NeroKatti kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:19 pm
Kummisetä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 1:52 pm
....-Siinä olisi voinut käydä todella pahasti, olisin voinut kuolla.
Olen täysin samaa mieltä.
ei kuitenkaan lienee kovin vakavasta vammasta kyse kun helmikuussa oli Dubaissa rellestämässä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... abafc5537a
Kauramiljonääri Juha-Petteri ”JP” Kukkonen vastaa puhelimeen Dubaista. Hän kertoo istuvansa ystäviensä kanssa brunssilla Burj Khalifan läheisyydessä.
No siis tämä, mietin että kaularanka murtuneen tuusannuuskaksi hakattuna painellut kuitenkin taxiin

ettei olisi vaan Lapin lisää taas
https://www.is.fi/viihde/art-2000011759248.html
Miljonääri JP Kukkoselle aivovaurio – ”Ihme, etten kuollut”
Liikemies JP Kukkonen sai vakavia vammoja joulun alla tapahtuneessa välikohtauksessa. Hän kärsii edelleen seurauksista.
21.1.
----
Pahoinpitelyn seurauksena hän sai traumaattisen aivovaurion ja aivotärähdyksen ja hänen kaularankaansa tuli murtuma.
IS on nähnyt sekä lääkärinlausunnon että Kukkosen tekemän rikosilmoituksen pahoinpitelystä. Poliisitutkinnan takia Kukkonen ei toistaiseksi halua avata yksityiskohtia, mutta kertoo, ettei tuntenut ennestään miestä, joka hyökkäsi hänen kimppuunsa.
----
Kukkonen ei jäänyt odottamaan ambulanssia, vaan poistui ravintolasta taksilla verta vuotavana. Hän menetti pahan aivotärähdyksen seurauksena hetkellisesti muistinsa.
– Kuvittelin olevani 11 vuoden takaisessa ajassa, sillä pyysin taksikuskia ajamaan asunnolle, jossa olin ennen asunut. Lähimuistini kanssa on vieläkin tosi pahoja ongelmia, mutta neurologini mukaan muistini pitäisi palautua itsestään juhannukseen mennessä. Minulla on myös tasapainon kanssa ongelmia. Makaan sängyssä ja tuntuu, että pyörryn.
Lääkärin vastaanotolle Kukkonen hakeutui vasta seuraavana päivänä rajujen kipujen takia. Hän ei itse tajunnut shokkitilan takia, kuinka vakava tilanne oli. Nyt hän joutuu käymään viikon välein magneettikuvauksissa ja on saanut käyttöön kaulatuen, jota joutuu käyttämään vielä ainakin parin kuukauden ajan.
----
Kukkonen on tehnyt koko ajan töitä, mutta ottanut rauhallisemmin.
– Olen ollut kaksi kuukautta lentokiellossa, se päättyy ensi viikolla. Joka päivä olen tehnyt jonkin verran töitä ja nähnyt ystäviäni.
----
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson