Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Muslimimiehet sinne koulutukseen pitäisi laittaa, mutta kun on koko elämänsä saanut kuulla miessukupuolen ylistystä ja naissukupuolen vähättelyä, niin tuskinpa se ylimielinen asenne miksikään muuttuu. Kuka nyt saavutetuista eduista luopuisi. Rauskaaminenkin palkitaan täysihoidolla...

Musliminaiset puolestaan välttelevät itsariajatuksia takertumalla uskoon että uskovaisina naisina ovat parempia ihmisiä kuin toisinuskovat.

En kyllä ymmärrä mitä musliminaiselle on olevinaan tarjolla tuonpuoleisessa. Miehillekin luvatut 70 neutsyttä ovat kuulema käännösvirhe, ja alunperin kyse oli vaaleista rusinoista.

Tätä skeidaa lapsi ahdetaan täyteen kotona. Kodin ulkopuolella suvakit paapoo ja lässyttävät traumoista.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
1101
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: To Syys 16, 2021 9:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja 1101 »

Todellista tasa-arvoa tavoitellessa pitäisi luonnollisesti järjestää myös vaihtoehtoinen rasistinen koulutus.
Superia
Nikke Knatterton
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 12, 2026 9:57 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Superia »

Ifigeneia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:38 pm Muslimimiehet sinne koulutukseen pitäisi laittaa, mutta kun on koko elämänsä saanut kuulla miessukupuolen ylistystä ja naissukupuolen vähättelyä, niin tuskinpa se ylimielinen asenne miksikään muuttuu. Kuka nyt saavutetuista eduista luopuisi. Rauskaaminenkin palkitaan täysihoidolla...

Musliminaiset puolestaan välttelevät itsariajatuksia takertumalla uskoon että uskovaisina naisina ovat parempia ihmisiä kuin toisinuskovat.

En kyllä ymmärrä mitä musliminaiselle on olevinaan tarjolla tuonpuoleisessa. Miehillekin luvatut 70 neutsyttä ovat kuulema käännösvirhe, ja alunperin kyse oli vaaleista rusinoista.

Tätä skeidaa lapsi ahdetaan täyteen kotona. Kodin ulkopuolella suvakit paapoo ja lässyttävät traumoista.
85% lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä Suomessa on kantasuomalaisten tekemiä.57% suomalaisnaisista kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa. Suomessa on jopa ministerinä pedofiili, niin,että missä kulttuurissa se alaikäisten lähestyminen on hyväksyttävää?
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ajattelen itse, että onnistuneeseen integraatioon kuuluu kyllä uuden kotimaan lakien, arvojen sekä käytäntöjen tunteminen ja sitä kautta myös sopeutuminen niihin. Mutta, kuten tiedetään: tässä on vielä paljon parantamisen varaa.

Mitä nyt eri puolilla nettiä (ja irl:kin) koko ilmiötä olen seurannut, niin oma vaikutelmani on, että maahanmuuttoa ja -muuttajia koskevissa keskusteluissa menee sekaisin useampikin eri taso: yksilöt, kulttuurit, uskonnot plus vielä laajemmat yhteiskunnalliset ilmiöt. Oon miettinyt, että ehkä niitä kannattaisi yrittää erottaa toisistaan. Ehkei sitten päädyttäis niin helposti liian yleistäviin johtopäätöksiin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:37 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:38 pm Muslimimiehet sinne koulutukseen pitäisi laittaa, mutta kun on koko elämänsä saanut kuulla miessukupuolen ylistystä ja naissukupuolen vähättelyä, niin tuskinpa se ylimielinen asenne miksikään muuttuu. Kuka nyt saavutetuista eduista luopuisi. Rauskaaminenkin palkitaan täysihoidolla...

Musliminaiset puolestaan välttelevät itsariajatuksia takertumalla uskoon että uskovaisina naisina ovat parempia ihmisiä kuin toisinuskovat.

En kyllä ymmärrä mitä musliminaiselle on olevinaan tarjolla tuonpuoleisessa. Miehillekin luvatut 70 neutsyttä ovat kuulema käännösvirhe, ja alunperin kyse oli vaaleista rusinoista.

Tätä skeidaa lapsi ahdetaan täyteen kotona. Kodin ulkopuolella suvakit paapoo ja lässyttävät traumoista.
85% lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä Suomessa on kantasuomalaisten tekemiä.57% suomalaisnaisista kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa. Suomessa on jopa ministerinä pedofiili, niin,että missä kulttuurissa se alaikäisten lähestyminen on hyväksyttävää?
Mistä nämä tilastot ovat? Entä kuka ministeri on pedofiili?
Superia
Nikke Knatterton
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 12, 2026 9:57 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Superia »

*Poistettu OT-persuilua*tm
Hatutus
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Su Kesä 07, 2026 7:39 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Hatutus »

Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:27 pm
Hatutus kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:01 pm
Sarjahurmaaja kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:20 pm

Koulutehtävät lienevät nykyään pikemminkin luokkaa "tummaihoisen miehen lähestymiseen on suhdauttuva myönteisesti, on vain ymmärretävä että muissa kulttuureissa alakäisten lähestyminen on hyväksyttävää".
" Ole pirteä ja hymyile. Kulttuuri on erilainen heille. Sitten jos hame nousee ylös tai housut alas muista kehua ja olla rohkea. Koska serkut on vuorossa kohta... "
Joo me mennään kohti kadotusta.
85% lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä Suomessa on kantasuomalaisten tekemiä. Suomessa on jopa ministerinä pedofiili, niin,että missä kulttuurissa se alaikäisten lähestyminen on hyväksyttävää?
Miksi Suomessa on niin pienet uskonnolliset piirit. Minusta missään kulttuurissa ei ole sallittua tunkea tikkaria kenenkään suuhun.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Pedofiilit ovat innoissaan kun saavat kamuja ja kollegoita kaukaisista kulttuureista, joissa lapsen naiminen on bisnes äs juusual.

Parempi vaan kouluttaa penikatkin ymmärtämään tämä, että on rasistista sanoa yhtään mitään rumaa 9-vuotiaan vaimonsa hengiltä nussineista kääkistä.

Lisää vaan petoja kun meillä on niitä omastakin takaa, muttei ilmeisesti tarpeeksi.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:18 pm
Kräki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:10 pm
Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:37 pm

85% lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä Suomessa on kantasuomalaisten tekemiä.57% suomalaisnaisista kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa. Suomessa on jopa ministerinä pedofiili, niin,että missä kulttuurissa se alaikäisten lähestyminen on hyväksyttävää?
Mistä nämä tilastot ovat? Entä kuka ministeri on pedofiili?
Tutkimuksista. Niitä on ollut useissa eri yhteyksissä tällä palstalla esillä.

Suomalainen pedofiiliministerikin on sinulta mennyt ohi. Hyvin uskottavaa.
Poliisin esiselvitys: Näin Rydman puhui 14-vuotiaille seksikkyydestä ja ”kuumuudesta”
Poliisin tekemän esiselvityksen perusteella kokoomuksen kansanedustaja Wille Rydman on puhunut 14-vuotiaalle yläkoululaiselle tämän seksikkyydestä eduskunnan kahvilassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8 ... 1ffd572e1f
Laitas nyt jotain? Näytä nyt jokin tuomio Rydmanista ja pedofiliasta?
Mä voin laittaa toisen dokumentin ulkomaalaisten tekemisistä raiskauksista
Liitteet
IMG_1752.jpeg
IMG_1752.jpeg (375.76 KiB) Katsottu 137 kertaa
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Saanen epäillä,että näissäkään ei puhuta suomalaisista?!
Liitteet
IMG_1753.jpeg
IMG_1753.jpeg (402.88 KiB) Katsottu 135 kertaa
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Bird »

Kräki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:12 pm Saanen epäillä,että näissäkään ei puhuta suomalaisista?!
Epäile ihmeessä, jos verenpaineesi kestää senkin vielä. Mutta todellisuudessa et osu nytkään oikeaan: kohdat 1, 2 ja 5 (henkirikokset ja niiden yritykset, ei kunniamurhat) koskee nimittäin ihan yhtä lailla sitä kotimaistakin lähisuhdeväkivaltaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Kun kerran muka kantasuomalaiset ovat suurin uhka sekä syyllisiä, niin silloinhan vihervasemmistollakaan ole mitään estettä, että tuomituista julkaistaan ja tilastoidaan etninen tausta? Eihän? :mrgreen:
SariTup
Nikke Knatterton
Viestit: 199
Liittynyt: La Helmi 21, 2026 2:43 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja SariTup »

Moonshiner kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:50 pm Kun kerran muka kantasuomalaiset ovat suurin uhka sekä syyllisiä, niin silloinhan vihervasemmistollakaan ole mitään estettä, että tuomituista julkaistaan ja tilastoidaan etninen tausta? Eihän? :mrgreen:
Tämän listan mukaan tänä vuonna uutisoidut raiskaukset matut vs. Suomalaiset on 40-5

Ja muita rikoksia yhtä paljon

https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=40797
canis lupus
Jessica Fletcher
Viestit: 3233
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 10:35 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Moonshiner kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:50 pm Kun kerran muka kantasuomalaiset ovat suurin uhka sekä syyllisiä, niin silloinhan vihervasemmistollakaan ole mitään estettä, että tuomituista julkaistaan ja tilastoidaan etninen tausta? Eihän? :mrgreen:
Hyvä pointti, muuten. Kuvat olisi kiva bonus.
Mens malus in corpore sano
Superia
Nikke Knatterton
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 12, 2026 9:57 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Superia »

Moonshiner kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:50 pm Kun kerran muka kantasuomalaiset ovat suurin uhka sekä syyllisiä, niin silloinhan vihervasemmistollakaan ole mitään estettä, että tuomituista julkaistaan ja tilastoidaan etninen tausta? Eihän? :mrgreen:
Totta kai niistä saa tuomion jälkeen nimet julkaista ja taustat. Mediat itse kontrolloivat milloin haluavat suojella esim.uhria eikä nimeä julkaista. Sen kun tilaat kaikista rikoksista tuomiolauselmat ja julkaiset ne. Anna palaa.
Vastaa Viestiin