Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Joku aikuinen vetämässä jotain käsityöpajaa, jossa 13-vuotiaille
opetetaan miten ommellaan tekopenis, joka sitten laitetaan housuihin. Onhan toi nyt aivan häiriintynyttä ja todella epälyttävän kuuloista toimintaa. Sen joka ei näe tuossa toiminnassa mitään omituista, kannattaa tutkituttaa päänsä.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Pride on ylikyllästänyt yhteiskunnan sateenkaarilla, eikä keskivertokansalainen itseni tavoin oikein jaksa mitään porkkanoiden perseseen työntämistä, ja teinien kyrvänpullotustyöpajoja, vaikka periaatteessa olisivatkin samanmielisiä.
Pridelle on käymässä, kuten raikkaille, vallitsevat arvot haastaville maailmanparannusliikkeille käy. Niistä tulee itsestään vallitsevia arvoja, jossa ei ole mitään raikasta, ja oikeamielisyys vaihtuu sisäisiin riitoihin ja yleiseen päsmäröintiin. Ja kun tavoitteet on jo pitkälti saavutettu, ja niitä hokevat kaikki mahdolliset tahot, alkaa olla aika painua historian hämärään.
Pridelle on käymässä, kuten raikkaille, vallitsevat arvot haastaville maailmanparannusliikkeille käy. Niistä tulee itsestään vallitsevia arvoja, jossa ei ole mitään raikasta, ja oikeamielisyys vaihtuu sisäisiin riitoihin ja yleiseen päsmäröintiin. Ja kun tavoitteet on jo pitkälti saavutettu, ja niitä hokevat kaikki mahdolliset tahot, alkaa olla aika painua historian hämärään.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:28 pmNormaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Perverssien järjestämät tekoslaikkakurssit eivät ole normaalia toimintaa.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:26 pmEli häiriökäyttäytymistä pienestä pitäen. Ei ole penaalin tervävimpiä kyniä tämä Savinainen.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä. Sellaisten joilla ei ole kotikasvatusta. Tämähän on aikuisvauva, joka toi omat kaverinsa Venäjälle seuraneidiksi, kun ei pärjännyt siellä yksin.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Täysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:56 pmTäysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi.![]()
Varmaan normaalia toimintaa jossain valkoroskaperheessä jossa ei ole kotikasvatusta ja jossa ei ole opetettu kunnioittamaan toisen ihmisen yksityistyyttä ja omaisuutta.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Ennemmin kyllä yllättäisi tyttäreni omenavarkaista kuin ompelemasta tekokullia haaroihin. Omppuvaras kun on vielä pelastettavissa oikealle tielle elämässään.Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:24 pmVarkauksien ja häirinnän sijaan ne tekee nykyään laillisia asioita! Mihin tämä maailma on menossa! Se siitä seuraa, kun eivät enää saa edes vitsaa persauksilleen.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am – Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Mutta lapsen ompelukerhosta ei ole enää paluuta?Suorasuu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:01 pmEnnemmin kyllä yllättäisi tyttäreni omenavarkaista kuin ompelemasta tekokullia haaroihin. Omppuvaras kun on vielä pelastettavissa oikealle tielle elämässään.Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:24 pmVarkauksien ja häirinnän sijaan ne tekee nykyään laillisia asioita! Mihin tämä maailma on menossa! Se siitä seuraa, kun eivät enää saa edes vitsaa persauksilleen.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am – Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Ihan täysin normaalia toimintaa normaalissa perheessä, josta löytyy tarvittaessa myös se kuri. Sen sijaan uskon, että ne joille tuo on outoa ja epänormaalia, ovat eläneet vihervasemmistolaisessa pumpulikodissa omassa kuplassaan soijavanhempiensa kasvattamana, jossa mitään ei saa ikinä tehdä ja lapsuus ja nuoruus on yhtä aivopesua "oikeisiin arvoihin".Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:00 pmAnom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:56 pmTäysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi.![]()
Varmaan normaalia toimintaa jossain valkoroskaperheessä jossa ei ole kotikasvatusta ja jossa ei ole opetettu kunnioittamaan toisen ihmisen yksityistyyttä ja omaisuutta.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5208
- Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
.
Saattaa oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka.
Saattaa oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka.
X X X X X
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5208
- Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
.
Voinee oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka.
Voinee oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka.
X X X X X
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5208
- Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:12 pm .
Voinee oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka.![]()
Mitä hittoa..!?!? Yritin poistaa tämän kaksois-viestin, niin minfolta tuli nootti:
"Informaatio. Et voi poistaa viestejä tällä alueella"
Höhh... kaikenlaista.
X X X X X
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Monet nuoret voivat olla hyvinkin helposti johdateltavissa. Tytöillä usein on se läheisin paras kaveri, jonka kanssa tehdään kaikki yhdessä. Usein on myös niin, että toinen ns. määrä tahdin ja toinen seuraa perässä. Usein nämä ns. perässä vedettävät lähtevät mukaan kaikkeen, mitä dominoivampi puolisko keksii. Jopa kyseenalaistaa sukupuolensa tai suuntautumisensa.
Lisäksi on paljon nuoria, varsinkin tyttöjä, jotka haluavat millä keinoin vaan erottua massasta, olla erilaisia. Halu olla erilainen on niin suuri, että käyttöön otetaan kaikki keinot.
Pahin ikä on juurikin 13-14 v, ja näitä murros/teini-iän oikkuja ei tulisi aikuisten vahvistaa.
Lisäksi on paljon nuoria, varsinkin tyttöjä, jotka haluavat millä keinoin vaan erottua massasta, olla erilaisia. Halu olla erilainen on niin suuri, että käyttöön otetaan kaikki keinot.
Pahin ikä on juurikin 13-14 v, ja näitä murros/teini-iän oikkuja ei tulisi aikuisten vahvistaa.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Ihan täysin normaalia toimintaa valkoroskaisissa perheissä. Mutta tietenkin jos pitää jotain Veli-Matti Savinaisen kaltaista ÄO 60 älvästiä jonain auktoriteettia, niin sitten...Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:06 pm
Ihan täysin normaalia toimintaa normaalissa perheessä, josta löytyy tarvittaessa myös se kuri.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Tämä.Villeri kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:33 pm Pride on ylikyllästänyt yhteiskunnan sateenkaarilla, eikä keskivertokansalainen itseni tavoin oikein jaksa mitään porkkanoiden perseseen työntämistä, ja teinien kyrvänpullotustyöpajoja, vaikka periaatteessa olisivatkin samanmielisiä.
Pridelle on käymässä, kuten raikkaille, vallitsevat arvot haastaville maailmanparannusliikkeille käy. Niistä tulee itsestään vallitsevia arvoja, jossa ei ole mitään raikasta, ja oikeamielisyys vaihtuu sisäisiin riitoihin ja yleiseen päsmäröintiin. Ja kun tavoitteet on jo pitkälti saavutettu, ja niitä hokevat kaikki mahdolliset tahot, alkaa olla aika painua historian hämärään.
Oikeastaan ymmärtäisin paremmin jos nuorille oli järjestetty jotain vapaamuotoista "transmaskuliinista" toimintaa, mutta kun työpaja keskittyy askartelemaan pullotusta housuihin. Todella genitaalikeskeistä ajattelumallia ja johdattelua lapsille.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Mitenkähän se molo käytännössä valmistetaan? Virkataan, kudotaan, ommellaan tilkuista? Ehkä näitä aikanaan aletaan myymään Prismassa. Pesuohje törröttää sivussa. 9,99 € kun tarjouksessa.
Banaanithan pilaantuu tosi äkkiä, että siinä mielessä nyplätty heppi on parempi.
Banaanithan pilaantuu tosi äkkiä, että siinä mielessä nyplätty heppi on parempi.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?