Ps. Huoraaminen on osa niiden kulttuuria
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
Te voitte antaa anteeksi Raatteentielle lahdatuille ryssille mutta minä en anna koskaan. Olivat muuten ukrainalaisia. Ote välillä vähän lipsuu, sillä on mulla jonkinlainen suhde ukrainalaiseen naiseen. Se haluaa kovan suomalaisen äijän. Ymmärrettävästi. Sasha 
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
-
Pat.Rivera
- Alibin satunnaislukija
Vau, tyyppi pullistelee nternet foorumilla ryssien nahistelu ketjussa naisella. Toivottavasti kaikki nyt varmasti näki viestisi. Olen kuitenkin vilpittömästi onnellinen kokemuksestasi naisesta, vaikka tosiaan hieman erikoinen paikka tuoda asiaa esiin.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Tuo todennäköisesti tekee erkistä turvallisuusriskin.
No, joka tapauksessa ryssä on Ukrainassa yhä enemmän alakynnessä ja putlerin suosio syöksyy. Odotan innolla sitä päivää (oliko se kesäkuun vai heinäkuun loppuun mennessä?) kun ryssä lopullisesti nujertuu.
No, joka tapauksessa ryssä on Ukrainassa yhä enemmän alakynnessä ja putlerin suosio syöksyy. Odotan innolla sitä päivää (oliko se kesäkuun vai heinäkuun loppuun mennessä?) kun ryssä lopullisesti nujertuu.
Ai kun en anna anteeksi hyökkäystä raatteentiellä?Donald McRonald kirjoitti: To Touko 21, 2026 7:11 pm Tuo todennäköisesti tekee erkistä turvallisuusriskin.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Ei vaan ”ryssähuora” (sinä niitä ryssiksi ja huoriksi kutsut, en minä).
Sehän on ukrainalainen. Tarinalla halusin osoittaa kuinka hakoteillä olette minun suhteeni. Kreml sitä ja tätä.
Kertokaa vielä se tarina kuinka ukrainalaiset pakotettiin hyökkäämään Suomeen. Nyt on hieman saman tyyppinen tilanne kun täällä pörrää niiden drooneja, eikä haittaa ollenkaan. Hyvä kun siitä uskalletaan puhua.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Tuskin täällä kukaan muukaan on henkilönä kirjoittajista edes kiinnostunut, nyymejä kun ollaan. Ja itsehän olet ukrainalaisia ryssiksi kutsunut ja naistasi huoraksi. Anteeksi siis tarkensit naistilannettasi sanoilla ukrainalaisilla on huoraus kulttuurissa tai sinnepäin.El Mencho kirjoitti: To Touko 21, 2026 7:44 pmSehän on ukrainalainen. Tarinalla halusin osoittaa kuinka hakoteillä olette minun suhteeni. Kreml sitä ja tätä.
Kertokaa vielä se tarina kuinka ukrainalaiset pakotettiin hyökkäämään Suomeen. Nyt on hieman saman tyyppinen tilanne kun täällä pörrää niiden drooneja, eikä haittaa ollenkaan. Hyvä kun siitä uskalletaan puhua.
Ei se mikään mun nainen ole. Nussitte jokaista pilkkua, jonka teille tarjoilen. Ryssiä ne on, ei siitä pääse mihinkään. Ei varmaan ole kun ei ole mitään kerrottavaa.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
No päätä jo. Onko se sun ryssähuorasi vai ei. Vai onko koko juttu peräti vain fantasiaa?
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Kummallista, ensin avautuu hlökohtaisesta tilanteestaan mutta heti perään kiistää kaiken ja kiukkuaa kun joku keskustelupalstalla vastaa. Hyvähän se vaan on jos on saanut, olkoon vaikka maksua vastaan.
En ole koskaan huorille maksanut mitään. Miten ne ukrainalaiset pakotettiin tänne hyökkäämään. Solttuetsivä sinä taisit kertoa tämän tarinan. Epämiellyttävä totuus on minun agenda.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Millä tavoin nyt on mielestäsi hieman samantyyppinen tilanne? Minun mielestäni ne pari venäjältä eksynyttä dronea on aikalailla täysin erilainen tilanne kuin toisessa maailmansodassa neuvostoliittolaiset hyökkäämässä tänne.El Mencho kirjoitti: To Touko 21, 2026 8:16 pm Kertokaa vielä se tarina kuinka ukrainalaiset pakotettiin hyökkäämään Suomeen. Nyt on hieman saman tyyppinen tilanne kun täällä pörrää niiden drooneja, eikä haittaa ollenkaan. Hyvä kun siitä uskalletaan puhua.
Sasha oli ihan omaa tekstiäsi ja kysyin vain. Ja edelleen ei sitä täällä tarvii myöntää mutta hyvä jos pääsit selkään.
Saman tyyppinen kuin tarina pakottamisesta. Hyssyttelyä. Ai ne tuli Venäjältä. Sulla on varmaan joku tarkennus tähän antaa?kiinnostunut5 kirjoitti: To Touko 21, 2026 8:46 pmMillä tavoin nyt on mielestäsi hieman samantyyppinen tilanne? Minun mielestäni ne pari venäjältä eksynyttä dronea on aikalailla täysin erilainen tilanne kuin toisessa maailmansodassa neuvostoliittolaiset hyökkäämässä tänne.El Mencho kirjoitti: To Touko 21, 2026 8:16 pm Kertokaa vielä se tarina kuinka ukrainalaiset pakotettiin hyökkäämään Suomeen. Nyt on hieman saman tyyppinen tilanne kun täällä pörrää niiden drooneja, eikä haittaa ollenkaan. Hyvä kun siitä uskalletaan puhua.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Luuletko että aikoinaan ukrainalaisilla oli vaihtoehtona kieltäytyminen rintamalle menosta? Nettihän on pullollaan videoita venäläisistäkin jotka kieltäytyivät Ukrainan rintamalle menosta. Tarkennusta ja tietoa dronelennoista on yhtä paljon kuin sullakin, sinne venäjälle se Ukraina niitä satamäärin lennättää päivittäin niin mitä lottoat?El Mencho kirjoitti: To Touko 21, 2026 8:50 pmSaman tyyppinen kuin tarina pakottamisesta. Hyssyttelyä. Ai ne tuli Venäjältä. Sulla on varmaan joku tarkennus tähän antaa?kiinnostunut5 kirjoitti: To Touko 21, 2026 8:46 pmMillä tavoin nyt on mielestäsi hieman samantyyppinen tilanne? Minun mielestäni ne pari venäjältä eksynyttä dronea on aikalailla täysin erilainen tilanne kuin toisessa maailmansodassa neuvostoliittolaiset hyökkäämässä tänne.El Mencho kirjoitti: To Touko 21, 2026 8:16 pm Kertokaa vielä se tarina kuinka ukrainalaiset pakotettiin hyökkäämään Suomeen. Nyt on hieman saman tyyppinen tilanne kun täällä pörrää niiden drooneja, eikä haittaa ollenkaan. Hyvä kun siitä uskalletaan puhua.
Viimeksi muokannut kiinnostunut5, To Touko 21, 2026 9:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.