Jos koet tuon ongelmaksi, niin ilmoita vain koska on tyhjennystalkoot.Wagner kirjoitti: Hyvää joulua kaikille, mulle on tulvinut konjakkipulloja jo niin paljon, että voisi pistää oman Alkon pystyyn.
TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ
Re: Saaneet naiset, neekerit ja joulurauhaa
kukkuu kirjoitti:Jos koet tuon ongelmaksi, niin ilmoita vain koska on tyhjennystalkoot.Wagner kirjoitti: Hyvää joulua kaikille, mulle on tulvinut konjakkipulloja jo niin paljon, että voisi pistää oman Alkon pystyyn.
Tai lahjoittakoot neekereille
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Saaneet naiset, neekerit ja joulurauhaa
Tai Turkulaiselle toiveellesi ?karra kirjoitti:Tai lahjoittakoot neekereillekukkuu kirjoitti:Jos koet tuon ongelmaksi, niin ilmoita vain koska on tyhjennystalkoot.Wagner kirjoitti: Hyvää joulua kaikille, mulle on tulvinut konjakkipulloja jo niin paljon, että voisi pistää oman Alkon pystyyn.
Hehee...kovin ottaa sulla näköjään kaaliin,kun tuollaista kirjoitteletWagner kirjoitti:Tai Turkulaiselle toiveellesi ?karra kirjoitti:Tai lahjoittakoot neekereillekukkuu kirjoitti: Jos koet tuon ongelmaksi, niin ilmoita vain koska on tyhjennystalkoot.
Muttamutta...Edelleen olen ihmeissäni,mikset saa Arskaa syytteeseen....Ei se pitäisi olla temppu eikä mikää
Tutkintapyyntö
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Tutkintapyyntö on poliisille tehty ilmoitus, jossa pyydetään selvittämään onko joku syyllistynyt rikokseen tietyssä tilanteessa. Poliisi arvioi ensin onko syytä epäillä rikosta, ja jos on, aloitetaan asiassa esitutkinta.
Esitutkintalain mukaan poliisin tai muun esitutkintaviranomaisen on toimitettava esitutkinta, kun sille tehdyn ilmoituksen perusteella tai muutoin on syytä epäillä, että rikos on tehty.
Syytä epäillä kynnys on matalin rikosprosessin tuntemista toimenpidekynnyksistä. Syyttäjä voi nostaa syytteen, jos rikoksesta epäillyn syyllisyyden tueksi on todennäköisiä syitä. Tuomioistuin tuomitsee rangaistuksen, jos asiassa ei jää järkevää epäilyä syytetyn syyllisyyden suhteen.
Kaaliin ? Lammaskaalin ?
Itsehän kirjoitit mitä kirjoitin. Minä vain vittasin siihen.
Ei minua ota mikään kaaliin, ei edes lammaskaaliin.
Tutkintaprosessin kyllä tunnen, kun osaltani tein ilmoituksen Arskasta jo kohta 14 vuotta sitten.

Tutkintaprosessin kyllä tunnen, kun osaltani tein ilmoituksen Arskasta jo kohta 14 vuotta sitten.
Re: Kaaliin ? Lammaskaalin ?
Kyllä sinua ottaa jokin kaaliin koska väität kirjoitustasi minun tekemäksiWagner kirjoitti:Itsehän kirjoitit mitä kirjoitin. Minä vain vittasin siihen.
On huvittavaa,että olet väittänyt,ettet ole saanu mitään vastausta niistä ns.ilmituksistasi...mistähän tämäkin johtuu
Joko olet maailman surkein ilmoituksen tekijä,tai sitten olet virallisesti hullujen kirjoissa.
Veikkaan jälkimmäistä
Ainakaan minä en ole nähnyt tietoa, että "henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen". Itse arvelen, että siihen meni aikaa.Loka kirjoitti:On.Baretta kirjoitti:***Onko pelkästään oletusta se, että henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen???
Minun mieliteoriani on, että sieltä niemestä otettiin poliisin radiopuhelimella(sellainen oli) yhteys poliisin päämajaan (sellainen oli) ja annettiin moottoripyörien rekisterinumerot. Poliisin päämaja selvitti kaikkia käytettävissä olevia keinoja hyväksi käyttäen, kuka omisti sellaiset pyörät. Sitten taas lisää muutamia puhelintiedusteluja ja selvisi, että se pitempi nuorukainen on Gustafsson. Sitten tämä tieto annettiin radiopuhelimella sinne niemeen. Näin minä oletan sen tapahtuneen.
Melko huono teoria on se, että MS olisi ollut siellä niemessä ja antanut NG:n tiedot poliisille. Huono mm. siitä syystä, että näyttää hyvin todennäköiseltä, että MS ei ole ollut siellä paikalla lainkaan. Kyllä joku olisi pannut merkille. Kukaan ei ole ilmoittanut nähneensä tuota MS:n seuruetta. Ainakaan minä en ole kuullut sellaista.
-
papillon
- Perry Mason
Siitä ei ole tietoa koska se henkilöllisyys selvisi. Ei sitä muista Lönnberg itsekään, koska on sen muistikirjaansa ruksannut.Baretta kirjoitti:Haluaisin selvitystä tuohon NG:n henkilöllisyyden selviämiseen tapahtuneen jälkeen... Onko pelkästään oletusta se, että henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen???
Siellä on monien muidenkin paikalla olleiden tiedot, myös Irmeli Björklundinkin.
Rekisteritietojen saanti on ollut mahdollisuuksien rajoissa tuolloin pyhäpäivänä, mutta mikä oli se tietokanta tuolloin vuonna 1960, jossa rekisteröitiin kansalaisten pituuksia.Sariola kirjoitti:Poliisin päämaja selvitti kaikkia käytettävissä olevia keinoja hyväksi käyttäen, kuka omisti sellaiset pyörät. Sitten taas lisää muutamia puhelintiedusteluja ja selvisi, että se pitempi nuorukainen on Gustafsson. Sitten tämä tieto annettiin radiopuhelimella sinne niemeen. Näin minä oletan sen tapahtuneen.
Teoria: (saattaa olla väärä mutta myös oikea) nimet on antanut se joka murhasi 3 nuorta heidän nukkuessaan, ja haavoitti yhtä vakavasti.papillon kirjoitti:Siitä ei ole tietoa koska se henkilöllisyys selvisi. Ei sitä muista Lönnberg itsekään, koska on sen muistikirjaansa ruksannut.Baretta kirjoitti:Haluaisin selvitystä tuohon NG:n henkilöllisyyden selviämiseen tapahtuneen jälkeen... Onko pelkästään oletusta se, että henkilöllisyys selvisi pian Poliisin paikalletulon jälkeen???
Siellä on monien muidenkin paikalla olleiden tiedot, myös Irmeli Björklundinkin.