Kumisilmä kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 5:37 pm
Perilla kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 5:22 pm
Ai olet ollut vankilassakin?
vikan kerran 1998 naganon olympialaiset kattelin siellä.sit lopetin dokaamisen ni loppu tuomiotkin.
pieniä tuomioita mulla oli nakkivaras lähinnä.
esim huumeista mulla ei oo edes yhtä käyttörikos sakkoa saati että olisin tuomioita siitä saanut.
kyllä kombo Laku+viina on helvetin huono yhdistelmä ku mulla ei noin selvinpäinkään ole yhtään impulssikontrollia ni viina siihen päälle avot.
sekakäyttö piri+viina oli mun kohdalla myös huono idea tulin väkivaltaiseksi runkkariks.
pelkällä pirillä oon lauhkea joskin puhelias lammas enkä oo koskaan edes lyönyt ketään pireissä.
se mun vartin julkisuus itsenäisyyspäivät 2015-2017 ajoittu jaksoon jolloin olin täysin irti huumeista ja perheellinen.
No hyvä, että vankilassa et ole ollut sen jälkeen. Huumeet ja viina on aina huono yhdistelmä ja siihen ääriajattelu ja viha eri mieltä oleviin niin ei hyvä. Mutta kuitenkin tunnistat tosiasiat ja virheesi ja pystyt niistä puhumaan. Kannattaisiko suunnata energia johonkin rakentavaan? Johonkin kissojen pelastamiseen tai eläinten oikeuksiin ja halal teurastettujen ruokien kieltämiseen.
Itse olen täysin eri mieltä kaikesta, mutta sinä et kuitenkaan sorru täällä eri mieltä olevien maalittamiseen ( okei pari kertaa haukuit muita, mutta kärsit rangaistuksen ja ymmärsit mistä se tuli) vaan kerrot mielipiteesi haukkumatta nikkejä
Tuo vasemmistolainen maalittaja ja lautamiestekstiä suoltava tupla on nyt keksinyt sinut täältä ja selkeästi yrittää "mielistellä" mutta älä mene lankaan, haukkuu sinua muissa ketjuissa ja esittää, että olisi jotenki hyvä ihminen. Haukkuu muita kuitenkin koko ajan, oli aikaisemmin annaanna joka poistettiin täältä.
Olen aina eri mieltä sinun kanssa maahanmuutosta, mutta ei anneta sen häiritä.
Edit. Puhuit jossain pippelinkalistelusta Perillan kanssa, mutta valitettavasti minulla ei sellaista ole. Tavattukin joskus.. Berlin, Kannas, Lepakko, Bela Lugosi tai vastaava