Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f584 ... YwJGwwJGgw
Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Joka saatanan päivä saa lukea mohammedin raiskauksista,ryöstöistä ja muusta paskoista.
Ja mitä tehdään,järjestetään antirasismikoulutusta jo ala-asteelaisille!
Espoo,joka ryssinyt täysin taloutensa majoittamalla näitä joka paikan(pl.westendin) vaatii nyt,ettei asioista voi olla toistamieltä.
Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Joka saatanan päivä saa lukea mohammedin raiskauksista,ryöstöistä ja muusta paskoista.
Ja mitä tehdään,järjestetään antirasismikoulutusta jo ala-asteelaisille!
Espoo,joka ryssinyt täysin taloutensa majoittamalla näitä joka paikan(pl.westendin) vaatii nyt,ettei asioista voi olla toistamieltä.
- Liitteet
-
- IMG_1695.jpeg (277.3 KiB) Katsottu 4545 kertaa
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Uudelleenkoulutusta tenaville. Hei kaikki paha on vain yksittäistapauksia ja leikkihetket on kivoja.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Sillai. Ja jos kolmesti perseeseen raiskattu pikku-Jessica (tai mitä nimiä nykyään suositaankaan) paskoo verta viisi vuotta ja antirasistinen koulutus kestää vain kolme vuotta, niin pitäisiköhän sitä koulutusaikaa kuitenkin lisätä kun voi olla että Jessican paksuun kaaliin ei vaan mene että hänet raiskanneet ovat yli-ihmisiä joita meidän kaikkien tulee passata ja palvoa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 10:35 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Mitenkäs, onkos nämä värilliset lapsipallerot vapautettuja tuosta koulutuksesta, kun eihän värillinen kuulemma millään edes pysty rodulliseen sortamiseen?
Ja jos osallistuvat, sehän on sama kuin koulutettaisiin heille että tässä kätevä työkalu jota korttia vilautatte aina jos asiat ei mene prikulleen toivomallanne tavalla?
Onnea valitsemallanne tiellä, espoolaiset.
Ja jos osallistuvat, sehän on sama kuin koulutettaisiin heille että tässä kätevä työkalu jota korttia vilautatte aina jos asiat ei mene prikulleen toivomallanne tavalla?
Onnea valitsemallanne tiellä, espoolaiset.
Mens malus in corpore sano
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Aivopesu alkaa näin nuorena. Ja sitten syytetään nuoria naisia, kun ovat varomattomia ja tulevat raiskatuiksi. 
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tämäpä juuri!Le chat bleu kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 9:51 am Aivopesu alkaa näin nuorena. Ja sitten syytetään nuoria naisia, kun ovat varomattomia ja tulevat raiskatuiksi.![]()
Ketjun aloittajan viestiä lainaten:
"Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Joka saatanan päivä saa lukea mohammedin raiskauksista,ryöstöistä ja muusta paskoista.
Ja mitä tehdään,järjestetään antirasismikoulutusta jo ala-asteelaisille!"
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Sarjahurmaaja
- Jane Marple
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Loka 19, 2023 11:22 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Luulin että tällainen "antirasismi" yms. aivopesu olisi jo ihan arkipäivää kouluissa. Ja on varmaan ollutkin, mutta nyt hybridisotilaiden koulutus alkaa sitten toden teolla.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tässä kaksi uutista iltiksestä tänään:JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc97 ... ab3285b99c
- Liitteet
-
- IMG_1700.jpeg (286.39 KiB) Katsottu 4089 kertaa
-
aavikkoralli
- Olivia Benson
- Viestit: 745
- Liittynyt: Su Maalis 14, 2021 1:07 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lastenmurhaaja huora se on tyytyväinen mitä enemmän suomalaiset lapset kärsiiJanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
*pltmtxtvp*tm
-
Totte Svensson
- Alibin satunnaislukija
- Viestit: 59
- Liittynyt: Ma Loka 03, 2016 8:41 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että normaali koulutus on rasistista?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tästä aiheesta päätöksen on tehnyt Juha Nurmi, joka on sama henkilö, joka heitti aiemmin sen keskoskommentin väkivallan kasvusta... Että siltä pohjalta sitten Espoon suomenkielisen perusopetuksen johtaja. Joku katumusharjoitushan tämä on.
Noh, tuleepa tovereille töitä (joku järjestöhän nämä koulutukset vetää ja maksajana on sitten espoolaiset).
Noh, tuleepa tovereille töitä (joku järjestöhän nämä koulutukset vetää ja maksajana on sitten espoolaiset).
-
Rubiskreebeli
- Theo Kojak
- Viestit: 1113
- Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 4:53 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Voin jo kuvitella miten laajasti tuossa koulutuksessa käsitellään "valkoihoisten" kokemaa rasismia.
-
Moonshiner
- Remington Steele
- Viestit: 244
- Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tarkoittanet sitä ylensyönyttä, joka riimitteli, jotta ainut syy asua maaseudulla on insesti ...JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Kait se hyväkäs joutuu tuohon uudelleenkoutukseen.