Nyt soimassa... ( ketju 3 )
- LexVeritas
- Frank Columbo
- Viestit: 9202
- Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
On, tällä on muitakin hyviä kappaleita. Esim. nämä: (laitanpa nyt itsekin viralliset videot)Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:38 pm*
Hei, todella kiinnostavaa minimalismia
–
Lukaisin Nicola Bryan'in kirjoittaman briiffauksen Brian Fennell'in (SYML) taustasta.
- "The American musician reclaiming his lost Welsh roots"
https://share.google/VIoHMWOSWOV5zzY8z
–
Huomasin myös, että sävellykseen on tehty lisäksi 'virallinen' musiikkivideo, joka sekin on – yllätys, yllätys – kiinnostavaa minimalismia.
*
*
Enpä tiennytkään tuota Fennellin adoptio-asiaa. Hyvä näemmä, että on saanut jotain tietoa taustastaan. Musiikkinsakin kannalta.
Arvostan nykyaikana yhä enemmän tällaisia artisteja, jotka pysyy uskollisena omalle tyylilleen eikä lähde mukaan kaupallisiin paineisiin. Liiaksi ainakaan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5208
- Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
*m1ckey kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:29 amTossa on upea riffi..
Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...
Riffi... okei, ei huanoo... mut sanoisin (näin kieli poskessa tietysti), että riffi kuin riffi, kun sen pääsee vetämään kun näpeissä on Gretsch G6 "Chet Atkins", niin munakkaaltahan se kuulostaa.
Ja hyvinpä noi Bäkkäreiden Epiphonetkin vaikuttaa rouhivan, kummatkin.
.
X X X X X
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Tyylikästä.
Jos tää kakka-kulli -teemainen tutkimusmatkasi jatkuu vielä pitkään, niin muista sentään vaihtaa ne alushousut välillä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Hyviä biisejä oot taas linkittänyt. Aiemminkin siis jo.
Näin pikaisesti vapaasti assosioiden tuli tää mieleen, vaikkei varmaan samaan luokkaan menekään;
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Kommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä.
Huom. Pitäisi laittaa disclaimer tähän että saattaa olla värväysmusiikkia, omalla vastuulla.
Blow me.
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Hauska mielikuva — toisaalta jos itse olisin osa FSB:tä, niin varmaan itsekin kuuntelisin.Barbie kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:15 pmKommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä.Tuskin totta, mutta aina haluaisi uskoa.
Mä aina unohdan katsoa kommentteja, vaikka mua niistä suht usein muistutetaankin.
Mutta nyt kurkkasin: osaatko sä venäjää?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Kommentit saa käännettyä selaimen käännösvalikosta yhdellä klikkauksellaBird kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:24 pmHauska mielikuva — toisaalta jos itse olisin osa FSB:tä, niin varmaan itsekin kuuntelisin.Barbie kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:15 pmKommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä.Bird kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:12 pm
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut.![]()
Tuskin totta, mutta aina haluaisi uskoa.
![]()
Mä aina unohdan katsoa kommentteja, vaikka mua niistä suht usein muistutetaankin.
Mutta nyt kurkkasin: osaatko sä venäjää?
Blow me.