Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Voi vittu taas minua poloista rankkitynnyriä tunti etuajassa leipäjonoon täällä sitä ny hojotetaan yhden pihakyylän ja 5 venäläisen kanssa.
Hain pari eilistä munkkia lohdutukseksi etten nyt vallan romahda rankan seisomisen takia.
Antifa Free Palestina
TimoTyön
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TimoTyön »

Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 6:09 pm
TimoTyön kirjoitti: To Touko 07, 2026 5:56 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 9:09 am
en näe siinä mitään järkeä ku sen seurauksena iskee sit mm mania joka vie mua ku litran mittaa.
jos en millään tavalla pääse purkamaan tunteita ahdistusta jne...ni haen ne adde kiksit väkivallasta.olin sen natsi maijassa ja kumisilmä keissien aikana täysin kuivilla huumeista ja heti näky siinä et päädyin käräjille.
en oo huumeissa ikinä tapellu tuskin edes korottanut ääntäni ja täytyy myöntää että pidän itse nykyään enempi itsestäni lempempänä versiona.
yhteiskunnan kannattaa pitää mut aineissa selvää säästöä tulee :P
narkkari kyllä selitykset keksii sille miksei voi olla selvinpäin :lol:
Vaatii vuosien kovan työn että saa itsensäkin uskomaan omat paskapuheet 😀
Ihan samaan tyyliin natsit uskovat juttuihinsa. Parantuminen alkaa ongelman myöntämisestä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

TimoTyön kirjoitti: Pe Touko 08, 2026 9:48 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 6:09 pm
TimoTyön kirjoitti: To Touko 07, 2026 5:56 pm

narkkari kyllä selitykset keksii sille miksei voi olla selvinpäin :lol:
Vaatii vuosien kovan työn että saa itsensäkin uskomaan omat paskapuheet 😀
Ihan samaan tyyliin natsit uskovat juttuihinsa. Parantuminen alkaa ongelman myöntämisestä.
Kyllä mä oon ongelmat myöntänyt mun lääkitsemätön adhd on pistänyt mut juoksee päin seiniä tarhasta asti
Impulssikontrollin täydellinen puute myös kohtuu hankalaksi tekee elämän just join täysin selvinpäin litran pullon salaattikastiketta ku teki mieli en mä noita mielitekoja pysty millään vastustamaan.kakarana join kavereidenkin kotona kaikki ketsupit ja kermat 😁
Yhdessä vaiheessa join joku 150 litraa kokista per kuukausi. 8 litraa jäätelöä per päivä ja noi on kaikki vielä kevyesti koukuttavia juttuja.ku lisää listalle alkoholin ni join teininä jo itselleni viinakramppeja useamman vuoden 15+ vuotiaana jokainen päivä.
Yritä sit olla ilman huumeita ilman mitään järkevää syytä.
Ehkä mä kuolen mielummin huumeisiin ku siihen että syön itseni hengiltä.
Antifa Free Palestina
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Säälittävää, kun mätäkäsi käsittää tämän vittuiluketjun päväkirjakseen.

No mitäpä voi muuta odottaa elämäntapanarkkarilta ja yhteiskunnan elätiltä!
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

claw kirjoitti: Pe Touko 08, 2026 10:19 pm Säälittävää, kun mätäkäsi käsittää tämän vittuiluketjun päväkirjakseen.

No mitäpä voi muuta odottaa elämäntapanarkkarilta ja yhteiskunnan elätiltä!
Vitut käsitä 🤣
Mä vaan otin tän haltuun koska ette te vitun luuserit osaa edes vittuilla mulle.pelkkää kehua tämäkin ketju täynnä jokainen kumisilmä nisti mätäkäsi juttu on mun itse julkisuuteen tuomia asioita ja te onnettomat luulette että ne loukkaa tai harmittaa mua.
Se on kuule lapanen vaan merkki siitä että oon tunnettu ja päässyt ihon alle eli juuri niin kuin olen itse sen halunnu.siksi mä jaksan teitä järjenköyhiä ku ruokitte mun huomionhakua ettekä edes tajua sitä.
Sä tavallaan otat multa suihin aina kun piipität mulle kiitos siitä toveri🥰
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

pool-chelsea alkaa nyt ja häviö on varma meillä maailman paskin maalivahti kentällä jörgenssen vittu mun nyytitkin torjuu enempi kuteja ku toi super seula.
jos olis ase ampuisin itseäni anukseen just nyt :x

Eka vitun veto ja 1-0 :roll:
Antifa Free Palestina
Eskimopuikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eskimopuikko »

Kerrot usein taisteluistasi natseja vastaan, niin kertoisitko mikä on mielestäsi natsin määritelmä?
Suomessa tuskin kovin montaa "oikeaa natsia" on, mutta skinejä ja oikeistolaisia kyllä löytyy.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Eskimopuikko kirjoitti: La Touko 09, 2026 3:02 pm Kerrot usein taisteluistasi natseja vastaan, niin kertoisitko mikä on mielestäsi natsin määritelmä?
Suomessa tuskin kovin montaa "oikeaa natsia" on, mutta skinejä ja oikeistolaisia kyllä löytyy.
Esim Odinien pomo Mika Ranta myöntää olevansa natsi on siitä ylpeä eli luen koko odin ryhmän natseiksi.
vastarintaliike tyypit tietysti sitä on sekä siihen linkittyvä suomen sisu.sisussa toimii paljon torniaisen vastarintaliike/huligaani tuttuja joten noi järjestöt ainakin pomo tasolla linkittyy toisiinsa.

nää fight clubit jne....on sivuryhmiä noille kolmelle eli odin/vastarintaliike/sisu.
sit tuleekin iso kysymys kuinka paljon sisussa on persuihin sitä linkkiä.
paljon sanoisin kymmeniä kansanedustajia nykyisiä ja entisiä linkittyy Immosen tavoin ihan sieltä persuista sisun kautta katumarsseihin ja aktiivisen väkivallan ja pelottelun tukemiseen.

ei noi sisu+persut mitään holokausti kakkosta aja mut kuitenkin ideat on natsisaksasta.suljettu valtio valkoisille, vahvat poliisivoimat ja oikeudet jne...onko se natsismia vai ääriokeistolaista politiikkaa on lähinnä pilkun nussimista.
äänioikeuden rajoittamista ajvat ainakin ja sehän on hyvä alku.

ps.myönnän että heittelen natsikorttia usein liian herkästi ja yleistän sitä on niin turtunut some paskaan että ei aina jaksa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
väkivaltaa käytän vain niihin jotka käy mamuihin kiinni tuolla arjessa sekä niihin joilla esim odin tunnukset.
Antifa Free Palestina
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Kiitos linkistä, enpä tuota oli tajunnut koskaan katsoa. Sieltähän löytyi vaikka mitä
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Salmari
Javier Pena

Kumisilmä kirjoitti: La Touko 09, 2026 3:13 pm.
väkivaltaa käytän vain niihin jotka käy mamuihin kiinni tuolla arjessa sekä niihin joilla esim odin tunnukset.
Entäs jos näet matujengin hakkavan suomalaista, kymmenen vastaan yksi?
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Salmari kirjoitti: La Touko 09, 2026 3:41 pm
Kumisilmä kirjoitti: La Touko 09, 2026 3:13 pm.
Entäs jos näet matujengin hakkavan suomalaista, kymmenen vastaan yksi?
odotan et lähtevät ja käyn sit tsekkaa raadon taskut et onko massia :lol: no en tiedä miten tossa toimia ehkä hirvee huuto et tekijät säikähtää.naisen ollessa kyseessä menen toki väliin aina niin ku kuuluu.
Antifa Free Palestina
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Onneks olkoon onnistuneesta c-hepatiittihoidosta!

Sulla on välillä tosi hauska tyyli kirjoittaa (esim. leipäjono -kirjoitus ja vastaus clawlle). Kiitos nauruista! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Bird kirjoitti: La Touko 09, 2026 4:26 pm Onneks olkoon onnistuneesta c-hepatiittihoidosta!

Sulla on välillä tosi hauska tyyli kirjoittaa (esim. leipäjono -kirjoitus ja vastaus clawlle). Kiitos nauruista! :D
8)
Antifa Free Palestina
Salmari
Javier Pena

Eskimopuikko kirjoitti: La Touko 09, 2026 3:02 pm Kerrot usein taisteluistasi natseja vastaan, niin kertoisitko mikä on mielestäsi natsin määritelmä?
Kumin mielestä kaikki ei-äärivasemmistolaiset ovat natseja ja ne saa hakata. Minun mielestä taas kaikki vihervasemmistolaiset ovat äärivasemmistolaisia ja saisi hakata.

Mielenkiintoista on se, että vain toinen mielipide on oikeutettu.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Salmari kirjoitti: La Touko 09, 2026 4:51 pm
Kumin mielestä kaikki ei-äärivasemmistolaiset ovat natseja ja ne saa hakata. Minun mielestä taas kaikki vihervasemmistolaiset ovat äärivasemmistolaisia ja saisi hakata.

Mielenkiintoista on se, että vain toinen mielipide on oikeutettu.
No en kyllä ole tota mieltä.
Mulla on jonkun vihervasemmistolaisen kanssa helvetin vähän yhteistä pintaa.oon ikäni ollut katupoika pikkurikollinen ja sekakäyttäjä.en oo elämässäni montaa ihmistä tuntenut joilla olis säännöllinen duuni tai vaikka luottotiedot kuosissa.
En ole suvakki enkä vihervasuri vasemmistoliitto on aika nössö puolue mun makuun.
Ei oo hirveen järkevää yhdistää meitä ku ei ole muuta yhteistä ku inho rasismia kohtaan.
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin