Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Puhelimet kiinni ja ovikello pois virrasta/kosketuksesta. Ovet takalukkoon. Auttaa kokemuksen mukaan, kun ei jaksa sukulaisten kanssa "keskustella". On ihana tarpeen mukaan eristää itsensä ihan kaikesta.

Katkaisin ovikellon virran kun se alkoi liikaa ottaa hermoille, ja siirryin vanhanaikaiseen kolkuttimeen. Antaa huomattavasti enemmän aikaa reagoida eikä ole niin hermostuttavan hälyttävä kuin sähköinen ovikello.
Nothing is quite what it seems
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Jaa-a?

Kun nyt on toista viikkoa ollut ärsyttämättä, niin pieni pelko hiipii tajuntaan, että jospa olenkin unohtanut jotain!

(Ei, en ole unohtanut.)

:shock:
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Flunssa jatkuu ja jatkuu, mies ei näe missään asiassa mitään hyvää, sunnuntai-ilta on aina perseestä, unirytmi todella sekaisin, rahaa on liian vähän.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Se flunssa iski taas. Grrrr.
Kosminen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kosminen »

Kävin tänään fysioterapeutilla. Vas. käden ja persauksen lihakset pienemmät kuin oikealla. Varsinkin tuo persaus ituttaa :lol: :lol:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Olen niin väsynyt (loman tarpeessa), että saan hysteerisiä naurujaksoja kotioloissa. Ei tarvita kummoista juttua, kun naurattaa. Siis ärsytys on siinä, että tunnen itseni tasapainottomaksi. Nauraminen sinänsä on hauskaa ja kai terveellistäkin. Onneksi työssä ei naurata. 8)
Nothing is quite what it seems
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Oravanpyörä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Alkaa hajottaa tämä nukkuminen: pvä 1: -, pvä 2: 15h, pvä 3: -, pvä 4: 15h, pvä 5: -, pvä 6: -, pvä 7: 20h.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Maybrick kirjoitti:Olen niin väsynyt (loman tarpeessa), että saan hysteerisiä naurujaksoja kotioloissa.
Avolla tippui eilen vessassa hammasharja käsistä kesken harjauksen, oli ilmeisesti hauskaa koska seuraavat 10 minuuttia vietin minä eteisen lattialla nauramassa kippurassa ko. asialle vedet silmissä. Petiin päästyä koira leikki taas apinaa ja sekin sai nauramaan. Ehkä oli eilen hieman väsy..
Nanika ga tooku matteiru to
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tämä olo. Perkele, koittaisi nyt saatana päättää iskeekö kunnon kuumeen niin pääsisi tästäkin. Nenä vuotaa aivan tajuttomasti, tämä on kolmas pipipäivä ja on mennyt jo kaksi vessapaperirullaa (oli pakko käyttää niitä kun ei ollut nenäliinoja) ja sitten kun viimein sain nenäliinoja niin niitäkin jo paketillinen. Ja ärsyttää, kun aamullakin tuntui että jumalauta kuolen, kumpikin sierain ihan totaalisen tukossa. -.-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pomo syö saatana pääs. Yks 16 euroa ja siitä noussut haloo. Jumalauta lopputilit maksetaan ensitilassa eikä mietitä tommosia summia kun se 16 egee on nyt yrittäjän pussista pois.

En tiedä itkeäkkö vaiko nauraa. Luojan kiitos lähden pitkille lomille keväällä enkä tohon puljuun enää katsokaan. Kiitti nyt riitti. Päätös on tehty.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

meidän pomo lupasi viedä koko osaston ulos syömään, vähän niinku pikkujoulut, kuivat sellaiset (ei alkoa). ensin se ehdotti ruokapaikaksi raxia mut alettiin napista ni se päätti että mennäänkin kadun toiselle puolelle kebab-mestaan. ei käyny sillä mielessäkään et mä olen kasvissyöjä ja toinen työkaveri on vegaani. huomenna siis firma kustantaa lounaan -mulle 5 euron kasvispizzan (säilyketäytteillä) ja vegaanille salaattipöydästä kaali-porkkanaraastetta, kiitos ja hyvää joulua!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Vetää kyllä pohjat. :lol: :lol:
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Todella epämukavat vieroitusoireet morfiinista. :?
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

noh, sain mä sentään mahan täyteen että turhaan napisen. vegaanikaverikin sai pitsan ilman juustoa. pomolla kävi pilkka omaan nilkkaan ku halus kebab-pizza-mestaan et pääsee jouluruokia karkuun. toisin kävi -just tänään oli sattumalta joulu-buffet-pöytä, se on kerran vuodessa ko. paikassa :D
hauskaa oli katsella ku mättivät kinkkua ja rosollia. mikrotukivastaava suostui syömään pelkkää porkkanalaatikkoa. eli loppujen lopuks meillä ruokarajoitteisilla oli paremmat eväät :wink: vieläkin ihan ähky olo..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Lukittu