Mikä ärsyttää tänään?
^ Puhelimet kiinni ja ovikello pois virrasta/kosketuksesta. Ovet takalukkoon. Auttaa kokemuksen mukaan, kun ei jaksa sukulaisten kanssa "keskustella". On ihana tarpeen mukaan eristää itsensä ihan kaikesta.
Katkaisin ovikellon virran kun se alkoi liikaa ottaa hermoille, ja siirryin vanhanaikaiseen kolkuttimeen. Antaa huomattavasti enemmän aikaa reagoida eikä ole niin hermostuttavan hälyttävä kuin sähköinen ovikello.
Katkaisin ovikellon virran kun se alkoi liikaa ottaa hermoille, ja siirryin vanhanaikaiseen kolkuttimeen. Antaa huomattavasti enemmän aikaa reagoida eikä ole niin hermostuttavan hälyttävä kuin sähköinen ovikello.
Nothing is quite what it seems
Olen niin väsynyt (loman tarpeessa), että saan hysteerisiä naurujaksoja kotioloissa. Ei tarvita kummoista juttua, kun naurattaa. Siis ärsytys on siinä, että tunnen itseni tasapainottomaksi. Nauraminen sinänsä on hauskaa ja kai terveellistäkin. Onneksi työssä ei naurata. 
Nothing is quite what it seems
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Avolla tippui eilen vessassa hammasharja käsistä kesken harjauksen, oli ilmeisesti hauskaa koska seuraavat 10 minuuttia vietin minä eteisen lattialla nauramassa kippurassa ko. asialle vedet silmissä. Petiin päästyä koira leikki taas apinaa ja sekin sai nauramaan. Ehkä oli eilen hieman väsy..Maybrick kirjoitti:Olen niin väsynyt (loman tarpeessa), että saan hysteerisiä naurujaksoja kotioloissa.
Nanika ga tooku matteiru to
Tämä olo. Perkele, koittaisi nyt saatana päättää iskeekö kunnon kuumeen niin pääsisi tästäkin. Nenä vuotaa aivan tajuttomasti, tämä on kolmas pipipäivä ja on mennyt jo kaksi vessapaperirullaa (oli pakko käyttää niitä kun ei ollut nenäliinoja) ja sitten kun viimein sain nenäliinoja niin niitäkin jo paketillinen. Ja ärsyttää, kun aamullakin tuntui että jumalauta kuolen, kumpikin sierain ihan totaalisen tukossa. -.-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Pomo syö saatana pääs. Yks 16 euroa ja siitä noussut haloo. Jumalauta lopputilit maksetaan ensitilassa eikä mietitä tommosia summia kun se 16 egee on nyt yrittäjän pussista pois.
En tiedä itkeäkkö vaiko nauraa. Luojan kiitos lähden pitkille lomille keväällä enkä tohon puljuun enää katsokaan. Kiitti nyt riitti. Päätös on tehty.
En tiedä itkeäkkö vaiko nauraa. Luojan kiitos lähden pitkille lomille keväällä enkä tohon puljuun enää katsokaan. Kiitti nyt riitti. Päätös on tehty.
meidän pomo lupasi viedä koko osaston ulos syömään, vähän niinku pikkujoulut, kuivat sellaiset (ei alkoa). ensin se ehdotti ruokapaikaksi raxia mut alettiin napista ni se päätti että mennäänkin kadun toiselle puolelle kebab-mestaan. ei käyny sillä mielessäkään et mä olen kasvissyöjä ja toinen työkaveri on vegaani. huomenna siis firma kustantaa lounaan -mulle 5 euron kasvispizzan (säilyketäytteillä) ja vegaanille salaattipöydästä kaali-porkkanaraastetta, kiitos ja hyvää joulua!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
noh, sain mä sentään mahan täyteen että turhaan napisen. vegaanikaverikin sai pitsan ilman juustoa. pomolla kävi pilkka omaan nilkkaan ku halus kebab-pizza-mestaan et pääsee jouluruokia karkuun. toisin kävi -just tänään oli sattumalta joulu-buffet-pöytä, se on kerran vuodessa ko. paikassa
hauskaa oli katsella ku mättivät kinkkua ja rosollia. mikrotukivastaava suostui syömään pelkkää porkkanalaatikkoa. eli loppujen lopuks meillä ruokarajoitteisilla oli paremmat eväät
vieläkin ihan ähky olo..
hauskaa oli katsella ku mättivät kinkkua ja rosollia. mikrotukivastaava suostui syömään pelkkää porkkanalaatikkoa. eli loppujen lopuks meillä ruokarajoitteisilla oli paremmat eväät
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei