TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Re: Saaneet naiset, neekerit ja joulurauhaa

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Wagner kirjoitti: Hyvää joulua kaikille, mulle on tulvinut konjakkipulloja jo niin paljon, että voisi pistää oman Alkon pystyyn.

8)
Jos koet tuon ongelmaksi, niin ilmoita vain koska on tyhjennystalkoot. :D
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

kukkuu kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Hyvää joulua kaikille, mulle on tulvinut konjakkipulloja jo niin paljon, että voisi pistää oman Alkon pystyyn.

8)

Tai lahjoittakoot neekereille :roll:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Saaneet naiset, neekerit ja joulurauhaa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

karra kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:
8)
Tai Turkulaiselle toiveellesi ?
8)
karra
Sofia Karppi

Wagner kirjoitti:
karra kirjoitti:
kukkuu kirjoitti: Jos koet tuon ongelmaksi, niin ilmoita vain koska on tyhjennystalkoot. :D
Tai Turkulaiselle toiveellesi ?
8)
Hehee...kovin ottaa sulla näköjään kaaliin,kun tuollaista kirjoittelet :D

Muttamutta...Edelleen olen ihmeissäni,mikset saa Arskaa syytteeseen....Ei se pitäisi olla temppu eikä mikää :shock:
Tutkintapyyntö
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Tutkintapyyntö on poliisille tehty ilmoitus, jossa pyydetään selvittämään onko joku syyllistynyt rikokseen tietyssä tilanteessa. Poliisi arvioi ensin onko syytä epäillä rikosta, ja jos on, aloitetaan asiassa esitutkinta.

Esitutkintalain mukaan poliisin tai muun esitutkintaviranomaisen on toimitettava esitutkinta, kun sille tehdyn ilmoituksen perusteella tai muutoin on syytä epäillä, että rikos on tehty.

Syytä epäillä kynnys on matalin rikosprosessin tuntemista toimenpidekynnyksistä. Syyttäjä voi nostaa syytteen, jos rikoksesta epäillyn syyllisyyden tueksi on todennäköisiä syitä. Tuomioistuin tuomitsee rangaistuksen, jos asiassa ei jää järkevää epäilyä syytetyn syyllisyyden suhteen.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Kaaliin ? Lammaskaalin ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Itsehän kirjoitit mitä kirjoitin. Minä vain vittasin siihen.
Ei minua ota mikään kaaliin, ei edes lammaskaaliin.

Tutkintaprosessin kyllä tunnen, kun osaltani tein ilmoituksen Arskasta jo kohta 14 vuotta sitten.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
karra
Sofia Karppi

Re: Kaaliin ? Lammaskaalin ?

Wagner kirjoitti:Itsehän kirjoitit mitä kirjoitin. Minä vain vittasin siihen.
Ei minua ota mikään kaaliin, ei edes lammaskaaliin.

Tutkintaprosessin kyllä tunnen, kun osaltani tein ilmoituksen Arskasta jo kohta 14 vuotta sitten.

8)
Kyllä sinua ottaa jokin kaaliin koska väität kirjoitustasi minun tekemäksi :shock: Liekkö olet saanut hullunlampaantaudin sopastasi :D

On huvittavaa,että olet väittänyt,ettet ole saanu mitään vastausta niistä ns.ilmituksistasi...mistähän tämäkin johtuu :shock:

Joko olet maailman surkein ilmoituksen tekijä,tai sitten olet virallisesti hullujen kirjoissa.

Veikkaan jälkimmäistä 8)
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Re: Kaaliin ? Lammaskaalin ?

karra
Sofia Karppi

^

Hyvää Joulua.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Ei tuo ole mitenkään outoa karra ettei tutkintaa aloiteta. Itselleni on käynyt aivan samoin; tein rikosilmoituksen, joka ilmoituskin, vaan hävisi. :lol:
Baretta
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Haluaisin selvitystä tuohon NG:n henkilöllisyyden selviämiseen tapahtuneen jälkeen... Onko pelkästään oletusta se, että henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen???
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Baretta kirjoitti:***Onko pelkästään oletusta se, että henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen???
On.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Loka kirjoitti:
Baretta kirjoitti:***Onko pelkästään oletusta se, että henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen???
On.
Ainakaan minä en ole nähnyt tietoa, että "henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen". Itse arvelen, että siihen meni aikaa.

Minun mieliteoriani on, että sieltä niemestä otettiin poliisin radiopuhelimella(sellainen oli) yhteys poliisin päämajaan (sellainen oli) ja annettiin moottoripyörien rekisterinumerot. Poliisin päämaja selvitti kaikkia käytettävissä olevia keinoja hyväksi käyttäen, kuka omisti sellaiset pyörät. Sitten taas lisää muutamia puhelintiedusteluja ja selvisi, että se pitempi nuorukainen on Gustafsson. Sitten tämä tieto annettiin radiopuhelimella sinne niemeen. Näin minä oletan sen tapahtuneen.

Melko huono teoria on se, että MS olisi ollut siellä niemessä ja antanut NG:n tiedot poliisille. Huono mm. siitä syystä, että näyttää hyvin todennäköiseltä, että MS ei ole ollut siellä paikalla lainkaan. Kyllä joku olisi pannut merkille. Kukaan ei ole ilmoittanut nähneensä tuota MS:n seuruetta. Ainakaan minä en ole kuullut sellaista.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Baretta kirjoitti:Haluaisin selvitystä tuohon NG:n henkilöllisyyden selviämiseen tapahtuneen jälkeen... Onko pelkästään oletusta se, että henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen???
Siitä ei ole tietoa koska se henkilöllisyys selvisi. Ei sitä muista Lönnberg itsekään, koska on sen muistikirjaansa ruksannut.

Siellä on monien muidenkin paikalla olleiden tiedot, myös Irmeli Björklundinkin.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Sariola kirjoitti:Poliisin päämaja selvitti kaikkia käytettävissä olevia keinoja hyväksi käyttäen, kuka omisti sellaiset pyörät. Sitten taas lisää muutamia puhelintiedusteluja ja selvisi, että se pitempi nuorukainen on Gustafsson. Sitten tämä tieto annettiin radiopuhelimella sinne niemeen. Näin minä oletan sen tapahtuneen.
Rekisteritietojen saanti on ollut mahdollisuuksien rajoissa tuolloin pyhäpäivänä, mutta mikä oli se tietokanta tuolloin vuonna 1960, jossa rekisteröitiin kansalaisten pituuksia. :shock:
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
Baretta kirjoitti:Haluaisin selvitystä tuohon NG:n henkilöllisyyden selviämiseen tapahtuneen jälkeen... Onko pelkästään oletusta se, että henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen???
Siitä ei ole tietoa koska se henkilöllisyys selvisi. Ei sitä muista Lönnberg itsekään, koska on sen muistikirjaansa ruksannut.

Siellä on monien muidenkin paikalla olleiden tiedot, myös Irmeli Björklundinkin.
Teoria: (saattaa olla väärä mutta myös oikea) nimet on antanut se joka murhasi 3 nuorta heidän nukkuessaan, ja haavoitti yhtä vakavasti.
Vastaa Viestiin