Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Michael Jacksonin biisien jakaminen on aina vähän kyseenalaista, kun ottaa huomioon tästä liikkuneet huhut. Vai tuliko niistä ihan tuomioitakin, en muista, pitänee tsekata. Näkihän sen kyllä jo siitä ulkonäön muokkaamisestakin, että kaikki ei todellakaan ole kunnossa.
Harmi sinänsä koko juttu, koska musiikillisesti hän oli lahjakas.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
- LexVeritas
- Frank Columbo
- Viestit: 9203
- Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 77
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Tossa on upea riffi..
Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5208
- Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
*
Hei, todella kiinnostavaa minimalismia
–
Lukaisin Nicola Bryan'in kirjoittaman briiffauksen Brian Fennell'in (SYML) taustasta.
- "The American musician reclaiming his lost Welsh roots"
https://share.google/VIoHMWOSWOV5zzY8z
–
Huomasin myös, että sävellykseen on tehty lisäksi 'virallinen' musiikkivideo, joka sekin on – yllätys, yllätys – kiinnostavaa minimalismia.
*
*
X X X X X
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5208
- Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
*Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 1:52 am
Kissat on ihania, meilä on 2 kissatyttöä ja ne on mahtavia ja mystisiä olentoja.
– Haloo... kuka sanoi KISSA..!?!?
*
*
X X X X X
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pyhä yksinkertaisuus...siinä sen salaisuus!m1ckey kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:29 am Tossa on upea riffi..
Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 77
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Hyvät vibat...
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Game of Anarchy
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026