Poliisi pyytää vihjeitä rikoksesta epäillyn tavoittamiseksi

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Kummisetä
Michael Knight

Re: Poliisi pyytää vihjeitä rikoksesta epäillyn tavoittamiseksi

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

....-Siinä olisi voinut käydä todella pahasti, olisin voinut kuolla.
Olen täysin samaa mieltä.

ei kuitenkaan lienee kovin vakavasta vammasta kyse kun helmikuussa oli Dubaissa rellestämässä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... abafc5537a
Kauramiljonääri Juha-Petteri ”JP” Kukkonen vastaa puhelimeen Dubaista. Hän kertoo istuvansa ystäviensä kanssa brunssilla Burj Khalifan läheisyydessä.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Countess Bathory kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 1:49 pm Ulkonäkö ja nenä viittaa lähi-idän suuntaan.
Nojaa, melko paljon muistuttaa ihan kantasuomalaista Riku Rantalaa, mutta nuorempi versio.

Mitähän tuo Kukkonen on vittuillut, kun on taas tullut nenään? Alkoholisti kuvittelee, että voi tehdä ihan mitä vaan, kun on miljonääri.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
sörsse
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Arvelisin ettei JP:n tarvitse olla kuin niljakas oma itsensä, niin siitä tarjoillaan juottolassa kuin juottolassa jo kohtuullinen määrä damagee pitkin korvia
McPanty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja McPanty »

kusiainen kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 11:26 am Näyttää kallun ja kurdin sekoitukselta.
Eli kulli?

Onkohan Kukkonen Sanonut tälle selkeästi wannabe-rikkaalle, että menes nyt köyhä pois edestä.
mijuheto
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja mijuheto »

näytti ihan laittomalta maahantunkeutujalta joka elää verorahoilla.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Ahmedin tyttöystävä iskenyt silmänsä Kukkoseen ja tämän rahoihin ja tästä Ahmed sitten tuohtunut ja iskenyt Kukkosen kanveesiin? Pelkkää spekulaatiota.

Pahat vammat kuitenkin sai:

Miljonääri JP Kukkoselle aivovaurio – ”Ihme, etten kuollut”

Värikkäästä suhde-elämästä tunnetuksi tullut liikemies Juha-Petteri ”JP” Kukkonen, 46, oli viettämässä iltaa ystäviensä kanssa 17. joulukuuta, kun hänen kimppuunsa hyökättiin Helsingin yöelämässä ikävin seurauksin. Pahoinpitelyn seurauksena hän sai traumaattisen aivovaurion ja aivotärähdyksen ja hänen kaularankaansa tuli murtuma.

----

– Lääkäri sanoi minulle, että on täysi ihme, etten pahoinpitelyn seurauksena neliraajahalvaantunut tai kuollut. Siinä oli onnea mukana. Lääkärin mukaan vammat olivat samanlaiset kuin minut olisi pudotettu kahden tai kolmen metrin korkeudesta betonille, Kukkonen kertoo.
----
https://www.is.fi/viihde/art-2000011759248.html
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
aivoriihi
David Starsky

Ahmed, Mehmed tai Riku on tunnistettu:

Miestä epäillään törkeästä pahoin­pitelystä Erottaja Barissa

Helsingin poliisi on tunnistanut törkeästä pahoinpitelystä epäillyn miehen. Poliisi pyysi aiemmin tiistaina apua väkivaltarikoksesta epäillyn miehen tunnistamiseksi ja tavoittamiseksi.

Miestä epäillään törkeästä pahoinpitelystä, joka tapahtui 17. joulukuuta viime vuonna Erottaja Bar -viihderavintolassa Helsingissä.

Poliisi kiittää vihjeistään ilmoittaneita, eikä enää kaipaa havaintoja.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011884844.html
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

McCall kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 11:36 am Alemmasta kuvasta käy ilmi, että silmät ovat todella lähellä toisiaan. Viittaa siihen, että älykkyysosamäärä liikkuu siinä 80:n tienoilla. Päihteet ja väkivalta kuuluvat olennaisena osana kyseisen henkilön tapoihin.
No eli perus Kallu siis tuttavallisemmin. Oman elämänsä sankari ns.elämänkoululainen.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Kummisetä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 1:52 pm

ei kuitenkaan lienee kovin vakavasta vammasta kyse kun helmikuussa oli Dubaissa rellestämässä:
Kauramiljonääri Juha-Petteri ”JP” Kukkonen vastaa puhelimeen Dubaista. Hän kertoo istuvansa ystäviensä kanssa brunssilla Burj Khalifan läheisyydessä.
No siis tämä, mietin että kaularanka murtuneen tuusannuuskaksi hakattuna painellut kuitenkin taxiin🤔 ettei olisi vaan Lapin lisää taas
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
aivoriihi
David Starsky

NeroKatti kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:19 pm
Kummisetä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 1:52 pm

No siis tämä, mietin että kaularanka murtuneen tuusannuuskaksi hakattuna painellut kuitenkin taxiin🤔 ettei olisi vaan Lapin lisää taas
https://www.is.fi/viihde/art-2000011759248.html

Miljonääri JP Kukkoselle aivovaurio – ”Ihme, etten kuollut”

Liikemies JP Kukkonen sai vakavia vammoja joulun alla tapahtuneessa välikohtauksessa. Hän kärsii edelleen seurauksista.

21.1.

----

Pahoinpitelyn seurauksena hän sai traumaattisen aivovaurion ja aivotärähdyksen ja hänen kaularankaansa tuli murtuma.

IS on nähnyt sekä lääkärinlausunnon että Kukkosen tekemän rikosilmoituksen pahoinpitelystä. Poliisitutkinnan takia Kukkonen ei toistaiseksi halua avata yksityiskohtia, mutta kertoo, ettei tuntenut ennestään miestä, joka hyökkäsi hänen kimppuunsa.

----

Kukkonen ei jäänyt odottamaan ambulanssia, vaan poistui ravintolasta taksilla verta vuotavana. Hän menetti pahan aivotärähdyksen seurauksena hetkellisesti muistinsa.

– Kuvittelin olevani 11 vuoden takaisessa ajassa, sillä pyysin taksikuskia ajamaan asunnolle, jossa olin ennen asunut. Lähimuistini kanssa on vieläkin tosi pahoja ongelmia, mutta neurologini mukaan muistini pitäisi palautua itsestään juhannukseen mennessä. Minulla on myös tasapainon kanssa ongelmia. Makaan sängyssä ja tuntuu, että pyörryn.

Lääkärin vastaanotolle Kukkonen hakeutui vasta seuraavana päivänä rajujen kipujen takia. Hän ei itse tajunnut shokkitilan takia, kuinka vakava tilanne oli. Nyt hän joutuu käymään viikon välein magneettikuvauksissa ja on saanut käyttöön kaulatuen, jota joutuu käyttämään vielä ainakin parin kuukauden ajan.

----

Kukkonen on tehnyt koko ajan töitä, mutta ottanut rauhallisemmin.

– Olen ollut kaksi kuukautta lentokiellossa, se päättyy ensi viikolla. Joka päivä olen tehnyt jonkin verran töitä ja nähnyt ystäviäni.

----
Pamela Anderson
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

viivahattu kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 10:52 am No kappas vaan. Näyttää ihan Joni Korhoselta.
Vai Ori Jorhoselta, armeijan nyrkkeilymestari takavuosilta.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Miusta tuo on pikemminkin albaani.
Mens malus in corpore sano
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Onkohan ollut kamapäissään kun ei jäänyt odottamaan ambulanssia :roll: toikin viittaa just siihen kun on odottanut seuraavaan päivään asti ennenkuin meni lekuriin 8) oisko huumevelkoja kenties?

NeroKatti
Neuvoja-Jack

Ja lisäyksenä vielä että kamoissahan toi kivun aistiminen muuttuu :mrgreen:

nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 7:38 pm Onkohan ollut kamapäissään kun ei jäänyt odottamaan ambulanssia :roll: toikin viittaa just siihen kun on odottanut seuraavaan päivään asti ennenkuin meni lekuriin 8) oisko huumevelkoja kenties?
Keksit ja aloit seku vaan levittään että kukkonen olis joku huumeveikko?

Ihan huvikseen vaan,ilman mitään faktaa että hän käyttäs huumeita?
Vastaa Viestiin