Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tupla
Andy Sipowich NYPD

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tupla »

murha.infon tiimi kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:23 pm
Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:10 pm Entä kuka on syyllinen ja vastuussa noista eturauhaskuva spämmeistä. Eturauhasia edestä ja takaa, jopa halkaistuina!

Kärsitkö eturauhastulehduksesta? Onko eturauhaasesi laajentunut? :shock:

Määrittyykö mainonta lukijakunnan mukaan? Mielenkiinnon kohteetko määrittää, miten on.
Oikeesti!
Tilatkaa itselle tutkimusaika, ei nuo vaivat kuvia katselemalla parane

Mainokset yleensä kohdennetaan sen mukaan mitä sisältöä itse selaat.
Tapahtuu automaattisesti.
:shock: hyvin hämmentävää. Epäuskottavaa. Ja toooodella kaukaa haettua kohdennusta. Minfoa minä selaan, en mitään muuta. Uutisia. Minfoa. Aivan marginaalista selailua.

Facebook? Parin lounaspaikan listat. Pari facekaveria, kun loput ei ole siellä.
Olen ainoastaan facessa. Ei mitään sairauksiin liittyvää hakua, miesten eturauhasista puhumattakaan.
Minun rajoittunut selailuni ei kyllä millään tavalla korreloi näitten minfon mainosten kanssa. Suorastaan naurettava väite.

Minfon mainokset hyvin maskuliinisia, joiden aihepiiri ei hitustakaan kiinnosta. Roska-autofirmoja, jotain koneita, rikosaiheisia tuotteita ja kirjoja, Motonettyyppisiä mainoksia ja älyvapaita terveysneuvoja.

Minfolla vierailutko siis määrittää kohdentamisen kohdallani, sellainen selitys olisi ymmärrettävä. Huuhaa mainokset ja miehiset aiheet. Kun en kärsi kaljuuntumisesta tms. Tai aio lukea lisää mitä hyötyä on liottaa jalkoja piimässä.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Salmari kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:53 pm Pitää kyllä paikkansa. Viimeksi kun etsin netistä kesämekkoja niin ne samat mekot tulevat minfon mainoksiin.
Remarketing ... Googlaa, mitä tarkoittaa, jos aihe kiinnostaa.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Touko 07, 2026 6:53 am
Salmari kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:53 pm Pitää kyllä paikkansa. Viimeksi kun etsin netistä kesämekkoja niin ne samat mekot tulevat minfon mainoksiin.
Remarketing ... Googlaa, mitä tarkoittaa, jos aihe kiinnostaa.
Tiedän, ihan työnikin puolesta. Yritin vain yksinkertaisella esimerkillä kertoa tuplalle miten google ads toimii :D
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Tuulenvire
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 11:33 pm . Roska-autofirmoja, jotain koneita, rikosaiheisia tuotteita ja kirjoja, Motonettyyppisiä mainoksia ja älyvapaita terveysneuvoja.

Minfolla vierailutko siis määrittää kohdentamisen kohdallani, sellainen selitys olisi ymmärrettävä. Huuhaa mainokset ja miehiset aiheet. Kun en kärsi kaljuuntumisesta tms. Tai aio lukea lisää mitä hyötyä on liottaa jalkoja piimässä.
Persu.info. :mrgreen:
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Tuulenvire
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Tiina kesämekossa. YÖK.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 11:33 pm

Minfon mainokset hyvin maskuliinisia, joiden aihepiiri ei hitustakaan kiinnosta. Roska-autofirmoja, jotain koneita, rikosaiheisia tuotteita ja kirjoja, Motonettyyppisiä mainoksia ja älyvapaita terveysneuvoja.

Voi tuo johtua ihan vain siitäkin, että Goole Ads ei kykene kohdentamaan mainoksia kohdallasi, vaan laittelee niitä randomisti.
Mulla on FB mainonnan kanssa samanlaisia ongelmia, joka johtunee siitä, että ihan vittuilun vuoksi välillä clikkailen mainoksia pois ja yhdessä vaiheessa sitkeimpien mainosten kanssa ilmoitin niiden olevan loukkaavia ja mitä milloinkin.
Marketplacea käytän enempi ajoneuvojen ilmoitusten selaamiseen ja jostain syystä FB algotrimmi on saanut päähänsä tarjota mulle sitten kohdennettua mainontaa autojen seassa, jossa näkyy liki paljasperseisiä mummoja ja kerrotaan että kyseinen muori asuu muka noin 1.3 km päässä... muutoinkaan nyt ei kiinnosta, mutta huvittavinta on se, että voin kertoa lennosta, ettei muuten tasan asu, tää on pieni kylä ja kaikki tuntee ja tietää kaikki. Myös ne kylän horahtavanoloisetkin eri ikäiset naaraat sekä kylän sonnit ja häntäheikit joille kelpaa kaikki kanasta tikapuuhun asti....
Vaan miten lienee. Tuli tuossa sekin mieleen, että voisiko Googlen Ads ja FB olla kytköksissä enempikin toisiinsa?
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 11:33 pm
murha.infon tiimi kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:23 pm
Tupla kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:10 pm Entä kuka on syyllinen ja vastuussa noista eturauhaskuva spämmeistä. Eturauhasia edestä ja takaa, jopa halkaistuina!

Kärsitkö eturauhastulehduksesta? Onko eturauhaasesi laajentunut? :shock:

Määrittyykö mainonta lukijakunnan mukaan? Mielenkiinnon kohteetko määrittää, miten on.
Oikeesti!
Tilatkaa itselle tutkimusaika, ei nuo vaivat kuvia katselemalla parane

Mainokset yleensä kohdennetaan sen mukaan mitä sisältöä itse selaat.
Tapahtuu automaattisesti.
:shock: hyvin hämmentävää. Epäuskottavaa. Ja toooodella kaukaa haettua kohdennusta. Minfoa minä selaan, en mitään muuta. Uutisia. Minfoa. Aivan marginaalista selailua.

Facebook? Parin lounaspaikan listat. Pari facekaveria, kun loput ei ole siellä.
Olen ainoastaan facessa. Ei mitään sairauksiin liittyvää hakua, miesten eturauhasista puhumattakaan.
Minun rajoittunut selailuni ei kyllä millään tavalla korreloi näitten minfon mainosten kanssa. Suorastaan naurettava väite.

mulle tulee mm automainoksia ja osake juttuja voin sanoa etten ole eläissäni moisia sisältöjä selannut kun ei kiinnosta pätkääkää.
jos olis kohdennettu mainonta mulla näkyis mm suoratoistoon tv-sarjoihin eläimiin ja öööö hmmm :oops: :oops: tuheroon liittyviä juttuja :roll: 8)
Antifa Free Palestina
Tupla
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Eturauhaskuvasto vähentynyt, siirtyi perspakaroiden kuviin. Kyseli kärsinkö alaselän kivuista yms. Oli poppakonstia tarjolla.

Tällä hetkellä ei näy enää tuo Pienen Liekin mainitsema sinipohjainen soikio, jossa minulla luki Miesten terveystiedot, eikä niitä mainoksia ole.

Nyt siinä lukee Verkkoportaalit :shock: ja selittyykö juttu sillä, et tuolla alareunassahan on sinireunaisina tarjolla erilaisia asiasisältöjä Lue lisää kehotuksen kera. Et oon vahingossa painanut sieltä Miesten terveyden.

Pieni liekki kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 1:30 pm
murha.infon tiimi kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 1:12 pm
Pieni liekki kirjoitti: Su Maalis 29, 2026 6:34 pm Kiinnostaisi tietää, miksi murhainfosivusto lisäilee joitain kummallisia, omia linkkejä, kun kirjoittaa ja lähettää viestin johonkin keskusteluketjuun. Huomasin, että ainakin sanasta "perheeseen" ja "lihaa" oli tullut ylimääräiset linkit mukaan. Itse en niitä linkkejä ole sinne laittanut. No, murhainfo on käyttäytynyt muutenkin mielestäni kummallisesti viime aikoina, kun tietyt selainnappulat eivät aina toimi. Nyt ei kyllä ole vähään aikaan tarvinnut todistella vähän väliä olevansa ihminen selatessaan murhainfoa.

Jaa, kirjoitinko viestini väärään ketjuun?

Melko oudolta kuulostaa.

Tässä kirjoittamassasi viestissä on sana "lihaa".
Ei ole linkkejä:

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 1#p1966501
Kiitän paneutumisesta asiaan. Kun painan tuota edelle tuotua linkkiä omaan viestiini, niin minulle esiin aukeaa ikkuna, jossa viestiini on ilmestynyt lihaa-sanan edelle ympyrä, jonka sisällä on salamankuva. Lisäksi viestin lopussa oli soikio, jonka sisällä oli ympyröity salamankuva ja teksti "Liha ja merenelävät".

Kun painoin viestiini vievää linkkiä uudelleen, niin nyt siellä on sinisen soikion sisällä valkoisella salamankuva ja puheena ollut "lihaa"-sana. Lisäksi viestin lopussa on "Liha ja merenelävät" -tekstin paikalle vaihtunut siniseen soikioon teksti "Reseptit liharuokiin". Jätin painamatta näitä tahtomatta tekstiini ilmestyneitä mainoslinkkejä. Ehkä joku tekee minulle kiusaa.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Paikalla
Bird
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bird »

Arvoisa ylläpito.

Yritin etsiä tietoa tästä asiasta, mutta en löytänyt. Kyse on siis edelleen yksityisviesteistä postilaatikkoineen.
Odotan vastausta aiempaan, mutta tarkennan ja lisään:

- Mistä kaikesta johtuen voi omaan postilaatikkoon tulla vaaleankeltaisella pohjalla olevia ilmoituksia "1 yksityisviesti poistettu (viestisuodatin)" ?

En valitettavasti ole katsonut jokaista ilmoitusta niin tarkasti, että voisin sanoa kaikissa niissä lukeneen lopussa tuo sama viestisuodatinselite.

- Jos yksityisviestin kirjoittaja poistaa itse viestinsä ennen kuin ehdin lukea sitä, tuleeko siitäkin ilmoitus "1 yksityisviesti poistettu (viestisuodatin)" vai joku muu?

- Postilaatikkoni on täynnä; poistuuko vanhoja viestejä sitä mukaa, kun uusia tulee vai pitääkö sitä itse tyhjentää?
En nimittäin muista enää vanhimpia viestejä enkä siksi voi huomata niitä poistuneenkaan.

- Entä, kun haluan säästää osan viesteistä: voiko tätä tehdä minfon yksäripostilaatikon puitteissa vai pitääkö niitä vain kopioida omalle laitteelle tmv.?

Kiitti jo etukäteen!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

^ Poista laatikoistasi kaikki, mitä pystyt, ei niitä yp poistele. Saattaa loppua noi muutkin "kummajaisuudet".
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

WalkingDisaster kirjoitti: La Touko 09, 2026 6:30 pm ^ Poista laatikoistasi kaikki, mitä pystyt, ei niitä yp poistele. Saattaa loppua noi muutkin "kummajaisuudet".
Samaa mieltä, tuo postilaatikko on niin pieni ettei sinne mahdu juuri mitään...jos birdiä monet lähestyneet niin tulee helposti täyteen ja en tiedä miten käyttäytyy kun on täynnä. Ehkä juuri noin kun kyselet.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Paikalla
Bird
Adrian Monk

WalkingDisaster kirjoitti: La Touko 09, 2026 6:30 pm ^ Poista laatikoistasi kaikki, mitä pystyt, ei niitä yp poistele. Saattaa loppua noi muutkin "kummajaisuudet".
Kappas, WalkingDisasteriä taas ärsyttää mun jutut. :lol:

Ei kyse ole siitä, että enkö voisi välillä poistella viestejä, mutta kuten tiedetään (tai no WalkingDisasterin tietämyksestä en toki tiedä :lol: ) jotkut nettipalvelut sisältää tän ihan ilman käyttäjän omaa aktiivisuuttakin. Kyse oli muustakin.

Miten muuten, WalkingDisaster, et ole enää avautunut mm. Naurattaa minfossa -ketjussa ot-keskustelusta, kun se on jatkunut ilman muakin ja etenkin palstan miehet on sitä jatkaneet? Mielenkiintoista..

Ps. Onko sun oma yv-postilaatikko ihan tyhjä vai mikä tällä kertaa ärsytti?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Paikalla
Bird
Adrian Monk

.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Ylläpito on muuttanut Ulvila-osiossa erään viestiketjun otsikon "SYYTÖN!" kryptiseen muotoon "VS KO tuomio vapautti 2026 syyttömät Auer ja Kukka kaikista seksisyytteistä 2008". Kiinnostaisi tietää, miksi tämä muutos on tehty ja mitä oikeastaan tarkoittaa uusi otsikko?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

kuinka monta vasikointia minfolaisten kirjoituksista tulee päivässä keskimäärin.
onko murha infoon pesiytynyt vasikoiden alalaji :shock:
onko turhasta toistuvasta vasikonnista olemassa rankkua tyyliin "vasikan kohtalo on karu" :P
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin