Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Etkai sä tätä…..
Liitteet
IMG_1703.jpeg
IMG_1703.jpeg (72.58 KiB) Katsottu 925 kertaa
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Ja kutsuisin tuota kyllä agendakoulukseksi tai ehkä parempi sana olisi agendaohjaus. Koulutuksena tuo on kuin koiran kouluttaminen.
Parempi pelihetki olisi koulun pelailla Kuka pelkää mustaa miestä -peliä. :mrgreen:
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Moonshiner kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:03 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Tarkoittanet sitä ylensyönyttä, joka riimitteli, jotta ainut syy asua maaseudulla on insesti ...
Kait se hyväkäs joutuu tuohon uudelleenkoutukseen. :mrgreen:
Kuva

Ei tuo nyt kovin lihava kai?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Ne on jo ainakin 30v sitten menetettyjä tapauksia. Aika korjaa pois haitta-isämmaaliset.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Kuha oikeiden rasistien keppostelut saataisiin kuriin tavalla tai toisella, niin olisi kovasti parempi.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000012086682.html
Ja millä kielellä sitä uudelleenkasvatusta oikein on tarkoitus järjestää, kun suomalaiset ei ole rasistista kansaa.
Poikkeuksena tosin ne uutisissa toistuvat "espoolaismies", "vantaalaisnainen" ...
Azaaro
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Elo 02, 2017 1:15 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Azaaro »

Mwneekl tämä niin, että rasismin uhreille opetetaan miten tunnistetaan rasismi (siis kaikki mitä kantaväestö on tekee on rasismia).
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Se mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.
Slaikka
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Loka 21, 2020 1:25 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

Jopas. Muualla euroopassa, eu:ta myöten on tahtotila päästä maahantunkeutuneesta ihmisjätteestä eroon. Täällä hölmölässä ollaan taas täysin kujalla asian suhteen.
Ketunhäntäkainalossa
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Tammi 31, 2026 10:36 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ketunhäntäkainalossa »

Vaimolla on ilo työskennellä somalien kanssa.
Ei työvuoroa ilman ongelmia, laittomuuksia ja potilaille hengenvaarallisia laiminlyöntejä sekä hoitovirheitä.
Toki joukkoon mahtuu myös hyviä, valitettavasti vain vähän.
Confusius
Jack Bauer
Viestit: 938
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2021 8:46 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Confusius »

Hei nyt kun Suomi on menetetty ja täällä alkaa Englannin jutkujen järkkäämät noitajahdit niin moderaattoreille tiedoksi että kaikki mun viestit voi poistaa. Neekerit, ählyt ja ryssät kaikki tervetulleita tänne raiskaan lapsia ja myymään douppia levittämään omia uskontojansa jne. Jos joku viestini ei vastaa oikeuslaitoksen näkemyksiä oikeasta ajatusmaailmasta, ne voi kaikki poistaa.

Slava current trend jne.

Confusiuksen viimeinen viesti alustalla ja moderaattoreille vapaat kädet poistaa viestit alustalta jos meidän ylikansalliset johtajat on kiukkusia ja tulee jotain valituksia jos pitää järkätä joku sota tai vaihtaa kansa tjsp. kiitos ja näkemiin.
Avatar
Nokus
Roger Murtaugh
Viestit: 853
Liittynyt: Su Helmi 28, 2021 5:10 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Rahareikä
Valkoinen Suomi
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tän vois yhdistää sen LGBQTMT-homokoulutuksen kanssa niin vois kattoo miten puikulapäällä pusuhuulet pannaan...
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:43 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Se mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.
Miksi tämä tekee sinulle noin pahan olon? Luuletko, että ratkaisu on rasistinen suhtautuminen maahanmuuttajiin? Minä arvelen, että mitä enemmän rasismia maahanmuuttajat kohtaavat (varsinkin lapset ja nuoret) sitä enemmän se aiheuttaa ei toivottua käytöstä, koska kuka haluaisi olla muiden sorsima?
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

^ ei rasistinen, vaan realistinen suhtautuminen. Mutta sehän ei kelpaa hihhuleille, kun niiden mielestä tilastotkin on rasistisia. :mrgreen:
Vastaa Viestiin