Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
kattokarpänen
Sofia Karppi

Re: Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli

Viesti Kirjoittaja kattokarpänen »

Joku paikallinen/alueen tunteva sanonut, että Antti tuskin pääsi Karigasniemeltä lopulta minnekään. Kiinnostaisi kuulla tästä, jos kyseinen henkilö lukee tätä.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

kattokarpänen kirjoitti: Ke Kesä 03, 2026 11:19 pm Mitä Ross sanot, pitäiskö palata perinteiseen huumeparoni jankkaukseen ;) ;)

Joo siis... ei pääse yli eikä ympäri, huumeita ja epäselvyyksiä vaikka kuinka paljon. Tässä on klassikon ainekset. Joku värikäs toimittaja sais tästä jo kiinnostavan ohjelman, kun koettaisi tavoitella kyläläisiä pohjan tähden alla tai madventures Inari; vähän makkaranpaistoa, suolla tongintaa koira mukana, yks baari kierros ja sen jälkeen Inarijärven selälle...
Epäselvyyksiä kyllä on (tosin poliiisin tietoja voi vain arvailla, ne eivät välttämättä ole samat kuin julkisuuden kerrotut) ja tapauksella on erikoisia piirteitä. Siitä olen samaa mieltä. Siinä on myös syy, että en ole ehdottomasti sitä mieltä, että katoamiseen ei liittyisi rikosta.

Sen sijaan, että sadatta kertaa kiertää huhuja, niin toivoisin, että niitä huhuja yritettäisiin todistaa. Jos se O on kuollut, niin voihan sen kuolinpäivän varmaan kertoa ja nimenkin. Mikä estäisi? Ei häntä ymmärtääkseni ole ketjussa edes epäilty rikoksesta.
Mitä te dorkat dorkailette?
kattokarpänen
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja kattokarpänen »

Jep, varmaan kaikki toivoo että tämä saataisiin maaliin.

Minulla ei ole tarve kääntää tätä selväksi henkirikokseksi, olen lopulta 50/50, vaikka valtavasti on piirteitä että henkirikos on voinut tapahtua.

Poliisi on varsin vaitonainen ollut alusta asti - häiritsee. Jos asia olisi selvää pässinlihaa, olisin tutkinnanjohtajana avannut jo vuosia sitten tämän julkisuuteen niin tarkkaan kuin vaitiolovelvollisuuden puitteissa mahdollista - ihan oman maineeni takia. Nyt tarina jatkuu...
Vastaa Viestiin