Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

perusporilaine
Neuvoja-Jack

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Kumisilmä kirjoitti: Ma Maalis 16, 2026 7:55 pm no niinhän se rävähti 20.8 verensokeri ku max sais olla vähän yli 3 :roll:
Huutista mätäkäsinistin jutuille :D Toi 20,8 ei o mitään diabeetikolle, sen näyttää vielä mittaritkin :lol:
Ja toi sun max on perseestä revitty. Se on oikeasti minimi, minkä alle ei kenenkään tule tähdätä.

Takas kouluun vitun nisti!
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 10:33 am
JanitaSlim kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 9:07 am
Kumisilmä kirjoitti: Ma Maalis 16, 2026 7:55 pm no niinhän se rävähti 20.8 verensokeri ku max sais olla vähän yli 3 :roll:
Kasvisruokavaliolle ja lenkkiä.
älä viitti mulla diabetes ja en saanut lääkkeitäni.siitä toi johtuu.oon aliravittu lääkäreiden mukaan. :roll:
Sulla on kakkostyypin diabeetes joka johtuu siitä, että vedät jotain spagettia, kun huumeilta ei jää oikeeseen safkaan rahaa. Kakkostyypin diabeetes lakkaa sillä, että korjaa elämäntapansa.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 2:15 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 9:07 am

Kasvisruokavaliolle ja lenkkiä.
älä viitti mulla diabetes ja en saanut lääkkeitäni.siitä toi johtuu.oon aliravittu lääkäreiden mukaan. :roll:
Sulla on kakkostyypin diabeetes joka johtuu siitä, että vedät jotain spagettia, kun huumeilta ei jää oikeeseen safkaan rahaa. Kakkostyypin diabeetes lakkaa sillä, että korjaa elämäntapansa.
no joo oot osittain oikeassa mut toisaalta yhteiskunta tekee kaikki mitä se ikinä pystyy estääkseen käyttäjiä pääsemään jaloilleen.
Antifa Free Palestina
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 3:50 pm

no joo oot osittain oikeassa mut toisaalta yhteiskunta tekee kaikki mitä se ikinä pystyy estääkseen käyttäjiä pääsemään jaloilleen.
Ai korjaamalla mädän käden kuntoon, maksamalla lääkkeet ja terveydenhoidon sekä tarjoamalla sosiaaliturvaa? Ja sinä vaan valitat?

Mitä kaikkea yhteiskunnan tulisi sinulle vielä lisäksi tarjota, että kasvaisit aikuiseksi ja lakkaisit vetämästä huumeita kaksinkäsin? :roll:
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

perusporilaine kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 1:39 pm
Huutista mätäkäsinistin jutuille :D Toi 20,8 ei o mitään diabeetikolle, sen näyttää vielä mittaritkin :lol:
Ja toi sun max on perseestä revitty. Se on oikeasti minimi, minkä alle ei kenenkään tule tähdätä.

Takas kouluun vitun nisti!
en kyllä tiedä mikä sun ongelmas on mut mulla ku oli keskiarvona +20 arvot ni diabeteshoitaja halus että käyn kolmesti viikossa sen luona koska tilanne oli niin kriittinen.mulle määrättiin pistettävä insuliini josta kieltäydyin ja määrättiin tilalle 1000mg yli normien annostus saamaan noi luvut alas.
sä nyt käytännössä väität että kusettivat minua ja että syöttävät mulle edelleen tietoisesti ylilääkitystä.
vittu ku en pystynyt 20+ sokereissa kävelee edes sataa metriä ilman että piti käydä kyljelleen nukkumaan.
kaikki vaan kusetusta :roll:
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

JanitaSlim kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 3:55 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 3:50 pm

Ai korjaamalla mädän käden kuntoon, maksamalla lääkkeet ja terveydenhoidon sekä tarjoamalla sosiaaliturvaa? Ja sinä vaan valitat?

Mitä kaikkea yhteiskunnan tulisi sinulle vielä lisäksi tarjota, että kasvaisit aikuiseksi ja lakkaisit vetämästä huumeita kaksinkäsin? :roll:
sama tuki ku kaikille muillekin kuten sulle.subu nistille.juopoille,mamuille homoille heteroille jne...ihan vaan se sama mitä muutkin saa.
mun kakssuuntaista ei suostuta lääkitsemään.mun ADHD ei suostuta lääkitsemään.mun impulssikontrollittomuutta ei lääkitä.
mun epävakaata persoonallisuutta ei lääkitä.
mun käsissä olevaa reumaa ei lääkitä jne....mun vittu välilevy tyrääkään ei hoidettu ja kaikki vain ja ainoastaan sen takia että mulla amfetamiini tausta.
en voi saada unettomuuteen apua.en paniikkihäiriöön.en maniaan.

eli elän aivan eri yhteiskunnassa ja todellisuudessa ku 95 prossaa suomalaisista.
tajuathan ettei noin valtavan vääryyden takia oo mitään mahdollisuutta enää päästä pois muuten ku kuolemalla.
Antifa Free Palestina
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tässähän jää MillaVaan-topicitkin kakkoseksi.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 4:02 pm eli elän aivan eri yhteiskunnassa ja todellisuudessa ku 95 prossaa suomalaisista.
Se on totta. Olet maksanut yhteiskunnalle yli 10 kertaa enemmän kuin vaikkapa minä tekemättä yhtään mitään sen eteen.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 4:07 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 4:02 pm eli elän aivan eri yhteiskunnassa ja todellisuudessa ku 95 prossaa suomalaisista.
Se on totta. Olet maksanut yhteiskunnalle yli 10 kertaa enemmän kuin vaikkapa minä tekemättä yhtään mitään sen eteen.
yhteiskunta on tienannut mun ansiosta enempi ku menettänyt.
oon lisäksi yhteiskunnan moraalinen selkäranka ja sen kieroon kasvamisen elävä mittari ja tulkki 8)
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

nyt alko se masennus pudotus arvasin et se tulee mut en sitä että se tulee sen jälkeen ku oon taas saanut lääkkeen.
nää kuopat oli sillon ennen ku sain lääkityksen eli ennen vuotta 2003 ni viikkojen mittaisia ja aivan toivotonta syvää mustaa ahdistus paskaa.

ihan riippumatta siitä kuka tän lukee ni jos oot masennuksesta kärsiny tai kärsit ni täältä ymmärryksen täyttämä virtuaali hali sulle.
Antifa Free Palestina
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 5:35 pm
ihan riippumatta siitä kuka tän lukee ni jos oot masennuksesta kärsiny tai kärsit ni täältä ymmärryksen täyttämä virtuaali hali sulle.
Onhan nuo montut enempi vähempi tuttuja kaikille. Jos ei omakohtaisia kokemuksia, niin ainakin läheltä on saanut seurata muiden henkistä painia.

En ole sun kanssa just mistään samaa mieltä, mutta miksi pitäisikään? Eri mieltä saa ja pitääkin olla, kunhan sen hoitaa tyylillä. Eikä vittuilemalla.

Eli yritä jaksaa, vaikka tiedän kyllä, että ihan helppoa se ei aina ole.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 5:35 pm nyt alko se masennus pudotus arvasin et se tulee mut en sitä että se tulee sen jälkeen ku oon taas saanut lääkkeen.
nää kuopat oli sillon ennen ku sain lääkityksen eli ennen vuotta 2003 ni viikkojen mittaisia ja aivan toivotonta syvää mustaa ahdistus paskaa.

Aloita omaelämäkerran kirjoittaminen. Siitä saat merkitystä elämääsi ja järkevää luovaa tekemistä itsellesi.

Työnimi voisi olla: Syntynyt punikiksi (kuten asian itse ilmaisit).
Mitä te dorkat dorkailette?
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 6:34 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 5:35 pm nyt alko se masennus pudotus arvasin et se tulee mut en sitä että se tulee sen jälkeen ku oon taas saanut lääkkeen.

Aloita omaelämäkerran kirjoittaminen. Siitä saat merkitystä elämääsi ja järkevää luovaa tekemistä itsellesi.

Työnimi voisi olla: Syntynyt punikiksi (kuten asian itse ilmaisit).
mul on tällä hetkellä kolmelta eri taholta pyyntö tehdä joko haastattelu tai pidempi juttu musta.
piffillä oli jo julkaisija ja rahoituskin mun kirjaa varten olemassa mut en luottanut Jussi Jaloseen joka oli lupautunut kirjoittajaksi,ni kieltäydyin koko paskasta.
mua on pyydetty mm maikkarille kytän kanssa keskustelee käyttöhuoneista jne...mut en mä tiedä.
toki pidän huomiosta ja olishan noita pilke silmäkulmassa tarinoita vaikka kuinka ku oon 50+ vuotta ADHD auktoriteetti vastaisena säätänyt menee :P

toi Junes Lokan kanssa sovittu yhteinen video poliisista kiinnostaa ehkä eniten.lupauduin Tiina Wiikin ja Junesin streamille sillon kumisilmä tapahtumien aikaan mut piffillä selittivät että ne käyttää mua hyväkseen ku oon niin tyhmä ni kieltäydyin sit siitäkin mikä vituttaa vieläkin.

Yle jos kysyis johonkin ni saattaisin jopa suostua.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Katri Helena sopii nyt hyvin fiiliksiin rauhoittaa nostalgia 8)
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

kohta alkaa toinen osa Chelsea-Psg matsista ollaan kolme maalia takana mut mikään ei oo mahdotonta.voitettiin just 3-0 Pariisi seurajoukkue mm kisoissa kesällä.
vittu tästä kairataan voitto ja uuteen nousuun häh 8) 8)
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin