Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Etkai sä tätä…..
- Liitteet
-
- IMG_1703.jpeg (72.58 KiB) Katsottu 916 kertaa
-
Moonshiner
- Remington Steele
- Viestit: 244
- Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Ja kutsuisin tuota kyllä agendakoulukseksi tai ehkä parempi sana olisi agendaohjaus. Koulutuksena tuo on kuin koiran kouluttaminen.
Parempi pelihetki olisi koulun pelailla Kuka pelkää mustaa miestä -peliä.
Parempi pelihetki olisi koulun pelailla Kuka pelkää mustaa miestä -peliä.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Moonshiner kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:03 pmTarkoittanet sitä ylensyönyttä, joka riimitteli, jotta ainut syy asua maaseudulla on insesti ...JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Kait se hyväkäs joutuu tuohon uudelleenkoutukseen.![]()
Ei tuo nyt kovin lihava kai?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Ne on jo ainakin 30v sitten menetettyjä tapauksia. Aika korjaa pois haitta-isämmaaliset.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Moonshiner
- Remington Steele
- Viestit: 244
- Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Kuha oikeiden rasistien keppostelut saataisiin kuriin tavalla tai toisella, niin olisi kovasti parempi.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000012086682.html
Ja millä kielellä sitä uudelleenkasvatusta oikein on tarkoitus järjestää, kun suomalaiset ei ole rasistista kansaa.
Poikkeuksena tosin ne uutisissa toistuvat "espoolaismies", "vantaalaisnainen" ...
https://www.hs.fi/alueet/art-2000012086682.html
Ja millä kielellä sitä uudelleenkasvatusta oikein on tarkoitus järjestää, kun suomalaiset ei ole rasistista kansaa.
Poikkeuksena tosin ne uutisissa toistuvat "espoolaismies", "vantaalaisnainen" ...
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Mwneekl tämä niin, että rasismin uhreille opetetaan miten tunnistetaan rasismi (siis kaikki mitä kantaväestö on tekee on rasismia).
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Se mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Jopas. Muualla euroopassa, eu:ta myöten on tahtotila päästä maahantunkeutuneesta ihmisjätteestä eroon. Täällä hölmölässä ollaan taas täysin kujalla asian suhteen.
-
Ketunhäntäkainalossa
- Jack Taylor
- Viestit: 16
- Liittynyt: La Tammi 31, 2026 10:36 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Vaimolla on ilo työskennellä somalien kanssa.
Ei työvuoroa ilman ongelmia, laittomuuksia ja potilaille hengenvaarallisia laiminlyöntejä sekä hoitovirheitä.
Toki joukkoon mahtuu myös hyviä, valitettavasti vain vähän.
Ei työvuoroa ilman ongelmia, laittomuuksia ja potilaille hengenvaarallisia laiminlyöntejä sekä hoitovirheitä.
Toki joukkoon mahtuu myös hyviä, valitettavasti vain vähän.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Hei nyt kun Suomi on menetetty ja täällä alkaa Englannin jutkujen järkkäämät noitajahdit niin moderaattoreille tiedoksi että kaikki mun viestit voi poistaa. Neekerit, ählyt ja ryssät kaikki tervetulleita tänne raiskaan lapsia ja myymään douppia levittämään omia uskontojansa jne. Jos joku viestini ei vastaa oikeuslaitoksen näkemyksiä oikeasta ajatusmaailmasta, ne voi kaikki poistaa.
Slava current trend jne.
Confusiuksen viimeinen viesti alustalla ja moderaattoreille vapaat kädet poistaa viestit alustalta jos meidän ylikansalliset johtajat on kiukkusia ja tulee jotain valituksia jos pitää järkätä joku sota tai vaihtaa kansa tjsp. kiitos ja näkemiin.
Slava current trend jne.
Confusiuksen viimeinen viesti alustalla ja moderaattoreille vapaat kädet poistaa viestit alustalta jos meidän ylikansalliset johtajat on kiukkusia ja tulee jotain valituksia jos pitää järkätä joku sota tai vaihtaa kansa tjsp. kiitos ja näkemiin.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tän vois yhdistää sen LGBQTMT-homokoulutuksen kanssa niin vois kattoo miten puikulapäällä pusuhuulet pannaan...
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Miksi tämä tekee sinulle noin pahan olon? Luuletko, että ratkaisu on rasistinen suhtautuminen maahanmuuttajiin? Minä arvelen, että mitä enemmän rasismia maahanmuuttajat kohtaavat (varsinkin lapset ja nuoret) sitä enemmän se aiheuttaa ei toivottua käytöstä, koska kuka haluaisi olla muiden sorsima?Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:43 pmSe mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.
-
Moonshiner
- Remington Steele
- Viestit: 244
- Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
^ ei rasistinen, vaan realistinen suhtautuminen. Mutta sehän ei kelpaa hihhuleille, kun niiden mielestä tilastotkin on rasistisia. 