Ministeri: Naisiin kohdistuva väkivalta on Suomen häpeätahra

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Anoteus
Axel Foley

Re: Ministeri: Naisiin kohdistuva väkivalta on Suomen häpeätahra

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

NeroKatti kirjoitti: To Huhti 02, 2026 8:11 pm Koko vitun tasapäistäminen on mennyt liian pitkälle että kaikilta on maalaisjärki jo kadonnut ihan täysin ei voi muuta sanoa
Tämä tasapäistäminen on vain lisääntynyt sen jälkeen kun erikoisluokat poistettiin kouluista(inkluusio), nyt nämä entisten tarkkiksen/apukoulun kaltaiset väkivaltayksilöt ovat siellä muiden seassa normalisoimassa toimintaansa, joka kyllä varmasti tarttuu muihin, ihan vaan ihmisen selviytymisoppimisen avulla.
Oltiin jo menossa paljon parempaan suuntaan vuosituhannen vaiheilla ja jälkeen hetken, mutta sitten jotain tapahtui ja nykyuutiset ovat kyllä säälittävää luettavaa..
Välillä tulee mieleen tietyt itä-euroopan maat..
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Kyllä ja on täyttä idiotismia kuvitella ettei turvakoteja ja systeemiä esimerkiksi väärinkäytetä MOLEMPIEN sukupuolten osalta. Sosiopaatti narsisti osaa hyödyntää julmasti kaikkea mikä on mahdollista. Se ei tule ensimmäisenä tavallisen ihmisen mieleen tietenkään, mutta asian voin kyllä käsi sydämellä vahvistaa. Tällaisista asioistahan ei sanktioita seuraa koskaan sosiopaatti narsistille. Päin vastoin hyödyntäjä saa sympatiaa ja paijaamista. Ilmaisen asumisen ja asunnon. Tuet elämiseen. Ilmaiset kalusteet. Sanotaanko että minun oletukseni on että suomalaisten keski-ikäisten miesten osalta on varmasti tällainen harvinaisempaa MUTTA myös he tekevät sitä. Sen takia peräänkuulutan sitä maalaisjärkeä. Tiedän tapauksen jossa pitkänlinjan rikollinen keksi tämän keinon suorittaessaan ehdonalaista rikostuomiota petoksista. Keksi hoitaa itsensä valehtelemalla turvakotiin, jossa majaili ilman lasta. Kävi sieltä turvakodista suorittamassa rikostuomiotaan. Mitä teki viranomainen? Paijasi päähän ja surkutteli :D ei suinkaan ohjannut henkilöä miesten asuntolaan esimerkiksi vaikka tiesi henkilön olevan petosrikollinen. Siis ihminen joka elättää itsensä valehtelulla,ihmisten hyväksikäytöllä ja loisivalla elämäntyylillä. Eli palatakseni aiheeseen. Kaikki hössötys voi mennä täysin yli siinä kohtaan kun ja jos maalaisjärki puuttuu päättäviswä asemissa olevilta ihmisiltä ja tasapäistäminen menee yli.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Välillä mä mietin mitä idiootteja noihinkin virkoihin palkataan.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Nokus
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Totta, naisia pakotetaan jätesäkkeihin ettei pahoinpitelyt näy! Go home please!
Valkoinen Suomi
Tattarisuon kostaja
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Tattarisuon kostaja »

Älkäämme unohtako pahvihousujen kunnostautumista alalla.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

NeroKatti kirjoitti: To Huhti 02, 2026 11:22 pm
viivahattu kirjoitti: To Huhti 02, 2026 10:13 pm
NeroKatti kirjoitti: To Huhti 02, 2026 8:10 pm
***@
Eli mies kun haastaa tiskirätinnheitosta muijansa oikeuteen ansaitsee körsimys rahat mutta kun sama mies riepottelee toistuvasti ja kuristaa naiselta tajun pois useita kertoja sekä rikkoo kotia niin siitä ei pidä tuomita. No oikeassa olet. Näin on mennyt suomessa.
Missä vaiheessa minä sanoin, että miestä ei pitäisi tuollaisesta tuomita?
**
Tiskirätti vs tiiliskivi. Pehmolelu vs. Kivi. Siinä on se hienoinen ero. Jos ymmärtänette mitä tarkoitin. Mielestäni pehmolelun tai tiskirätin heittoa ei tulisi lukea pahoinpitelyksi. Tiiliskiven heittäminen tulisi. Molemmat esineitä.
Onhan se kieltämättä varmasti ikävää, että Suomen laki ei mene juuri niin kuin sinä toivoisit sen menevän. Mutta olkoon tämä keskustelu minun osaltani tässä. Menen tästä poikaporukoihin puhumaan siitä, miten huono juttu väkivalta on ja toivon, että seuraava kimppuuni käyvä tuikituntematon sekakäyttäjä ottaa siitä onkeensa. :D
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Lopeta. Laki on laki mulle riittäisi et tietyt instanssit noudattaa vaikkapa Suomen perustuslakia. Ja ja "poika porukat" miksi puhut noin? sinä et tiiä mitään ni lopeta typeryys mene haistelemaan sukkiasi

Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

NeroKatti kirjoitti: Su Huhti 05, 2026 1:56 am Lopeta. Laki on laki mulle riittäisi et tietyt instanssit noudattaa vaikkapa Suomen perustuslakia. Ja ja "poika porukat" miksi puhut noin? sinä et tiiä mitään ni lopeta typeryys mene haistelemaan sukkiasi
Jaa-a. Miksiköhän?
NeroKatti kirjoitti: Ke Huhti 01, 2026 12:37 pm No mutta eikö miehet lietso tuota keskenään ja vähättele toisiaan, naureskellen asialle että sait naiselta turpaan? Siihen pitäisi puuttua ja sille asialle miehet keskenään voivat tehdä muutoksen poikaporukoissaan.
Mutta kaipa se on misogyniaa edellyttää, että nainen puhuisi tolkullisia tai edes muistaisi, mitä on itse puhunut.
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

"Tutkimus", johon viittaat, on epävalidi. Suomessa raportoidaan joka tönäisy ja käteen tarttuminen, kun taas jossain Puolassa väkivallaksi tunnistetaan vasta oikea pahoinpitely.

Kummallisen innokkaasti vasemmisto levittää edelleen tätä valheellista "tutkimusta".
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Nokus kirjoitti: Pe Huhti 03, 2026 5:33 pm Totta, naisia pakotetaan jätesäkkeihin ettei pahoinpitelyt näy! Go home please!
**
No mihin lähetätä suomalaisen miehen jos edes vankilaan eivät sitä vie :D

tm_astro
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Tasapuolisuuden vuoksi kannattaa lukea tämä kirja

Pahoinpidelty mies parisuhteessa

https://www.suomalainen.com/products/pa ... TIm7X_kPIP

"Oikeus- ja kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalon tietokirja miesten kokemasta väkivallasta parisuhteessa.

Pahoinpidelty mies parisuhteessa on tietokirja, jonka keskiössä on naisten miehiin kohdistama väkivalta parisuhteessa. Miesten väkivaltakokemuksia tarkastellaan psykologisen tutkimustiedon ja oikeustapausten avulla. Nainenkin voi olla niin sanottu läheisterroristi, joka kohdistaa puolisoonsa tai miesystäväänsä raakaa väkivaltaa. Parisuhdeväkivallalta ei saa ummistaa silmiä, olipa tekijänä nainen, mies tai kumpikin.

Kirjassa läpivalaistaan väkivallan eri muotoja, parisuhdeväkivallan dynamiikkaa ja osapuolten psykologisia ominaisuuksia. Lisäksi siinä tarkastellaan parisuhdeväkivallan vaikutuksia ja syitä, jotka vaikeuttavat irtautumista väkivaltaisesta suhteesta. Käsiteltävänä ovat myös parisuhdeväkivallan traagisimmat seuraukset, kuten henkirikokset ja perhesurmat. Kirjassa kerrotaan, miten väkivaltaa kokeneet voidaan tunnistaa ja miten väkivaltaisesta parisuhteesta on mahdollista päästä eroon.

Kirja sopii kaikille, jotka työssään tai yksityiselämässään ovat kohdanneet parisuhdeväkivaltaa tai joita nämä kysymykset kiinnostavat. Vaikka fokus on miesten kokemuksissa, kirja sisältää paljon yleistietoa parisuhdeväkivallasta.

Kirjoittaja Jaana Haapasalo on psykologian tohtori, psykoterapeutti ja oikeus- ja kriminaalipsykologian dosentti, joka on toiminut yli 40 vuotta tutkijana ja ammattipsykologin tehtävissä esimerkiksi vankilassa, lastensuojelussa, koulussa ja psykiatrian yksikössä. Hän on aiemmin kirjoittanut muun muassa tietokirjan Kriminaalipsykologia (2017, 2. painos, PS-kustannus)."
Vastaa Viestiin