Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
*pltmtxtvp*tm
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Se 57% ilmenee jo ketjun aloitusviestissä. Laskutoimituksen osalta en ala avaamaan, sillä oletuksena on, että jokainen täysi-ikäinen on Suomessa käynyt peruskoulun. Jos ei osaa laskea siitä huolimatta, niin oma häpeänsä.ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:45 pm
Hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Ei ole faktaa.manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pmYmmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pmTämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:59 pm
Ruotsi on maailman turvallisin maa. T. Stubido.
Paitsi siellä raiskataan toiseksi eniten maailmassa naisia. Miksiköhän? Ja siellä aljon no-go alueita, jonne poliisikaan ei uskalla mennä
Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
Ylen uutisoimasta 11 naisten murhasta 3 tekijää on epäiltyä, 1 tekijä ulkomaalainen.
Jäljellejääneistä 8 tekijästä 5:llä on rikollinen tausta ja/tai huumeet.
Eli jää 2 tapausta:
1. Malminkartanossa, jossa 69-vuotias mies surmasi astalolla vaimonsa raha-asioista syntyneen riidan vuoksi.
2. 56-vuotias mies, joka oletetusti tappoi Espoossa 75-vuotiaan kumppaninsa, joka vietti päivät pitkät kauppakeskuksessa pulloja keräten ollen ”paikallinen julkkis”.
Tuo Ylen uutinen oli valitettavan harhaanjohtava syyllistäessään kaikki suomalaiset miehet. Olisivat voineet laittaa otsikoksi esim.
”Naisten surmien tekijöistä suurin osa on rikollisia ja/tai huumeiden käyttäjiä”. Toki se olisi voinut leimata myös surmattuja naisia.
Mitenköhän noihin tekijöihin suomalaiset miehet olisivat voineet/voisivat vaikuttaa?
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Mitä ymmärrät porvariudella? Nimittäin poliittisessa nelikentässä tunnut sijoittuvan hieman eri laitaan. Toisaalta olen itse outo lintu.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:47 pm Kuinka vitun monta kertaa se pitää sanoa, että olen porvari.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Jepulis.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Sukupuolesta oli nyt kyse - ei rikollisesta taustasta, ulkomaalaisuudesta tai huumeiden käytöstä.Como es? kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:59 pmEi ole faktaa.manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pmYmmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pm
Tämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.
Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
Ylen uutisoimasta 11 naisten murhasta 3 tekijää on epäiltyä, 1 tekijä ulkomaalainen.
Jäljellejääneistä 8 tekijästä 5:llä on rikollinen tausta ja/tai huumeet.
Eli jää 2 tapausta:
1. Malminkartanossa, jossa 69-vuotias mies surmasi astalolla vaimonsa raha-asioista syntyneen riidan vuoksi.
2. 56-vuotias mies, joka oletetusti tappoi Espoossa 75-vuotiaan kumppaninsa, joka vietti päivät pitkät kauppakeskuksessa pulloja keräten ollen ”paikallinen julkkis”.
Tuo Ylen uutinen oli valitettavan harhaanjohtava syyllistäessään kaikki suomalaiset miehet. Olisivat voineet laittaa otsikoksi esim.
”Naisten surmien tekijöistä suurin osa on rikollisia ja/tai huumeiden käyttäjiä”. Toki se olisi voinut leimata myös surmattuja naisia.
Mitenköhän noihin tekijöihin suomalaiset miehet olisivat voineet/voisivat vaikuttaa?
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
ja vitut oo. meinaakko että naistelinjalla ois resursseja ottaa vastaan 1 300 000 puhelisoittoa?Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:11 pmOlisko siksi, että presidentti ei voi alkaa erikseen antamaan viestiä jokaiselle suomalaiselle miehelle?lonesjucca kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:00 pmmiks se ois meidä kaikkie mieste ongelma, jos 26 miestä o tappanu naise? meitä miehiä o semmoi 2 500 000, jotka ei oo tappanu..Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm
Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
Tarkoittaa, että noin 1,3 miljoonaa yli 18-vuotiasta naista on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa Suomessa.Vuonna 2026 ensimmäisen viiden kuukauden kuukauden aikana Suomessa on surmattu nainen väkivaltaisesti joka toinen viikko, kertoo UN Women Suomi. Kaikissa tapauksissa rikoksesta epäillään miestä.
EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.
UN Women Suomen mukaan Suomi on yksi EU:n vaarallisimmista maista naisille. Naisten Linjan mukaan puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessaan henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
lonesjucca kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 12:01 amja vitut oo. meinaakko että naistelinjalla ois resursseja ottaa vastaan 1 300 000 puhelisoittoa?Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:11 pmOlisko siksi, että presidentti ei voi alkaa erikseen antamaan viestiä jokaiselle suomalaiselle miehelle?lonesjucca kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:00 pm
miks se ois meidä kaikkie mieste ongelma, jos 26 miestä o tappanu naise? meitä miehiä o semmoi 2 500 000, jotka ei oo tappanu..
Tarkoittaa, että noin 1,3 miljoonaa yli 18-vuotiasta naista on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa Suomessa.Vuonna 2026 ensimmäisen viiden kuukauden kuukauden aikana Suomessa on surmattu nainen väkivaltaisesti joka toinen viikko, kertoo UN Women Suomi. Kaikissa tapauksissa rikoksesta epäillään miestä.
EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.
UN Women Suomen mukaan Suomi on yksi EU:n vaarallisimmista maista naisille. Naisten Linjan mukaan puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessaan henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana
EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Suomessa on aika paha päihdeongelma. Alkoholin lisäksi on tulleet amfetamiini ja peukku, jotka aiheuttavat agressiivisuutta. Suomi saattaa olla ihan kärkimaita amfetamiinin ja peukun käytössä asukaslukuun suhteutettuna.Mutta että kaikki tai edes suurin osa lähisuhdeväkivallasta tapahtuisi päihdeongelmaisten kodeissa ei kyllä voi pitää paikkansa, niin paha päihdeongelma ei Suomessa sentään ole. Kotien sisällä tapahtuu hirveyksiä. Ehkä tälläkin hetkellä.manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:12 pm
Sukupuolesta oli nyt kyse - ei rikollisesta taustasta, ulkomaalaisuudesta tai huumeiden käytöstä.
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
[/quote]Syanidi-Simo kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 12:19 am EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.
Perustuen mihin aineistoon? 300 naistenlinjalle soittaneeseen?
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Mielestäni kaikkein yksinkertaisin ratkaisu naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamiseksi olisi se, että miehet lakkaisivat hakkaamasta naisiaan.
On ihan käsittämätöntä, miten lähisuhdevälkivallasta puhuttaessa koko Suomi on keräämässä rahaa joihinkin turvakoteihin, tehdään toimenpideohjelmia uhrien auttamiseksi, miten puhutaan lähtemisen vaikeudesta ja siitä, miten naiset voisivat voimaantua, lähteä, muuttua, tehdä asiat paremmin. Mikä on se turvallisin hetki parisuhteen päättymisen jälkeen, miten naisen kannattaa korttinsa pelata ja mistä saa apua.
Mitä vittua?
Miksi toimenpiteet osallistavat vain uhrit? Jos parisuhde on paska, erotkaa. Ja se, joka väkivaltaa käyttää on osapuoli, johon ne helvetin rajoitukset, ohjeet ja pakkokeinot pitäisi kohdentaa. Tarvittaisiin turvakoti miehille, jotka eivät osaa käyttäytyä. Heidän pitäisi olla niitä, jotka eristetään yhteiskunnasta.
Sama vääristymä pätee muihinkin miestyypillisiin rikoksiin, kuten nyt vaikka raiskauksiin. On ihan helvetin käsittämätöntä, että edelleen kansan syvät rivit suoltavat julkisuuteen nousseissa tapauksissa kommentteja siitä, oliko uhri humalassa, kulkiko hän yksin ja oliko hänellä ehkä pikkumekko päällään. Eli mitäs läksi, huora.
Jos sen sijaan saadaan uutisjuttu tilanteesta, jossa mies saa turpaansa baarin edustalla, se on pahoinpitely. Ei lehdistö kysele, oliko mies ehkä yksin liikenteessä yöaikaan (herranjumala sentään!), oliko hän humalassa tai ainakaan sitä, miten hän oli pukeutunut.
Joten mun viesti kaikille ihmisille, sukupuolesta riippumatta on seuraava: Jos olet liian kypsymätön käsittelemään omia demoneitasi, älä pura sitä muihin ihmisiin. Jos tunnet vihaa, surua, katkeruutta, ahdistusta, kostonhimoa tai koet olosi aggresiiviseksi, ensimmäinen eteesi tuleva naamataulu ei ole siinä sinun tarpeitasi varten. Pätee kaikkiin ihmisiin.
Jokainen lyönti kertoo älykkyyden vähyydesstä. Jokainen.
On ihan käsittämätöntä, miten lähisuhdevälkivallasta puhuttaessa koko Suomi on keräämässä rahaa joihinkin turvakoteihin, tehdään toimenpideohjelmia uhrien auttamiseksi, miten puhutaan lähtemisen vaikeudesta ja siitä, miten naiset voisivat voimaantua, lähteä, muuttua, tehdä asiat paremmin. Mikä on se turvallisin hetki parisuhteen päättymisen jälkeen, miten naisen kannattaa korttinsa pelata ja mistä saa apua.
Mitä vittua?
Miksi toimenpiteet osallistavat vain uhrit? Jos parisuhde on paska, erotkaa. Ja se, joka väkivaltaa käyttää on osapuoli, johon ne helvetin rajoitukset, ohjeet ja pakkokeinot pitäisi kohdentaa. Tarvittaisiin turvakoti miehille, jotka eivät osaa käyttäytyä. Heidän pitäisi olla niitä, jotka eristetään yhteiskunnasta.
Sama vääristymä pätee muihinkin miestyypillisiin rikoksiin, kuten nyt vaikka raiskauksiin. On ihan helvetin käsittämätöntä, että edelleen kansan syvät rivit suoltavat julkisuuteen nousseissa tapauksissa kommentteja siitä, oliko uhri humalassa, kulkiko hän yksin ja oliko hänellä ehkä pikkumekko päällään. Eli mitäs läksi, huora.
Jos sen sijaan saadaan uutisjuttu tilanteesta, jossa mies saa turpaansa baarin edustalla, se on pahoinpitely. Ei lehdistö kysele, oliko mies ehkä yksin liikenteessä yöaikaan (herranjumala sentään!), oliko hän humalassa tai ainakaan sitä, miten hän oli pukeutunut.
Joten mun viesti kaikille ihmisille, sukupuolesta riippumatta on seuraava: Jos olet liian kypsymätön käsittelemään omia demoneitasi, älä pura sitä muihin ihmisiin. Jos tunnet vihaa, surua, katkeruutta, ahdistusta, kostonhimoa tai koet olosi aggresiiviseksi, ensimmäinen eteesi tuleva naamataulu ei ole siinä sinun tarpeitasi varten. Pätee kaikkiin ihmisiin.
Jokainen lyönti kertoo älykkyyden vähyydesstä. Jokainen.
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Olipas kerrassaan hieno kirjoitus!Sipi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:09 am Mielestäni kaikkein yksinkertaisin ratkaisu naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamiseksi olisi se, että miehet lakkaisivat hakkaamasta naisiaan.
On ihan käsittämätöntä, miten lähisuhdevälkivallasta puhuttaessa koko Suomi on keräämässä rahaa joihinkin turvakoteihin, tehdään toimenpideohjelmia uhrien auttamiseksi, miten puhutaan lähtemisen vaikeudesta ja siitä, miten naiset voisivat voimaantua, lähteä, muuttua, tehdä asiat paremmin. Mikä on se turvallisin hetki parisuhteen päättymisen jälkeen, miten naisen kannattaa korttinsa pelata ja mistä saa apua.
Mitä vittua?
Miksi toimenpiteet osallistavat vain uhrit? Jos parisuhde on paska, erotkaa. Ja se, joka väkivaltaa käyttää on osapuoli, johon ne helvetin rajoitukset, ohjeet ja pakkokeinot pitäisi kohdentaa. Tarvittaisiin turvakoti miehille, jotka eivät osaa käyttäytyä. Heidän pitäisi olla niitä, jotka eristetään yhteiskunnasta.
Sama vääristymä pätee muihinkin miestyypillisiin rikoksiin, kuten nyt vaikka raiskauksiin. On ihan helvetin käsittämätöntä, että edelleen kansan syvät rivit suoltavat julkisuuteen nousseissa tapauksissa kommentteja siitä, oliko uhri humalassa, kulkiko hän yksin ja oliko hänellä ehkä pikkumekko päällään. Eli mitäs läksi, huora.
Jos sen sijaan saadaan uutisjuttu tilanteesta, jossa mies saa turpaansa baarin edustalla, se on pahoinpitely. Ei lehdistö kysele, oliko mies ehkä yksin liikenteessä yöaikaan (herranjumala sentään!), oliko hän humalassa tai ainakaan sitä, miten hän oli pukeutunut.
Joten mun viesti kaikille ihmisille, sukupuolesta riippumatta on seuraava: Jos olet liian kypsymätön käsittelemään omia demoneitasi, älä pura sitä muihin ihmisiin. Jos tunnet vihaa, surua, katkeruutta, ahdistusta, kostonhimoa tai koet olosi aggresiiviseksi, ensimmäinen eteesi tuleva naamataulu ei ole siinä sinun tarpeitasi varten. Pätee kaikkiin ihmisiin.
Jokainen lyönti kertoo älykkyyden vähyydesstä. Jokainen.
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Vankila kallis Suomi köyhä.Sipi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:09 am Mielestäni kaikkein yksinkertaisin ratkaisu naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamiseksi olisi se, että miehet lakkaisivat hakkaamasta naisiaan.
On ihan käsittämätöntä, miten lähisuhdevälkivallasta puhuttaessa koko Suomi on keräämässä rahaa joihinkin turvakoteihin, tehdään toimenpideohjelmia uhrien auttamiseksi, miten puhutaan lähtemisen vaikeudesta ja siitä, miten naiset voisivat voimaantua, lähteä, muuttua, tehdä asiat paremmin. Mikä on se turvallisin hetki parisuhteen päättymisen jälkeen, miten naisen kannattaa korttinsa pelata ja mistä saa apua.
Mitä vittua?
Siksi narkkarit, jengiläiset, väkivallan uusijat yms. vähän väliä vapaalla. Tekee lisää rikoksia. Kierrettä ei katkaista. Tuomiot naurettavia.
Siksi.
-
blindpedestrian
- Olivia Benson
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Heinä 18, 2016 9:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Ja tekijät nuissa on varmasti miehiä? Naiset ei koskaan riitele keskenään?:DEU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Naisparien osuus kaikista parisuhteista on niin pieni, että sillä on tuskin mitään käytännön merkitystä tuohon 57%.blindpedestrian kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 2:33 amJa tekijät nuissa on varmasti miehiä? Naiset ei koskaan riitele keskenään?:DEU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.