Aamen, tuon transun osalta. Sellaiset on kanssasyyllisiä, vähättelemällä tappelukoirarotujen ongelmia he vaan haluavat saada niitä koiria lisää yhteiskuntaan. Tulisi kerran pitämään sylissä koiraa kun kaksivuotias, fyysisesti terve tyyppi lopetetaan, koska siihen on jalostettu ominaisuudet jotka sai sen menemään tosissaan muiden eläinten päälle eikä kukaan vastuullinen koiraa ota.Mikromuovi kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:34 am100% samaa mieltä Sopulin kanssa. Transventtiili puhuu paskaa koko ajan. On oma lehmä ojassa ja pelkää että kielto taistelukoiriin tulisi voimaan Suomessakin. Niitä ei tarvita mihinkään ja muun maailman turvallisuus tulee mennä joidenkin kallujen halun edelle omistaa ruma ja vaarallinen tappaja.Sopuli kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 9:15 amNo ei todellakaan saa koirasta kuin koirasta vaarallista millään. Hyvinkin monen kohdalla vaatisi aikamoisen koulutuksen, jotta sen saisi hyökkäämään varoittamatta tappomeiningillä toisen koiran päälle. Huonolla pidolla saa useimmista vain vapisevan haavanlehden, joka alleen laskemisen lomassa uskaltaa korkeintaan varovasti näykkäistä viimesijaisena keinona. Lisäksi tietysti monen pieni koko takaa sen, ettei koira pysty vahingoittamaan vakavasti, vaikka kuinka kovasti yrittäisi. Tuo on siis yksinkertaisesti kaukana faktasta, että koira kuin koira voisi olla vaarallinen ja koiran reaktiot olisivat hihnan yläpäästä kiinni.Transventtiili kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 12:15 pm Toi nyt kuitenkin on myös täysin fakta että koira kuin koira voi olla vaarallinen ja hyvin usein se syy on siellä hihnan yläpäässä. Ja kaikenlaisia vaaratilanteita syntyy juuri sen hihnan yläpään takia. Ei ole sormilla + varpailla laskettavissa ne kerrat kun joku päästää koiransa monen mun koiran naamalle ja sit mun koira ärähtää. Ja sitten mua katsotaan sillee että voisitko viedä hullun koirasi muualle. Ei, voisitko sä opetella käyttämään sitä remmiä ja lukemaan koiraasi!
Mulla on koira aina ihan vieressä lyhyellä remmillä ku tulee koirakko vastaan ja mennään vielä niin, että minä olen koirien välissä.
Vika ei ole koirassa, vika on niissä ihmisissä jotka näitä koiria haluavat lisää.