JanitaSlim kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 3:55 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 3:50 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 2:15 pm
Sulla on kakkostyypin diabeetes joka johtuu siitä, että vedät jotain spagettia, kun huumeilta ei jää oikeeseen safkaan rahaa. Kakkostyypin diabeetes lakkaa sillä, että korjaa elämäntapansa.
no joo oot osittain oikeassa mut toisaalta yhteiskunta tekee kaikki mitä se ikinä pystyy estääkseen käyttäjiä pääsemään jaloilleen.
Ai korjaamalla mädän käden kuntoon, maksamalla lääkkeet ja terveydenhoidon sekä tarjoamalla sosiaaliturvaa? Ja sinä vaan valitat?
Mitä kaikkea yhteiskunnan tulisi sinulle vielä lisäksi tarjota, että kasvaisit aikuiseksi ja lakkaisit vetämästä huumeita kaksinkäsin?
sama tuki ku kaikille muillekin kuten sulle.subu nistille.juopoille,mamuille homoille heteroille jne...ihan vaan se sama mitä muutkin saa.
mun kakssuuntaista ei suostuta lääkitsemään.mun ADHD ei suostuta lääkitsemään.mun impulssikontrollittomuutta ei lääkitä.
mun epävakaata persoonallisuutta ei lääkitä.
mun käsissä olevaa reumaa ei lääkitä jne....mun vittu välilevy tyrääkään ei hoidettu ja kaikki vain ja ainoastaan sen takia että mulla amfetamiini tausta.
en voi saada unettomuuteen apua.en paniikkihäiriöön.en maniaan.
eli elän aivan eri yhteiskunnassa ja todellisuudessa ku 95 prossaa suomalaisista.
tajuathan ettei noin valtavan vääryyden takia oo mitään mahdollisuutta enää päästä pois muuten ku kuolemalla.