Joo, sen huomaa hyvin esim. murha.info lukiessa.ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:17 pm 0_Screenshot_20260623_140551_com_duckduckgo_mobile_android_BrowserActivity
Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Oikea tutkimus kertoo ihan muuta luin peniksenvirkkaajien nettikysely.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
*pltmtxtvp*tm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
*pltmtxtvp*tmSalmari kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:02 pm Tämä teidän yritys kääntää aina haittamaahanmuutajamiesten raiskaus- ja väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi ölinäksi ja mutkusuomalaiset. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin
Espoon perusopetuksen johtaja Juha Nurmi taitaa olla kokoomuslainen, joten vihervasemmistoölinäkään ei toimi tässä tapauksessa.
https://yle.fi/a/74-20232152Teikko kertoo, että antirasistisessa koulutuksessa puhutaan alakoululaisten kanssa heidän ikätasolleen sopivalla tavalla siitä, mitä syrjintä on ja miten itse voi pitää huolen siitä, ettei syrji toisia edes tiedostamatta.
– Tarkoitus on, että lapset ymmärtävät, millaisia herkkyyksiä syrjintään liittyy, hän sanoo.
Mielestäni ihan hyvä asia, eikä siitä pitäisi kenenkään vauhkoontua siinä määrin, mitä tässä ketjussa on nähty.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Onko tuulenhuuhtomalla päällä mitään muuta,kun tuo ”rasismi” sanavarastossa?
Sehän ei siin ole rasismia,kun kertoo,kuinka asiat on.
Sehän ei siin ole rasismia,kun kertoo,kuinka asiat on.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Mutakuonoille tämä koulutus kuuluu, Espoon kouluissa on valtava matuongelma, hakkaavat päivittäin suomalaisia.
Valtavirtamedia ei koskaan uutisoi näistä uhreista, koska se haluaa suojella tekijöitä ja monikultturismi ideologiaa. On tarpeen näyttää, mitä osa vasemmistolaisten tänne kutsumista ja heidän jälkeläisistään tekevät ympäri Eurooppaa. Rajoittamaton maahanmuutto on saanut Ruotsissa jengirikollisuuden kukoistamaan, Iso-Britanniassa raiskausjengit kukoistamaan ja Ranskassa väkivallan kukoistamaan jne. Jokaisessa rajoittamatonta maahanmuuttoa harjoittaneensa Euroopan valtiossa raiskausrikostilastot ja jengiväkivalta on noussut raketin lailla ja uhreina ovat eurooppalaiset lapset ja nuoret.
Euroopan on aika sulkea rajat jokaiselta Lähi-Idästä ja Afrikasta tulevalta. 0 turvapaikanhakijaa, 0 pakolaista ja täällä olevat rikolliset, huonosti käyttäytyvät ja maahan integroitumattomat on lähetettävä takaisin sinne, mistä he ovat tulleetkin. Yhdenkään suomalaisen tai eurooppalaisen ei pidä tulla tulijoiden tai heidän jälkeläisten raiskaamiksi, hakattaviksi tai tapettaviksi. Kuinka monen tytön pitää vielä tulla raiskatuksi ja montako Louisia tarvitaan, että eurooppalaiset heräävät? Pahinta on, että tekijät pääsevät aina kuin koirat veräjästä ja jatkavat pian elämäänsä vapaana.
.
Valtavirtamedia ei koskaan uutisoi näistä uhreista, koska se haluaa suojella tekijöitä ja monikultturismi ideologiaa. On tarpeen näyttää, mitä osa vasemmistolaisten tänne kutsumista ja heidän jälkeläisistään tekevät ympäri Eurooppaa. Rajoittamaton maahanmuutto on saanut Ruotsissa jengirikollisuuden kukoistamaan, Iso-Britanniassa raiskausjengit kukoistamaan ja Ranskassa väkivallan kukoistamaan jne. Jokaisessa rajoittamatonta maahanmuuttoa harjoittaneensa Euroopan valtiossa raiskausrikostilastot ja jengiväkivalta on noussut raketin lailla ja uhreina ovat eurooppalaiset lapset ja nuoret.
Euroopan on aika sulkea rajat jokaiselta Lähi-Idästä ja Afrikasta tulevalta. 0 turvapaikanhakijaa, 0 pakolaista ja täällä olevat rikolliset, huonosti käyttäytyvät ja maahan integroitumattomat on lähetettävä takaisin sinne, mistä he ovat tulleetkin. Yhdenkään suomalaisen tai eurooppalaisen ei pidä tulla tulijoiden tai heidän jälkeläisten raiskaamiksi, hakattaviksi tai tapettaviksi. Kuinka monen tytön pitää vielä tulla raiskatuksi ja montako Louisia tarvitaan, että eurooppalaiset heräävät? Pahinta on, että tekijät pääsevät aina kuin koirat veräjästä ja jatkavat pian elämäänsä vapaana.
.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Ketun otsikko on "Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!". Unohdetaan otsikon sisältämät oikeinkirjoitusvirheet. Ei vittu sentään. Olet itse avannut tämän antirasistista koulutusta käsittelevän ketjun ja sitten vingut kun ketjussa keskustellaan rasismista.Kräki kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:36 pm Onko tuulenhuuhtomalla päällä mitään muuta,kun tuo ”rasismi” sanavarastossa?
Sehän ei siin ole rasismia,kun kertoo,kuinka asiat on.
Rasismi tarkoittaa ihmisten asettamista eriarvoiseen tai alempiarvoiseen asemaan heidän etnisen alkuperänsä, ihonvärinsä, kansalaisuutensa, kulttuurinsa tai uskontonsa perusteella. Se on ajattelumalli ja systeemi, joka ilmenee yksilöiden välisenä syrjintänä ja vihapuheena sekä yhteiskunnan rakenteissa ja normeissa
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Nuslimeillehan sitä koulutusta pitää järjestää ja tämäkin koulutus on heille osoitettu. Mutta sitä ei uskalleta sanoa ääneen.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
-
PaikallaSyanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Koulutus on kaikille ala-asteen oppilaille. Avausjutusta se selviää.Perilla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:06 pm Nuslimeillehan sitä koulutusta pitää järjestää ja tämäkin koulutus on heille osoitettu. Mutta sitä ei uskalleta sanoa ääneen.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Antirasistinen koulutus, mihin tämä ketju liittyy, on tarkoitettu 4.-6.luokkalaisille lapsille yhtenä osana Yhdenvertaisempi koulu (tjsp.) -koulutuskokonaisuutta, mikäli rahoitushakemukset menee läpi.Syanidi-Simo kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 12:26 amKoulutus on kaikille ala-asteen oppilaille. Avausjutusta se selviää.Perilla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:06 pm Nuslimeillehan sitä koulutusta pitää järjestää ja tämäkin koulutus on heille osoitettu. Mutta sitä ei uskalleta sanoa ääneen.
Mutta näissä puitteissa koulutus on luonnollisesti tarkoitettu yhtälailla maahanmuuttajalapsille kuin kantiksillekin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Eli ei.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:41 pmKetun otsikko on "Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!". Unohdetaan otsikon sisältämät oikeinkirjoitusvirheet. Ei vittu sentään. Olet itse avannut tämän antirasistista koulutusta käsittelevän ketjun ja sitten vingut kun ketjussa keskustellaan rasismista.Kräki kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:36 pm Onko tuulenhuuhtomalla päällä mitään muuta,kun tuo ”rasismi” sanavarastossa?
Sehän ei siin ole rasismia,kun kertoo,kuinka asiat on.![]()
![]()
Rasismi tarkoittaa ihmisten asettamista eriarvoiseen tai alempiarvoiseen asemaan heidän etnisen alkuperänsä, ihonvärinsä, kansalaisuutensa, kulttuurinsa tai uskontonsa perusteella. Se on ajattelumalli ja systeemi, joka ilmenee yksilöiden välisenä syrjintänä ja vihapuheena sekä yhteiskunnan rakenteissa ja normeissa
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
No varmaan siksi että lapset ei toistelisi kalluvanhemmiltaan kuulemia juttuja. Onhan näitä "jengiytymis" ja syrjäytymisaiheita tutkittu vuosikymmenet. Ongelmia ehkäistään tasavertaisuudella ja sillä että ketään ei syrjitä, muuten on riski että henkilö ajautuu rooliin jota hänelle pedataan kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Esim. Romaneilla on isot vaikeudet työllistyä: jopa niillä jotka ovat kouluttautuneet, eivät kansallispukua pidä, tai tekevät niinkin radikaalisti että laittavat perheeseensä välit poikki kokonaan. Iso kynnys irtautua suvustaan kun sen jälkeen jää aivan yksin. Syrjintä jatkuu, joten mikä järki edes yrittää?
Turha syyttää vassariksi. Vituttaa minuakin hevosmiehet, mutta ratkaisuja ongelmiin ei löydy kun mistään ei voida asiallisesti keskustella. Kun jotakin yritetään korjata tai ehkäistä, alkaa välittömästi öyhötys. Ärsyttää tämä mustavalkoisuus ja idioottimainen polarisointi kaikessa: paljon on tutkimusta ja dataa siitä miksi Suomessa toimitaan milläkin tavalla, pitäisi pystyä näkemään taustalla vaikuttava logiikka.
Turha syyttää vassariksi. Vituttaa minuakin hevosmiehet, mutta ratkaisuja ongelmiin ei löydy kun mistään ei voida asiallisesti keskustella. Kun jotakin yritetään korjata tai ehkäistä, alkaa välittömästi öyhötys. Ärsyttää tämä mustavalkoisuus ja idioottimainen polarisointi kaikessa: paljon on tutkimusta ja dataa siitä miksi Suomessa toimitaan milläkin tavalla, pitäisi pystyä näkemään taustalla vaikuttava logiikka.
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Niin miksi ei voida keskustella oikeista ongelmista? No siksi että rassekortti nousee välittömästi. Vasemmisto ei pysty keskustelemaan asiasta (kuten vaikka naisen asema islamissa), ne osaavat vain huutaa rasismia. 
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 