Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Moonshiner kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:42 pm ^ ei rasistinen, vaan realistinen suhtautuminen. Mutta sehän ei kelpaa hihhuleille, kun niiden mielestä tilastotkin on rasistisia. :mrgreen:
On se nyt vittu kun valtaväestön pitää aina sopeutua vieraiden tapoihin ja oireiluun.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
holmesin haamu
Sherlock John Holmes
Viestit: 8204
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Siellä voitaisiin opetella seksuaalirikosten salat kuin Turvallinen Oulu hankkeessa konsanaan.

Onhan tämä siitä huolimatta järkyttävää, kun rahoja tuhlataan tälläiseen. Sitten tuolla perustellaan, kun leikataan kantasuomalaisilta ylimääräiset manit pois.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
Eiköhän nää kuulu espoolaismiesten yhteiskuntaan.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Haittamaahanmuuttajien matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan. Ja puhuu suomenkieltä eikä molota kehitysmaan kieltä.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:29 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:43 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Se mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.
Miksi tämä tekee sinulle noin pahan olon? Luuletko, että ratkaisu on rasistinen suhtautuminen maahanmuuttajiin? Minä arvelen, että mitä enemmän rasismia maahanmuuttajat kohtaavat (varsinkin lapset ja nuoret) sitä enemmän se aiheuttaa ei toivottua käytöstä, koska kuka haluaisi olla muiden sorsima?
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Ei mulla muuten.
Toinen,mikä tuottanut pahan olon,olen vuodesta -81 —>15 asunut itäkeskusen läheisyydessä,näin hyvin läheltä,miten tämä maa muuttui. Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »


*pltmtxtvp*tm
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »


*pltmtxtvp*tm
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
”Haittaisänmaallisella matalalla älykkyydellä”?!?
Jos minuun esim. Viittaat,niin luulen että olen pärjännyt paremmin elämässä,kuin sinä. Ja mitä on haittaisänmaallisuus? Se että ei halua tänne raiskareitq,huumekauppiaita,roadmaneja,nistejä ym. Muista maista tänne elätiksi yhteiskunnan taakaksi?
Täällä pks seudulla on aika monta tyttöä ja naista,jotka ovat työkyvyttöminä traumoinensa joukkoyllätysraiskauksen toimesta.
Kaali niin jumissa,että sitä on lääkittävä loppuelämän.
Kun sitä en halua,niin olen vähä-älynen haittaisänmaallinen?
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.
Hyvä veto varmaankin. Ellet sitten asunut Roihuvuoressa, Hertsikassa tai Marjaniemessä. Ne kämpät on vielä nostaneet arvoa.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pm
Kaali niin jumissa,että sitä on lääkittävä loppuelämän.
OK. Otan osaa, tai en sittenkään.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Matematiikka ja talousosaaminen eivät selvästi ole vahvuuksiasi kun luulet, että verosi on menneet maahnamuuttajien taskuihin. Voi vittu mitä täältä saa lukea. Elämän kova koulu ja silleen. :lol:
Vuoden 2026 valtion talousarvio on noin 90,8 miljardia euroa.
Nämä luvut on vuodelta -22. Mitäpä luulet,että ne on nyt? Kuka tämän rahoittaa? Ilmestyykö raha tyhjästä? Sähkö tulee töpselistä?
IMG_1706.jpeg
IMG_1706.jpeg (173.22 KiB) Katsottu 235 kertaa
Anoteus
Axel Foley
Viestit: 2237
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 7:12 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Matematiikka ja talousosaaminen eivät selvästi ole vahvuuksiasi kun luulet, että verosi on menneet maahnamuuttajien taskuihin. Voi vittu mitä täältä saa lukea. Elämän kova koulu ja silleen. :lol:
Vuoden 2026 valtion talousarvio on noin 90,8 miljardia euroa.
Nyt kun avasit keskustelun, niin laita hyöty/haittasuhde maahanmuutolle? Työllistyminen aloittain tai vaikka ne hyväpalkkaiset osaajat vs. matalapalkkaiset? Mielenkiinnolla odotan vastaustasi..
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Eli täysin turha koulutus lapsille, koska he ovat jo ympäristössään tottuneet kaikennäköisiin ihmisiin. Ehkä joku päivä myös tottuvat kaikkea tekeviin ihmisiin. Raiskaajiin, ryöstäjiin, puukottajiin, silpojiin, diilereihin yms.

Toisaalta joku vanhempi voisi pahoittaa mielensä että kehdataan, härregyyd, pitää hänen lapsukaisiaan NIIN rasistisina, että näitä pitää kouluttaa kolme vuotta.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:34 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.
Hyvä veto varmaankin. Ellet sitten asunut Roihuvuoressa, Hertsikassa tai Marjaniemessä. Ne kämpät on vielä nostaneet arvoa.
Vartiokylässä. Roihika alkaa olee mennyttä. Hertsika (ranta)on asutettu täysin sompuilla. Marikseen ei ollu hilloa😅
Ei vartsikassakaan niitä ole,mutta tuli niin lähelle.
Vastaa Viestiin