Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
lonesjucca
Vic Mackey
Viestit: 1918
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pm

Tämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.

Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
Ymmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.
Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
miks se ois meidä kaikkie mieste ongelma, jos 26 miestä o tappanu naise? meitä miehiä o semmoi 2 500 000, jotka ei oo tappanu..
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja manearia »

Salmari kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:59 pm
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:54 pm
Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:47 pm

"Suomalaismies" vai suomalaismies ?

Onko suomessa tapettu yhtäkään naista
"ulkomaalaisen miehen" toimesta?
Mies joka laillisesti asuu Suomessa on Suomalainen mies.
Ei todellakaan ole. Ja tiedät sen itsekin
No muuten kun lain silmissä näin on. Itse hyvinkin tietoinen Islamista, sen kulttuurista, arvoista, sekä integraatiosta tai sen puutteesta. Lisätään vielä romanit, joilla myöskin erilainen kulttuuri.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

lonesjucca kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:00 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pm

Ymmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.
Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
miks se ois meidä kaikkie mieste ongelma, jos 26 miestä o tappanu naise? meitä miehiä o semmoi 2 500 000, jotka ei oo tappanu..
Olisko siksi, että presidentti ei voi alkaa erikseen antamaan viestiä jokaiselle suomalaiselle miehelle?
Vuonna 2026 ensimmäisen viiden kuukauden kuukauden aikana Suomessa on surmattu nainen väkivaltaisesti joka toinen viikko, kertoo UN Women Suomi. Kaikissa tapauksissa rikoksesta epäillään miestä.

EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.

UN Women Suomen mukaan Suomi on yksi EU:n vaarallisimmista maista naisille. Naisten Linjan mukaan puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessaan henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana
Tarkoittaa, että noin 1,3 miljoonaa yli 18-vuotiasta naista on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa Suomessa.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Minun ainakaan ei tarvitse katsoa peiliin tässä asiassa. En ole koskaan kohottanut kättäni naista vastaan.

Sehän tässä koulukiusaajan yleistyksessä ärsyttääkin, kun hän puhuu koko miessukupuolesta.

Miksi karkea ja stereotyyppinen yleistys onkin nyt ihan OK?

Jos hän olisi oikealla asialla ja koko kansan pressa, niin muotoilisi sanomansa toisin eikä aiheuttaisi jakolinjoja.

VALTAOSA SUOMALAISISTA MIEHISTÄ EI EDELLEENKÄÄN OLE VÄKIVALTAISIA NAISIA KOHTAAN.
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 156
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:51 am
Eiköhän suomalaisen miehen pitäisi ratkaista ihan itse tuo ongelma. Ongelman ratkaisussa on ensimmäinen askel myöntää ongelman olemassaolo, ei kieltää se.
Olet tietysti oikeassa, ei tätä voi naisille jättää ;- )

Vakavammin. Suomi on maailman onnellisin maa TM, ja huomattavan turvallinen, jos laitetaan 190 maata järjestykseen.

Jonkin verran väkivaltarikollisuutta silti on, ja se kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin. Jos tästä haluaa tasa-arvokysymyksen tehdä, niin silloin pitäisi keskittyä ei "naisiin kohdistuvaan" vaan "miesten tekemään väkivaltaan".

Ei ole väärin siitä puhua. Ei ollenkaan. Mutta naisuhrien skooppaaminen keskiöön on vaan niin väärin kun kyse on miesten tekemistä rikoksista.

Toinen mikä nyppii on "kohtaaminen". Tämä ei ole naisten tai miesten kohtaamaa väkivaltaa, eikä väkivalta väljyytensä vuoksi ole hyvä spesifikaatio. Puhutaan mieluummin väkivaltarikollisista miehistä ja väkivaltarikollisten väkivaltarikollisuudesta.

Näin. Voilá. Nyt olen tyytyväinen kehystykseen.

Suomalaisen miehen pitäisi tehdä enemmän väkivaltarikollisten pysäyttämiseksi. Jokainen voi nyt miettiä miten tämä tehdään. Pyydetäänkö väkivaltarikollisia lopettamaan, vai tehdäänkö jotain muutakin?
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:59 pm
Jonkin verran väkivaltarikollisuutta silti on, ja se kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin.
Henkirikoksissa EU:n kärkimaita. Ja niihin miehiin kohdistuviin väkivaltarikoksiin syyllistyy useimmiten miehet.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:32 pm Minun ainakaan ei tarvitse katsoa peiliin tässä asiassa. En ole koskaan kohottanut kättäni naista vastaan.

Sehän tässä koulukiusaajan yleistyksessä ärsyttääkin, kun hän puhuu koko miessukupuolesta.

Miksi karkea ja stereotyyppinen yleistys onkin nyt ihan OK?

Jos hän olisi oikealla asialla ja koko kansan pressa, niin muotoilisi sanomansa toisin eikä aiheuttaisi jakolinjoja.

VALTAOSA SUOMALAISISTA MIEHISTÄ EI EDELLEENKÄÄN OLE VÄKIVALTAISIA NAISIA KOHTAAN.
57% naisista on kohdannut elämässään lähisuhdeväkivaltaa, eli noin 1,3 miljoonaa naista. Vaikea uskoa, että tuohon 7% (n. 168 000 tapausta) mahtuisi niitä tekijöitä, jotka ovat syyllistyneet eri naisten kanssa lähisuhdeväkivaltaa. Kyllä valitettavasti näyttäisi, että valtaosa (yli puolet) suomalaisista miehistä on syyllistynyt lähisuhdeväkivaltaan.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 156
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:11 pm
Tarkoittaa, että noin 1,3 miljoonaa yli 18-vuotiasta naista on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa Suomessa.
Mäkin olen kohdannut. Kaikkea kolmea. Sekä nais-, että miessukupuolelta. Olen "mies". Mutta "väkivallan" kokeminen kvantifioimatta ja kvalifioimatta tekee asiasta epäselvän. Määrä paisuu, ja vakava väkivalta ikään kuin katoaa massaan.

Tämä on vasemmiston erityinen ongelma. Pahiksia pitää mukamas ymmärtää, mutta pastoria ei koskaan.

Tekemällä kaikista syyllisiä kukaan ei ole syyllinen ja mitään ei tapahdu.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Avatar
Nokus
Roger Murtaugh
Viestit: 853
Liittynyt: Su Helmi 28, 2021 5:10 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Suomessa henkirikoksen uhrina kuolee vuosittain enemmän miehiä kuin naisia. Miehet joutuvat henkirikoksen uhriksi keskimäärin kaksi tai kolme kertaa useammin kuin naiset.

Eikö tässä pitäisi suojella enemmän miehiä kun ovat uhreja useammin. Naisia kohdellaan kukkaa kämmenellä mut mites toi mies... :D
Valkoinen Suomi
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 156
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:02 pm
Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:59 pm
Jonkin verran väkivaltarikollisuutta silti on, ja se kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin.
Henkirikoksissa EU:n kärkimaita. Ja niihin miehiin kohdistuviin väkivaltarikoksiin syyllistyy useimmiten miehet.
Kuten sanoin,
Jos tästä haluaa tasa-arvokysymyksen tehdä, niin silloin pitäisi keskittyä ei "naisiin kohdistuvaan" vaan "miesten tekemään väkivaltaan".
Kuten aikoinaan opimme, kännissä tappaminen on suomalaisten miesten geneettinen erityisominaisuus.

Ja kuten Mika Illman hieman myöhemmin osoitti, Suomessa on mahdollista lausua tällainen vähemmistöä koskeva, vihaa tihkuva ilmaus ilman pelkoa syytteestä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Nokus kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:15 pm Suomessa henkirikoksen uhrina kuolee vuosittain enemmän miehiä kuin naisia. Miehet joutuvat henkirikoksen uhriksi keskimäärin kaksi tai kolme kertaa useammin kuin naiset.

Eikö tässä pitäisi suojella enemmän miehiä kun ovat uhreja useammin. Naisia kohdellaan kukkaa kämmenellä mut mites toi mies... :D
Pitäisi suojella miehiä miehiltä?
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

*pltmtxtvp*tm
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 156
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:35 pm
Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:13 pm
Tämä on vasemmiston erityinen ongelma. Pahiksia pitää mukamas ymmärtää, mutta pastoria ei koskaan.
Jo kolmas OT-vassarointi viesti sinulta tänään. Ylläpitoa ei kiinnosta, koska aika menee kyttäämään puhuuko joku persuista pahaa. :lol: :roll:
No oletko eri mieltä? Pitääkö pahiksia ymmärtää?

Identifioidutko vasemmistoon?

Mä olen äänestänyt vuosia Vihreitä, jopa laitavasemmistoa. En kyllä enää 15 vuoteen.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:35 pm Muualta kun tulee nopeasti lähtö niskaperseestä jos rasistista mölinää harrastaa.
Taidan oikeastaan tykätä sinusta, koska minäkään en pidä rasistisesta mölinästä, mitä täällä on tosi paljon.

Mut ei me kaikesta olla samalla sivulla.
Viimeksi muokannut Öyhö, To Kesä 25, 2026 9:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:07 pm
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:32 pm Minun ainakaan ei tarvitse katsoa peiliin tässä asiassa. En ole koskaan kohottanut kättäni naista vastaan.

Sehän tässä koulukiusaajan yleistyksessä ärsyttääkin, kun hän puhuu koko miessukupuolesta.

Miksi karkea ja stereotyyppinen yleistys onkin nyt ihan OK?

Jos hän olisi oikealla asialla ja koko kansan pressa, niin muotoilisi sanomansa toisin eikä aiheuttaisi jakolinjoja.

VALTAOSA SUOMALAISISTA MIEHISTÄ EI EDELLEENKÄÄN OLE VÄKIVALTAISIA NAISIA KOHTAAN.
57% naisista on kohdannut elämässään lähisuhdeväkivaltaa, eli noin 1,3 miljoonaa naista. Vaikea uskoa, että tuohon 7% (n. 168 000 tapausta) mahtuisi niitä tekijöitä, jotka ovat syyllistyneet eri naisten kanssa lähisuhdeväkivaltaa. Kyllä valitettavasti näyttäisi, että valtaosa (yli puolet) suomalaisista miehistä on syyllistynyt lähisuhdeväkivaltaan.
Hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei levittää valeuutista tai omaa toivetta
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:44 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:35 pm
Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:13 pm
Tämä on vasemmiston erityinen ongelma. Pahiksia pitää mukamas ymmärtää, mutta pastoria ei koskaan.
Jo kolmas OT-vassarointi viesti sinulta tänään. Ylläpitoa ei kiinnosta, koska aika menee kyttäämään puhuuko joku persuista pahaa. :lol: :roll:
No oletko eri mieltä? Pitääkö pahiksia ymmärtää?

Identifioidutko vasemmistoon?

Mä olen äänestänyt vuosia Vihreitä, jopa laitavasemmistoa. En kyllä enää 15 vuoteen.
Kuinka vitun monta kertaa se pitää sanoa, että olen porvari. Se vain häiritsee, että tällä palstalla annetaan heti bannia OT-persuilusta jos mainitseekin ketjussa persut joissa aloitus ei mainitse persuja. OT-vassarointi sen sijaan saa harrastaa. Kaikilla pitäisi olla samat säännöt. Hommafoorum vol2 vielä vajakimmalla twistillä kuin hommafoorum. Ei totuutta pakoon pääse ja se olisi ihan OK, jos siitä mainittaisiin palstan esittelyssä.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Vastaa Viestiin