Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f584 ... YwJGwwJGgw

Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Joka saatanan päivä saa lukea mohammedin raiskauksista,ryöstöistä ja muusta paskoista.
Ja mitä tehdään,järjestetään antirasismikoulutusta jo ala-asteelaisille!

Espoo,joka ryssinyt täysin taloutensa majoittamalla näitä joka paikan(pl.westendin) vaatii nyt,ettei asioista voi olla toistamieltä.
Liitteet
IMG_1695.jpeg
IMG_1695.jpeg (277.3 KiB) Katsottu 4549 kertaa
Hatutus
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Su Kesä 07, 2026 7:39 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Hatutus »

Uudelleenkoulutusta tenaville. Hei kaikki paha on vain yksittäistapauksia ja leikkihetket on kivoja.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Sillai. Ja jos kolmesti perseeseen raiskattu pikku-Jessica (tai mitä nimiä nykyään suositaankaan) paskoo verta viisi vuotta ja antirasistinen koulutus kestää vain kolme vuotta, niin pitäisiköhän sitä koulutusaikaa kuitenkin lisätä kun voi olla että Jessican paksuun kaaliin ei vaan mene että hänet raiskanneet ovat yli-ihmisiä joita meidän kaikkien tulee passata ja palvoa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
canis lupus
Jessica Fletcher
Viestit: 3233
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 10:35 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Mitenkäs, onkos nämä värilliset lapsipallerot vapautettuja tuosta koulutuksesta, kun eihän värillinen kuulemma millään edes pysty rodulliseen sortamiseen?

Ja jos osallistuvat, sehän on sama kuin koulutettaisiin heille että tässä kätevä työkalu jota korttia vilautatte aina jos asiat ei mene prikulleen toivomallanne tavalla?

Onnea valitsemallanne tiellä, espoolaiset.
Mens malus in corpore sano
Le chat bleu
Sofia Karppi
Viestit: 406
Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Aivopesu alkaa näin nuorena. Ja sitten syytetään nuoria naisia, kun ovat varomattomia ja tulevat raiskatuiksi. :roll:
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
aivoriihi
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4610
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Le chat bleu kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 9:51 am Aivopesu alkaa näin nuorena. Ja sitten syytetään nuoria naisia, kun ovat varomattomia ja tulevat raiskatuiksi. :roll:
Tämäpä juuri!

Ketjun aloittajan viestiä lainaten:

"Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Joka saatanan päivä saa lukea mohammedin raiskauksista,ryöstöistä ja muusta paskoista.
Ja mitä tehdään,järjestetään antirasismikoulutusta jo ala-asteelaisille!
"
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Avatar
Sarjahurmaaja
Jane Marple
Viestit: 1000
Liittynyt: To Loka 19, 2023 11:22 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Luulin että tällainen "antirasismi" yms. aivopesu olisi jo ihan arkipäivää kouluissa. Ja on varmaan ollutkin, mutta nyt hybridisotilaiden koulutus alkaa sitten toden teolla.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Todella munatonta touhua, taas kerran.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Tässä kaksi uutista iltiksestä tänään:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc97 ... ab3285b99c
Liitteet
IMG_1700.jpeg
IMG_1700.jpeg (286.39 KiB) Katsottu 4093 kertaa
aavikkoralli
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: Su Maalis 14, 2021 1:07 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja aavikkoralli »

JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Lastenmurhaaja huora se on tyytyväinen mitä enemmän suomalaiset lapset kärsii

*pltmtxtvp*tm
Totte Svensson
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Loka 03, 2016 8:41 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Totte Svensson »

Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että normaali koulutus on rasistista?
SatuSetä
Jane Marple
Viestit: 1001
Liittynyt: Ma Loka 29, 2018 5:35 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja SatuSetä »

Tästä aiheesta päätöksen on tehnyt Juha Nurmi, joka on sama henkilö, joka heitti aiemmin sen keskoskommentin väkivallan kasvusta... Että siltä pohjalta sitten Espoon suomenkielisen perusopetuksen johtaja. Joku katumusharjoitushan tämä on.

Noh, tuleepa tovereille töitä (joku järjestöhän nämä koulutukset vetää ja maksajana on sitten espoolaiset).
Rubiskreebeli
Theo Kojak
Viestit: 1113
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 4:53 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Voin jo kuvitella miten laajasti tuossa koulutuksessa käsitellään "valkoihoisten" kokemaa rasismia.
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Tarkoittanet sitä ylensyönyttä, joka riimitteli, jotta ainut syy asua maaseudulla on insesti ...
Kait se hyväkäs joutuu tuohon uudelleenkoutukseen. :mrgreen:
Vastaa Viestiin