriet Makepeace
Ei se Suomi mikään lintukoto ole, vaikka tälläistä tarinoidaan siellä sun täällä..uusi78 kirjoitti:
No kuvitelkaapa vaan millaista se on Amerikassa, varsinkin suurkaupungeissa..
Jenkeissä on esim mahdollista päästä myös sähkötuoliin(kyllä edelleen!!) tai voi saada myrkkypiikin suoneen.
Joten kannattaako kaikkea vertailla, varsinkin kuin tieto on sangen yksinpuolista?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
-
Jaakko Terävä
- Sofia Karppi
Mike Manner, marsalkkahan iski silmää
, eihän marsalkka siis tosissaan, kuten ehkä sinä.
Toimittaja on todennäköisesti tehnyt missi-Satusta ihan tavallisen henkilöjutun tai julkistanut haastatellulla lisätyn kuvaussession. Siinä sitten samalla kysynyt, että onko sinulle, Satu, tapahtunut Helsingissä nyt mitään erikoista tai poikkeavaa?
Satu siihen sitten:
- Tässä yksi päivä kun kuljin, niin... Juttu on jo tuolloin lähes valmis.
Toimittaja on todennäköisesti tehnyt missi-Satusta ihan tavallisen henkilöjutun tai julkistanut haastatellulla lisätyn kuvaussession. Siinä sitten samalla kysynyt, että onko sinulle, Satu, tapahtunut Helsingissä nyt mitään erikoista tai poikkeavaa?
Satu siihen sitten:
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Joo, tähän kans sellainen hymiö. Jokainen voi miettiä ihan itselleen sopivan hymiön... Itselläni ei ole oikeen mitään mielessä... Ihan sama millainen... Kunhan se on keltainen... Ja sillä on silmät ja suu.Jaakko Terävä kirjoitti:Mike Manner, marsalkkahan iski silmää.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Saako vaikkapa New Yorkissa ampua vastaantulijan, joka sylkee päälle ja manaa omalla kielellään? Antaako tuo omalla kielellä tapahtyva manaus oikeuden ampua?Eppu74 kirjoitti:Siellä niitä sentään saa ampua.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Su Joulu 14, 2008 1:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ohhoh! Teoriassa tällainenkin voisi tietysti olla mahdollista. Mutta on se kyllä erittäin epätodennäköistä...Jaakko Terävä kirjoitti:
Satu siihen sitten:
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
No kyllä se on Jenkkeihin verrattuna. Uskaltaisitko Jenkeissä paljon yksin pimeällä liikkua jossain isommassa kaupungissa, tai ei välttämättä edes niin isossa?Harriet Makepeace kirjoitti:Ei se Suomi mikään lintukoto ole, vaikka tälläistä tarinoidaan siellä sun täällä..uusi78 kirjoitti:
No kuvitelkaapa vaan millaista se on Amerikassa, varsinkin suurkaupungeissa..
Tosin en väitä etteikö hesassa niitä hörhöjä riittäisi.
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Hahah tunnen paikan hyvin. Ei oikein missille sopivaa miljöötä
Tai kenties onkin, mutta vain niille erinäisille takavuosien huumemisseille.
Minun puolestani jonnekin tonne Kurvin kulmille voisi pudottaa täsmäaseena fosforinapalmia. Helsinginkadun voisi sitten siitä asemalta tuonne uimahallilla puhdistaa samalla lailla kuin elokuvassa Resident Evil 2.
Minun puolestani jonnekin tonne Kurvin kulmille voisi pudottaa täsmäaseena fosforinapalmia. Helsinginkadun voisi sitten siitä asemalta tuonne uimahallilla puhdistaa samalla lailla kuin elokuvassa Resident Evil 2.