Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Perilla kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 5:22 pm Ai olet ollut vankilassakin?
vikan kerran 1998 naganon olympialaiset kattelin siellä.sit lopetin dokaamisen ni loppu tuomiotkin.
pieniä tuomioita mulla oli nakkivaras lähinnä.
esim huumeista mulla ei oo edes yhtä käyttörikos sakkoa saati että olisin tuomioita siitä saanut.
kyllä kombo Laku+viina on helvetin huono yhdistelmä ku mulla ei noin selvinpäinkään ole yhtään impulssikontrollia ni viina siihen päälle avot.

sekakäyttö piri+viina oli mun kohdalla myös huono idea tulin väkivaltaiseksi runkkariks.
pelkällä pirillä oon lauhkea joskin puhelias lammas enkä oo koskaan edes lyönyt ketään pireissä.

se mun vartin julkisuus itsenäisyyspäivät 2015-2017 ajoittu jaksoon jolloin olin täysin irti huumeista ja perheellinen.
Antifa Free Palestina
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

Juha Kankkunen vetäisi kahvit väärään kurkkuun
Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Kumisilmä kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 5:37 pm
Perilla kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 5:22 pm Ai olet ollut vankilassakin?
vikan kerran 1998 naganon olympialaiset kattelin siellä.sit lopetin dokaamisen ni loppu tuomiotkin.
pieniä tuomioita mulla oli nakkivaras lähinnä.
esim huumeista mulla ei oo edes yhtä käyttörikos sakkoa saati että olisin tuomioita siitä saanut.
kyllä kombo Laku+viina on helvetin huono yhdistelmä ku mulla ei noin selvinpäinkään ole yhtään impulssikontrollia ni viina siihen päälle avot.

sekakäyttö piri+viina oli mun kohdalla myös huono idea tulin väkivaltaiseksi runkkariks.
pelkällä pirillä oon lauhkea joskin puhelias lammas enkä oo koskaan edes lyönyt ketään pireissä.

se mun vartin julkisuus itsenäisyyspäivät 2015-2017 ajoittu jaksoon jolloin olin täysin irti huumeista ja perheellinen.
No hyvä, että vankilassa et ole ollut sen jälkeen. Huumeet ja viina on aina huono yhdistelmä ja siihen ääriajattelu ja viha eri mieltä oleviin niin ei hyvä. Mutta kuitenkin tunnistat tosiasiat ja virheesi ja pystyt niistä puhumaan. Kannattaisiko suunnata energia johonkin rakentavaan? Johonkin kissojen pelastamiseen tai eläinten oikeuksiin ja halal teurastettujen ruokien kieltämiseen.

Itse olen täysin eri mieltä kaikesta, mutta sinä et kuitenkaan sorru täällä eri mieltä olevien maalittamiseen ( okei pari kertaa haukuit muita, mutta kärsit rangaistuksen ja ymmärsit mistä se tuli) vaan kerrot mielipiteesi haukkumatta nikkejä

Tuo vasemmistolainen maalittaja ja lautamiestekstiä suoltava tupla on nyt keksinyt sinut täältä ja selkeästi yrittää "mielistellä" mutta älä mene lankaan, haukkuu sinua muissa ketjuissa ja esittää, että olisi jotenki hyvä ihminen. Haukkuu muita kuitenkin koko ajan, oli aikaisemmin annaanna joka poistettiin täältä.

Olen aina eri mieltä sinun kanssa maahanmuutosta, mutta ei anneta sen häiritä.

Edit. Puhuit jossain pippelinkalistelusta Perillan kanssa, mutta valitettavasti minulla ei sellaista ole. Tavattukin joskus.. Berlin, Kannas, Lepakko, Bela Lugosi tai vastaava 🤣
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Tupla
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tupla »

:lol: sinua on varoitettu
Perilla kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 10:30 pm . .

Tuo vasemmistolainen maalittaja ja lautamiestekstiä suoltava tupla on nyt keksinyt sinut täältä ja selkeästi yrittää "mielistellä" mutta älä mene lankaan, haukkuu sinua muissa ketjuissa ja esittää, että olisi jotenki hyvä ihminen. Haukkuu muita kuitenkin koko ajan, oli aikaisemmin annaanna joka poistettiin täältä.

Olen aina eri mieltä sinun kanssa maahanmuutosta, mutta ei anneta sen häiritä.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

Se on hyvä, ettei Perilla itse harjoita tuota haukkumista, tai lietso vihaa kokonaisia ihmisryhmiä kohtaan, tai levittele valheellisia tilastoja mamuista. :D
Tupla
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tupla »

KumiJalkine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 2:40 pm Se on hyvä, ettei Perilla itse harjoita tuota haukkumista, tai lietso vihaa kokonaisia ihmisryhmiä kohtaan, tai levittele valheellisia tilastoja mamuista. :D
Hän on jotenkin eri tavalla parempi ihminen kuin kukaan muu.

Ja värjännyt tänään hiuksensa punaisiksi :lol:

Vain erilaiset näkemykset maahanmuutosta erottaa nämä kaksi. Plus kaikki muut mielipiteet
Jaaha.

Ilo ja riemu Unkarin kansan uusista mahdollisuuksista oli molemmilla yhtä aitoa ja vilpitöntä?

Lähipäivät näyttävät valitseeko Magyar hallituksen tai parlamentin ministereiksi politiikan ulkopuolella kunnostautuneita ja osoittautuuko yhtä onnistuneeksi valinnaksi kuin naapurin koomikkonäyttelijä, joka toimessaan kasvanut maailman silmien edessä.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Kumisilmä kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 7:08 am Helmet ilmotti et mun tili vanhenee jos en käy inessä ni onneks menin koska mun sakot tippunu alle lainausrajan jeeee :P
suositelkaa heti sotahistoria uutuuksia ja true crime uutuuksia ni pistän varaukseen 8)

sakot tuli ku hennosti päihtyneenä olin varannu varmaan 50 kirjaa enkä muistanut niitä varanneeni jokaisesta sit euron sakko ku en hakenut niitä ajoissa pois :oops: käteisellä maksu ei onnistunut ni aattelin et pitäkää kirjanne et onhan mulla satojen kirjojen oma kokoelma.
mut pakko myöntää et muutama uutuus kutkuttais kuten Kale Puontin ja Mibin kirjat.

sopivasti sain ne lukulasitkin just nyt pitää enää hommata lamppu mulla kun ei oo lamppua ku vessassa ja keittiössä.
ottaa niin silmiin se valo etten oo tarttenu edes lamppuja.
Mulla on "paheena" kirjat ja niiden ostelu. Siis ostan, vaikka entisiäkin on kesken. Ja mulla on aina yöpöydällä vähintään viisi kirjaa kesken samaan aikaan. :lol: Päätin joku tovi sitten, että en saa ostaa uusia kirjoja ennen kuin oon lukenut noi loputkin. Mutta..

Tekisi niin mieli ostaa Elli Lehtisen Syyntakeettomat – Jätetään rangaistukseen tuomitsematta -kirja (onko jollain mielipiteitä siitä?) ja myös suosittelen sitä kirjastostakin lainaamaan, jos sitä sieltä löytyy ja jos aihe kiinnostaa. Varoituksen sana kuitenkin; sitä on luonnehdittu myös puuduttavaksi asiantuntijapuheeksi vai miten se meni. Tietokirja se kyllä joka tapauksessa on eikä niinkään true crimeä..
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

perusporilaine kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 11:14 am Menikö nistiltä ohi miten Bird joskus aiemmin taisi sulle lipsauttaa olleensa/olevansa saamapuolella hyötymässä töidensä puolesta narkeista? Tai jotain sinnepäin, jotta totta vitussa hän teitä täällä tsemppaa, ja ollakseen parempi jopa muka "ymmärtää" :D Ettei tässä jaksa teille jokavälissä edes nauraa, vaikka aihetta olisi :lol:
Aika villi tulkinta, joka ei sekään taida perustua mihinkään muuhun kuin kirjoittajan mielikuvitukseen.

Kun argumentit loppuu, alkaa tarinankerronta.

Minkälainen ihmiskuva mahtaa olla, jos kuvittelee tällaisessa motiiviksi vain rahan.. aika surullista. :cry: Pelkkä tuo(kin) olettamus kertoo enemmän kirjoittajan omasta näkökulmasta kuin mistään muusta.

Henkoht en jaa ihmisiä “kelvollisiin ja kelvottomiin”. Pidän muun muassa oikeudenmukaisuutta ja inhimillisyyttä tärkeinä aina. Myös vaikeissa elämäntilanteissa ja kasvutarinoissa. Oikeudenmukaisuus ja empatia ei myöskään ole mitään “puolen valintaa", vaan periaatteita.

Ja ihan rehellisesti: jos tämä mun suhtautuminen Lakuun harmittaa suakin noin paljon, niin virtuaalihali sulle. ❤️

PS. Julkisella töissä, joten tuo “saamapuoli” on lähinnä komediaa. :lol:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Halit täältäkin porilaiselle :P

otin ekana pari 1918 tapahtumiin pureutuvaa kirjaa 8)

Ahlsten, Marjo:Naiskaarti 1918

Teloitusjonossa : Hennalan miesvankien kohtalot 1918-1919
Liukkonen, Marjo

leffoista otin Jasper Pääkkösen BlacKkKlansmanin 8)
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Toi Italian Melooni on kyl kaunein nainen politiikassa syrjäytti just mun edellisen ihastuksen Ursula Von Leyerin :oops:
Israel lausunnot sai mut heittää ilosta viisi kokovartalo volttia ja yhden vielä päälle 8)
vahvat naiset vetoaa on aina vedonnut ku oon itse kohtuu heikko kukkanen vain :oops:
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Taidan avata hiivan pitkästä aikaa mulla 9 tölkkiä pirkkaa mitkä löysin roskiksesta 8)
eka olut tänä vuonna :wink: ja myös eka olut ikään ku taudittomaan maksaan sitten vuoden 1992 :mrgreen:
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

noh saatana sekoilen
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kumisilmä kirjoitti: To Huhti 16, 2026 10:19 pm Taidan avata hiivan pitkästä aikaa mulla 9 tölkkiä pirkkaa mitkä löysin roskiksesta 8)
eka olut tänä vuonna :wink: ja myös eka olut ikään ku taudittomaan maksaan sitten vuoden 1992 :mrgreen:
Oliko tämä subliminaalinen kirjainmerkkiviesti minulle ja Iiro Viinaselle?

Onko maksa nyt kunnossa kesää varten?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

RL11/6 kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 12:06 am
Kumisilmä kirjoitti: To Huhti 16, 2026 10:19 pm Taidan avata hiivan pitkästä aikaa mulla 9 tölkkiä pirkkaa mitkä löysin roskiksesta 8)
Oliko tämä subliminaalinen kirjainmerkkiviesti minulle ja Iiro Viinaselle?

Onko maksa nyt kunnossa kesää varten?
ku nuorella kollilla ainakin 8)
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Eetu kuvassa noin 20 vuotias katukolli Tallinasta älykkäin eläin minkä minä oon nähny kaipa se vaatii jotain spesiaalia et selviää kadulla ja kahdessa maassa tohon ikään.ikävä on kova mut eiköhän me vielä tavata jossain missä ollaan kumpikin vapaita kolleja.
Kuva
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin